2015-01-07, 13:58
Medlem
Svammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wxUeHeKQ
Nej, 20-25% av alla muslimer är eller kommer att bli radikala enligt CIA. Vi pratar alltså om 300 miljoner personer, det är ingen liten klick. Islam bör därför förbjudas och förgöras.

Det är ju helt uppenbart för alla att Islam är perfekt grogrund för mental sjukdom. 2015 börjar illa. Det blir värre .. Mycket värre
Citera
Medlem
queen-bees avatar
Fyfan. Orkar inte klicka in mig på Aftonbladet/Expressen, men undrar om de vågar beskriva gärningsmännen som muslimer? Eller är det bara svenska fall som ska tystas ned?

Ganska oväsentligt egentligen, så sjukt äckligt attentat och dåd.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Vilka är dessa fyra?

Åtminstone Charb
http://fr.wikipedia.org/wiki/Charb

Ingen aning. Aftonbladet hänvisar till Le Figaro.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Vedervärdigt. Vi ska dock inte generalisera utan komma ihåg att det är en ytterst liten klick av alla muslimer som är kapabla till något sådant.
Men när ska alla "bra" muslimer säga ifrån på allvar?
Göra något? Det finns moskéer i Göteborg där dom låter islamister hålla föredrag och ingen säger ifrån..

Europa måste bli hårdare, kommer det fram bevis att något sånt förekommer på en moské måste dom stänga ner skiten.
Citera
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Helt rätt.

Så äckligt trött på detta att självhatarna alltid ska vara de gapiga, anklagade och de som står emot vansinnet ska ta emot, förklara sig, försvara sig, vara diplomatiska.

Det är de som står emot det antivita som ska vara förbannade på råttorna som fegt ställer sig på maktens sida.

Skrik åt dem, kräv att de tar avstånd, tar bort er som vän, spotta dem i ansiktet. Alla äckliga fegisar som genom sin feghet förstör Europa.
På twitter är apologeterna redan i full gång med damage control. Kolla in det här vidret:https://twitter.com/TheReLe78?lang=sv
Citera
2015-01-07, 13:59
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Norrland
Breivik är väl undantaget.

Det är lite min tanke. Om de bara sitter och trycker någonstans lär de bli gripna och islamister är inte särskilt rädda för att dö. Jag tror de vill döda så många som möjligt innan de själva dör. Misstänker att det kommer ett andra dåd inom 48 timmar.

Edit: Tjommen på Aftonbladet sa precis att Hollande ska hålla presskonferens i sitt presidentpalats "Chant else".

Finns många fler undantag. Men vanligen nöjer man sig väl med ett dåd.
Citera
Medlem
Sky News sänder direkt:

https://www.youtube.com/watch?v=VYlQJbsVs48
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Frankrike har sju helvete mycket muslimer och negrer. I många områden är det enbart sharialagar som gäller.

Frankrike är ju lite speciellt med tanke på sina forna kolonier i norra Afrika som Algeriet. Väldigt många fransmän som betraktas som etniska fransmän är av algeriskt ursprung.
Citera
2015-01-07, 14:00
Medlem
drulmans avatar
Citat:
Frankrike har sju helvete mycket muslimer och negrer. I många områden är det enbart sharialagar som gäller.

Har för mig att polisen i Paris ej åker till ca 5-6 zoner då dom blir beskjutna direkt. Det är alltså full anarki i dessa zoner i princip.
Citera
2015-01-07, 14:00
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _RHCP_
Med tanke på att i en amatörvideo av händelsen utropas "Allahu Akbar" så är det väl ganska säkerställt att det återigen gäller islamister. När det gäller satirtidningar och pedofil-teckningar är det alltid islamister.

Vem som helst kan skrika de orden, det bevisar ingenting. Som jag har påtalat, det kan vara en false flag operation, även om jag inte tror det i nuläget.
Citera
2015-01-07, 14:01
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Frankrike är ju lite speciellt med tanke på sina forna kolonier i norra Afrika som Algeriet. Väldigt många fransmän som betraktas som etniska fransmän är av algeriskt ursprung.
Läs på! De är inflyttade fransmän och italienare som sedan tvingades lämna Algeriet efter självständigheten.
Inte araber!
Citera
2015-01-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Hur kan du tro det

Om det nu är en vänstertidning så sörjer jag inte, satsar mina pengarna på att det var mussar

Nu fick de ju smaka på sin kulturberikning, MOHAHAHAHA!!!!!!

Jag kan vara ute och cykla, men såvitt jag förstår är det endast den svenska vänstern som är för kulturberikning. Vänstern utomlands är oftast emot kulturberikning då det både sänker lönerna (och därmed skapar en större underklass) och skapar större splittringar inom nationen. Vänstern bygger på solidaritet, och många inom vänstern utomlands anser inte att man blint kan ta in folk som inte förstår sig på denna "underbara" solidaritet.

Undrar hur svenska V tar nyheten att en vänstertidning är målet för den muslimska terrorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in