Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
Om jag inte har fel så har du nog inte lyckats bevisa ett jota du heller
Det är väl inte riktigt min uppgift att bevisa något eftersom det inte är jag som sitter och hittar på saker.
Citat:
Och som sagt, jag tänker inte ställa mig i något kreatur-led och påstå att attacken var ditten eller datten (som vissa andra

) Men jag tror inte att det undgått dig att världsledare runt om i världen börjar beskylla andra än de till synes skyldiga?
Jo det har verkligen undgått mig, med undantag för de världsledare som, precis som många här i tråden, har en agenda de följer. Foliehattar, judar, ryssar eller muslimer - skit samma vad de är, om de inte ens är förmögna att reflektera över svaren de får så är de lika korkade allihop i mina ögon. När de inte ens förstår vad de propagerar för, eller mot, när de bara står och skriker CIA eller judar! eller nåt!!! Då är de idioter i mina ögon.
Citat:
Innebär det att dom har fel också, eller hur långt måste det gå innan du VÅGAR pröva dina egna ställningstaganden? (om de nu är dina egna

)
Jag måste alltid pröva mina ställningstaganden, för till skillnad från foliehattarna så måste jag förstå båda sidors argument för att kunna ifrågasätta eller (försöka) motbevisa konspirationsteorierna.
Citat:
Offtopic, men okej, IDAG kanske du kan sitta och säga att du inte skulle peta in en smula dator innanför huden, men vi får väl se den dagen det sker (tro mig, den dagen kommer) ...om flashback ens existerar så kommer du med 100% garanti sitta här som ett slaviskt fån och debunka allt vad frihet heter.
Okej...det är rena spekulationer, men ändå.
Vi kan ju diskutera saken här istället:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=697363&threadid=2491 161
Citat:
Jag förstår att människor som börjar fatta att världen är skev ger sig ut på diskussionsforum och ifrågasätter saker. Det jag har svårt att förstå är vad som driver människor med motsatt agenda att hänga här (är vi uppe i 97 inlägg nu?)
Helt obegripligt.
Jag tycker det är viktigt att det finns motvikter till allt nonsens som sprids på nätet, jag vill inte att mina barn ska växa upp och vara rädda för haarp, fluor, mjölk, aliens, judar, vaccin, chemtrails, muslimer, nazister på månen och risken att hollow earth kollapsar. Dessutom tycker jag det är kul och avkopplande att debattera.
Den tror jag Xelious tog sig an på ett alldeles ypperligt sätt.