Citat:
Ursprungligen postat av
lrad070142
När skrev jag att videon med chimpansen var en "källa"? Den var en illustration till mitt resonemang - inte ett bildbevis på att alla negrer utrustar sina kusiner med automatkarbiner.
Du skrev att till och med apor kan tränas att använda automatkarbiner och länkade den där videon. Detta skrev du:
Citat:
Ge en apa ett vapen, och den kan ganska snart hantera det: "Ape With AK-47"..
Att du inte skrev "källa" var inte nödvändigt, det var helt uppenbart vad du ville styrka med videon, att du försöker snacka dig ur med att det var en "illustration" är skrattretande och du gör bort dig själv!
Citat:
Ursprungligen postat av
lrad070142
Du är väldigt otrevlig, men det har säkert dina få kvarvarande vänner redan förklarat för dig?
Jag är inte här för att få vänner och om någon är så djävla dum att han postar en filmsnutt som helt uppenbart är en reklam för en film i syfte att styrka något så är man efterbliven och förtjänar att höra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
lrad070142
Och att kalla andra fb-medlemmar (i detta fall micro113) för "posthora" om de har åsikter som inte är i linje med de som du "godkänner" säger en hel del om dig... Usch.
Problemet med Micro är att denne inte har några kunskaper och därmed aldrig kan argumentera för sin sak utan kommer endast med allmänna tyckanden utifrån vad denne känner.