2015-01-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LevLivet999
BRUTAL VIDEO:
http://www.liveleak.com/view?i=2be_1420632685

Usch fy fan, när han vädjar terroristen att inte skjuta och han drar av ett skott utan att bry sig.
Citera
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Ni moderata muslimer får ursäkta men jag är totalt spyfärdig på hur företrädare för en psykiskt sjuk religion kan tillåtas spridas över världen och hålla denna som gisslan samtidigt som våra politiker ojar sig över hur jävla förföljda de stackars muslimerna är.

Det är hög tid att de muslimer som på riktigt är för demokrati och fred (typ åtta stycken?) ställde sig upp och med kraft och emfas distanserade sig från sina mordiska trosfränder. Jag vill se varenda jävla imam, hijabkonvertit och islimistapologet i detta avlånga land gemensamt gå ut på gatorna och bilda ett av sina långtråkiga fackeltåg MOT islamism. Då först kanske jag kan tro på deras fredliga avsikter. Fram till dess tänker jag betrakta varenda muslim som medskyldig till att den europeiska demokratin är på väg att offras till en pedofilprofet och hans vidriga anhängare.
Citera
Medlem
WATCH FRANCE 24 LIVE visade precis videon på när polisamannen avrättas på trottoaren. Dock klippte dom bort när islamkräket sköt honom på nära håll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Flera miljöpartister och vänsterpartister i mitt jobb är glada över detta terrordåd då de kränkt Islam. Är detta en generell syn bland vänstern och miljöpartister att de ser detta terrordåd som något bra?

Det är ingen som tror dig. Du försöker bara få in bollen i öppet mål men misslyckas som så ofta. Och tråden handlar inte om detta.

Men;

Jag är per definition "vänster" och kan därför inte liera mig med varken socialdemokraterna, Vänsterpartiet eller Miljöpartiet eftersom de stödjer en marknadsliberal, globalistisk & neokapitalistisk politik.

Vänstern bör göra sig av med kulturmarxism & Gramsci och återupprätta sig själva. Det är hög tid att vänstern återvänder till sina grundvärden.
Citera
2015-01-07, 13:34
Moderator
OYs avatar
Tror ni att det kommer mer inom några timmar, för att spä på chockverkan?
Citera
Medlem
Sluta kolla på aftobladets filtrerade propagandasändning.

Här är fransk livesändning fast på engelska:

FRANCE 24 live news stream: all the latest news 24/7
Citera
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LevLivet999
Det är redan klart att det är "muslimer" som ligger bakom dådet då dom skriker "Allahou Akbar" i videon.
Ajajaj vad högervindarna kommer blåsa starka i Frankrike nu efter detta.

Jag har inget emot Muslimer överlag, träffat många sjyssta.
Men det känns som att muslimerna själva aldrig riktigt hårt fördömer sina "landsmän", det är det jag stör mig på mest.

Det tog man uppe på CNN för ett tag sedan med. Man ser aldrig några muslimska fackeltåg mot sånt här, eller mot vad IS håller på med. Det är det som är det stora problemet, att många muslimer inte sörjer sånt här - även om det inte nödvändigtvis stöder det. Jag tror många muslimer anser att det är "relativt" förståeligt det som hänt, eftersom man trots allt hade "fräckheten" att smäda profeten, och mord därmed blir berättigat i någon mån.
Citera
Medlem
Grandiosos avatar
Enligt polisen har antalet döda ökat till tolv nu.
Citera
Medlem
Bigbadwolfzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Dags att plocka fram giljotinen i Frankrike.

Frankrike avrättade sin sista fånge så sent som på 70-talet, så giljotinen har inte stått sysslolös i allt för många år.. Dags att återinföra den för dessa två slödder? Nu har jag dock för mig att dödsstraff är förbjudet inom EU.
Citera
Medlem
Nintendokids avatar
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
Citera
Medlem
Tjoflos avatar
Gisslan de tagit kommer väl dyka upp i någon halshuggningsvideo
Känns som att jag nu måste ta jägarexamen, vill inte vara helt försvarslös i detta vilda samhälle.
Citera
Medlem
Kommer nog bli stängning av gränserna för Frankrike framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in