2015-01-07, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Vart fan får alla det ifrån att det skulle vara ryska???
Höj volymen riktigt ordentligt så hör ni att det är franska dom talar!
flera som sagt att det är ryssar om du tittar på vad dom skrivit ordentligt. det är olika klipp och dom som har skjutit är experter från special forces och dom gör det här med olika språker
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fistingman
fransmännen har till skillnad från svenskar lite balls. De kommer klart gå in och leta. Blir det för smustigt så blir militären inkopplad (hoppas jag). Aldrig att ett land som vill behålla sin heder skulle låta mördare som dessa gå.

Tror tyvärr du har fel där. Har inga större förhoppningar på fransmännen.
Rätt lika oss i mentaliteten enligt mig.
Citera
Medlem
drulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nex.182
3000 tungt beväpnade poliser råkar nog inte ut för asmycket stenkastning särskilt länge.

Detta är ghetton i Frankrike, inte i Sverige. Det har gått betydligt längre i Frankrike än i Sverige.

I Sverige så får polisen en och annan sten på sig. I Frankrike så sitter dom och skjuter med automatvapen från sina fönster när snuten kommer.

Lite skillnad. Vi lär vara där snart också dock.
Citera
Medlem
Någon tysktalande som hörde vad Merkel sa i sändningen på Expressen? Hur ska hon kunna fördöma detta på ett trovärdigt sätt när hon häromdagen fördömde kritik mot islamism?
Citera
2015-01-07, 18:37
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
SF taktik = Special Forces eller på svenska elitförband.

Vid växelvisframryckning så är regeln att framryckningen fortsätter förbi nedkämpad trupp och att man skjuter ett par extra skott i de som inte är uppenbart döda innan man säkrar området bakom fienden och sedan vänder tillbaka för att säkra ammunition, underrättelsematerial, etc etc.

/Micke

SF= Special förband
Citera
Medlem
Adifreaks avatar
Bråk i Lyon mellan " rasister och anti-rasister " enligt Atfonbladet.
Citera
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nex.182
3000 tungt beväpnade poliser råkar nog inte ut för asmycket stenkastning särskilt länge.

Jodå, det är precis vad som kommer att hända. Avrättningarna vid lunchtid var bara startskottet.
Citera
2015-01-07, 18:38
Medlem
Kausalitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det är ryska men inte den ryska som talas i tjetjenien, georgien, etc etc. Sedan kör skytten med klassisk SF taktik med att gå över nedkämpad fiende för ett "killshot". Otränade personer skjuter på håll och går inte över nedkämpad fiende. FFL är nog inte en helt otippad start att börja söka hos, då det kryllar av rysktalande där.

/Micke

Dumheter. Det är inte ryska som talas, det är franska. Det är bekräftat.

Att gå fram och skjuta någon i huvudet, speciellt när man passerar förbi kan vem som helst göra. I övrigt springer killen runt som en yr höna. Att det skulle vara en SF-soldat, vad nu det betyder inom islamism, kan du utesluta.
Citera
2015-01-07, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aliasjomen
här är bilden som muslimanerna tydligen reagerat på: "mohammed, en stjärna är född"
okej tack för din snabba svar på min fråga men vad står det på bilden???
Citera
2015-01-07, 18:39
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vad säger du om detta inlägget:

totalt fel?
Det ser ju ut som det är polismannen som talar i slutet innan det tystnar efter skottet.
Det enda jag hör "tydligt" rätt eller fel låter jag stå osagt är "stopp... död..."

Sen tycker jag att det saknas en del i översättningen på Franska

/Micke
Citera
Medlem
mickis94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornationen
okej tack för din snabba svar på min fråga men vad står det på bilden???
"Muhammed: En stjärna är född"
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adifreak
Bråk i Lyon mellan " rasister och anti-rasister " enligt Atfonbladet.

Om dom där vidriga kräken till "journalister" nu en dag skulle kunna kräla fram från under sina stenar. Verkligheten är säkerligen mera lika med "patrioter mot terrorsympatisörer".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in