2015-01-07, 14:03
Medlem
Asylbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag skulle säga att det är i praktiken uteslutet att någon är tillräckligt motiverad för att genomföra en "false flag operation" av det här slaget.
Vad tror du sannolikheten att svenska vänstern kommer att spinna det här till en attack mot vänstern och helt utesluta ideologin (islam) som är drivmedlet bakom attentatet?
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMet
Exempel på detta.
Vänta och se, dagen är ännu ung.
Citera
Medlem
Xkcds avatar
Jag tror attacken är en signal om att IS befinner sig på plats. Gärningsmännen var välinformerade om karikatyrtecknarnas person, dom ska enligt France24 känt igen dom på redaktionen. Dom har även agerat väldigt fort efter publikationen från tidningen, och försvunnit efter attentatet väldigt kvickt.

Att dom inte tar gisslan och begår självmord tyder på att fler attacker kan vara planerade i framtiden. Tungt beväpnade gör att man inte kan utesluta många hot.
Citera
2015-01-07, 14:04
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wxUeHeKQ
Dessa kräk bör hängas ut med namn och adress!
Börja ta screenshotts, jag har tagit några.
Citera
Medlem
ColaKexs avatar
Spelar ingen roll hur brutala övergrepp/mord som begås i Islams namn! Det går ju alltid att skylla på dom "vidriga rasisterna" som tar avstånd eller känner avsky för dådet

https://twitter.com/malinmichea/status/552807184804110336?lang=sv
Citera
Medlem
Pungs avatar
SVT har redan börjat ta upp den VERKLIGA tragedin...

Liken har inte kallnat ännu, men Sveriges statliga television oroar sig redan över en "kommande efterdebatt" som kan "gynna extremhögern".

Stackars muslimer alltså. Tänk på det ni 12 fransmän med skallen bortblåst.
Citera
Medlem
False flag teorier har sin egen forumdel, vill jag påminna.
Citera
2015-01-07, 14:05
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Vedervärdigt. Vi ska dock inte generalisera utan komma ihåg att det är en ytterst liten klick av alla muslimer som är kapabla till något sådant.
Hur vet du det?
Citera
Medlem
SmokeOns avatar
SVT visade precis en nedklippt version av avrättningen av polisen. När jihadisten springer fram med geväret och skjuter den dödande kulan så stängde man av.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarSucker
Det är två män som skjuter mot en polis som faller ihop, medans han ligger ner springer en av männen fram till honom och skjuter han i huvudet. Sedan springer de båda männen tillbaka till sin bil och sätter sig.

fyfan jag mår illa efter det där klippet stackars familj som kan av misstag se sånt där eftersom det ligger ute på internet
Citera
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Från AB Ett massivt polispådrag jagar nu gärningsmännen, men att hitta terroristerna kan bli svårt. Enligt Sky News ska männen ha försvunnit mot Paris förorter.

Märkligt att franska polisen inte är mer på?? Är de rädda att reta upp muslimer om de tar dessa terrorister?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Polis sköts i huvudet.

https://www.youtube.com/watch?v=P3j4lS7UG0Q

Av en muslim, av en "berikare".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto