2015-01-16, 12:42
Medlem
Hej,

Sitter och väntar på urinprov någon gång idag eller nästa vecka och har 10g gröning hemma. Sitter och är skit sugen men kan ju inte röka för då pajjar jag allt. Hur bli av med suget? För övrig tycker jag cannabis har det värsta suget av alla droger, håller på i månader/år efter man har slutat.
Citera
2015-01-16, 12:51
Medlem
ecvilles avatar
gå och gör något fysiskt, helst något som inte är hjärndödt som tex "gymma"
något där du håller både kroppen och sinnet i arbete liksom
Citera
2015-01-16, 12:52
Medlem
ecvilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecville
gå och gör något fysiskt, helst något som inte är hjärndödt som tex "gymma"
något där du håller både kroppen och sinnet i arbete liksom

jag brukar gå och klättra (bouldering), funkar galant
Citera
2015-01-16, 13:13
Medlem
Ganska bra svar.. kan ju inte gå och träna 8ggr om dagen. Har verkligen ett konstant sug efter en feting. Vill bara rulla upp och känna mitt sinne flyta iväg,..
Citera
2015-01-16, 13:22
Medlem
ecvilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Ganska bra svar.. kan ju inte gå och träna 8ggr om dagen. Har verkligen ett konstant sug efter en feting. Vill bara rulla upp och känna mitt sinne flyta iväg,..

neka urinprov och begär ett blodprov ist, om dom jävlas så sitter du bara där och säger att du inte kan urinera så ger dom upp tillslut. då kan du röka upp till 48 timmar innan det är dags.
och om det verkligen är så att cb är det ända du tänker på när du är nykter så använder du substansen på fel sätt. hade samma problem som dig innan, men jag höll mig att röka till jag kände att jag var "värd" det, alltså att jag gjorde något produktivt tex städade huset och göra klart en uppgift, går du i skolan/jobbar? gör du något produktiv eller har något intresse/hobby överhuvudtaget? isf är det dags att fylla vardagen med en sysselsättning som inte bara är cb. så ska du se att det blir lättare.
Citera
2015-01-16, 13:24
Medlem
Du kan trycka upp ett gram analt du blir hög som fan plus att detta är olika ledningar i kroppen som inte upptas i urinet. Du blir hög som fan brukar bäst funka med hasch. Polaren kör så hela tiden men kranen hade bara grönt en dag och polaren hade själv urinprov under tillfället så gör han alltid.

Pröva du blir hög som fan posta en bild också sen.
Peace
Citera
2015-01-16, 13:26
Medlem
Vitalrepuss avatar
1. Släng alternativt sälj eller ge bort ditt cannabis så att du eliminerar risken för ett återfall.

2. Se till att sysselsätta sig, exempelvis umgås med vänner (ickerökare), motionera, idka någon form av hobby, gå på en promenad, hälsa på en släkting etc.

Lycka till!

PS. Om suget blir för påtagligt så kan du skicka iväg ett pm angående det här så kan jag fungera som emotionellt stöd!
Citera
2015-01-16, 13:32
Medlem
Mommejrs avatar
Gör något annat. Svårare än så är det inte ut och aktivera dig. Sitter man och tänker på att röka är det väl inte så konstigt att man känner sug.
Citera
2015-01-16, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackconditioner
Du kan trycka upp ett gram analt du blir hög som fan plus att detta är olika ledningar i kroppen som inte upptas i urinet. Du blir hög som fan brukar bäst funka med hasch. Polaren kör så hela tiden men kranen hade bara grönt en dag och polaren hade själv urinprov under tillfället så gör han alltid.

Pröva du blir hög som fan posta en bild också sen.
Peace

Låter inget vidare,, Älskar att röka det, när du tar första blosset.. andas in.. känner hur kroppen reagerar... andas ut
Citera
2015-01-16, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecville
neka urinprov och begär ett blodprov ist, om dom jävlas så sitter du bara där och säger att du inte kan urinera så ger dom upp tillslut. då kan du röka upp till 48 timmar innan det är dags.
och om det verkligen är så att cb är det ända du tänker på när du är nykter så använder du substansen på fel sätt. hade samma problem som dig innan, men jag höll mig att röka till jag kände att jag var "värd" det, alltså att jag gjorde något produktivt tex städade huset och göra klart en uppgift, går du i skolan/jobbar? gör du något produktiv eller har något intresse/hobby överhuvudtaget? isf är det dags att fylla vardagen med en sysselsättning som inte bara är cb. så ska du se att det blir lättare.

Helt omöjligt för mig. Kan inte göra så.
Citera
2015-01-16, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
1. Släng alternativt sälj eller ge bort ditt cannabis så att du eliminerar risken för ett återfall.

2. Se till att sysselsätta sig, exempelvis umgås med vänner (ickerökare), motionera, idka någon form av hobby, gå på en promenad, hälsa på en släkting etc.

Lycka till!

PS. Om suget blir för påtagligt så kan du skicka iväg ett pm angående det här så kan jag fungera som emotionellt stöd!

Riktigt coolt av dig, vill dock inte diskutera min känslor med dig men riktigt snäll av dig.

Kan inte sälja är ingen langare längra och jag ska ju röka det själv är det ju tänkt. Ska dra till gymet lite senare, går typ i vågor men ska verkligen till gymet sen så jag kan somna.
Citera
2015-01-16, 14:45
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Riktigt coolt av dig, vill dock inte diskutera min känslor med dig men riktigt snäll av dig.

Kan inte sälja är ingen langare längra och jag ska ju röka det själv är det ju tänkt. Ska dra till gymet lite senare, går typ i vågor men ska verkligen till gymet sen så jag kan somna.
Ja men vad fan postar du i rehab för???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in