2015-01-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksty
Tror du allvarligt talat att flertalet personer sitter här och kokar ihop historier om svensk tull?

Absolut!

Finns inte på världskartan att SVENSK TULL skulle släppa igenom en kartong full med smällare. Jag kan som jag nämnde köpa historierna om det är harmlösa saker i kartongerna. Flygande tefat, tjut raketer romerska ljus små tårtor mm
Citera
2015-01-08, 21:02
Medlem
ekstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Absolut!

Finns inte på världskartan att SVENSK TULL skulle släppa igenom en kartong full med smällare. Jag kan som jag nämnde köpa historierna om det är harmlösa saker i kartongerna. Flygande tefat, tjut raketer romerska ljus små tårtor mm

Herregud alltså. Antar att du tror på Chemtrails och att Tupac lever också, eller?

Vi är väl helt enkelt konspiratoriker som sitter här och hittar på saker för o jävlas helt enkelt!
Citera
2015-01-08, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kwyjibo
Nu jävlar blir jag nyfiken på att veta om MI5 verkligen gjorde detta!

Jag tvivlar på att de själva skulle svara på det om du frågade dem
Citera
2015-01-08, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Absolut!

Jag tror mest på det där att de inte har fattat att det är stora smällare. Det där med att lägga i en lapp för att skrämma mottagaren att man vet vad han håller på med känns både som något som är emot både den fantasi sådana som jobbar på tullen besitter och svenska myndigheters sätt att arbeta.
Citera
2015-01-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksty
Herregud alltså. Antar att du tror på Chemtrails och att Tupac lever också, eller?

Vi är väl helt enkelt konspiratoriker som sitter här och hittar på saker för o jävlas helt enkelt!

Absolut allt som skriv på flashback = sant.
Var nu inte så ...... naiv. Nu är vi lite OT, jag har uttryckt min åsikt, punkt slut!
Senast redigerad av fckiamdead 2015-01-08 kl. 21:54.
Citera
2015-01-09, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuuuarkBraah
Säker? på dom youtubevideor jag sett ser den klen ut.. Typ som txp0100 :O Viper3 alltså.

Vad säger ni andra? bara dåliga micar?
Mvh

Så är inte fallet,TRO MIG! Småglin med pissiga androidtelefoner och kameror där den inbyggda micken används ska inte medtas i eventuellt referensmaterial gällande ljud. Ska du filma med telefon är Nokias highend-modeller oslagbara. Deras ljudupptagning är fullregister och distar inte förrän över 140 Db.
Citera
2015-01-09, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotlettkalas
Så är inte fallet,TRO MIG! Småglin med pissiga androidtelefoner och kameror där den inbyggda micken används ska inte medtas i eventuellt referensmaterial gällande ljud. Ska du filma med telefon är Nokias highend-modeller oslagbara. Deras ljudupptagning är fullregister och distar inte förrän över 140 Db.
Soft! Då blire 4-5 pack viper3

Deras stjärnor och deras hiroshima 1000g verkar nice!(extremt stark "bengal")(Pfire)
Citera
2015-01-09, 17:50
Medlem
Jag gjorde en beställning på bombashop igår på viper3 och viper 12 samt lite smått som crazy robots mm.
Viper3 ska väll vara likvärdig cobra6? Jag hoppas att jag blir nöjd iaf
Citera
2015-01-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusgnaget
Jag gjorde en beställning på bombashop igår på viper3 och viper 12 samt lite smått som crazy robots mm.
Viper3 ska väll vara likvärdig cobra6? Jag hoppas att jag blir nöjd iaf
2 st här i tråden har skrivit att de är som cobra6 ja
12:an ska vara starkare än cobra7!
Citera
2015-01-09, 20:21
Medlem
VemSaDets avatar
Jag har haft viper3 och 12an.
Dock har jag inte haft cobra 6, men haft cobra 6 killer som såldes av 365shoppen förut.
Och just cobra 6killer som jag kommer ihåg var lite starkare än viper3.

viper12 ska vi inte snacka om, jävligt stor och fett smäll.

Rekommenderar spanish825 grymma smällare. Även dumbum slår labomba fp3 och CS.
Citera
2015-01-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Jag har haft viper3 och 12an.
Dock har jag inte haft cobra 6, men haft cobra 6 killer som såldes av 365shoppen förut.
Och just cobra 6killer som jag kommer ihåg var lite starkare än viper3.

viper12 ska vi inte snacka om, jävligt stor och fett smäll.

Rekommenderar spanish825 grymma smällare. Även dumbum slår labomba fp3 och CS.
Är dumbum starkare/svagare än txp0100/859?

Är 825 typ som viper 1 big?
Citera
2015-01-09, 22:06
Medlem
scrochys avatar
hmmmmm någon som vet vart man kan få tag i amerikanska smällare typ thunder bombs och helst hela bricks ? och ja jag vet dom suger fetting men mest av nostalgiska skäl jag vill ha tag i dem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in