2014-12-30, 22:49
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Spice är väl visst Spice? Folk har ju dött av det. eller vad menar du?

Tristans far ska enligt dennes bookface-sida ha jobbat på Spies ( danskt charterresebolag), detta kopplar knark pojken som att Tristans far jobbar med Spice och tillverkar det själv.
Senast redigerad av direktörn 2014-12-30 kl. 22:52.
Citera
2014-12-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Spice är väl visst Spice? Folk har ju dött av det. eller vad menar du?

Läs om, läs rätt.

Spies; Charterresor/resebyrå. http://www.spies.dk/
Spice; Drog. http://sv.wikipedia.org/wiki/Spice_%28drog%29
Senast redigerad av psykologpudel 2014-12-30 kl. 22:54.
Citera
2014-12-30, 22:53
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Tristans far ska enligt dennes bookface-sida ha jobbat på Spies (charterresor), detta kopplar knark pojken som att Tristans far jobbar med Spice.

Haha sånna geni-paralleller kan bara en Fb:are dra.

Tråkigt att pojken är död.
Citera
2014-12-30, 22:54
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Läs om, läs rätt.

Spies; Välkänt flygbolag. http://www.spies.dk/
Spice; Drog. http://sv.wikipedia.org/wiki/Spice_%28drog%29

Polletten trillade ner tillslut.
Citera
2014-12-31, 12:00
Medlem
Knarkpojkens avatar
Jag tror snarare att han försöker dra en fuling för att locka kunder till att sälja rökat. Han skriver att han jobbar på "spies" vilket gör att polisen inte kommer förstå att han tillverkar spice då. Men alla andra som bor i gotland som vet vem Mikael är förstår de och skrattar bara åt faktumet. Jag tror fortfarande att han har sålt spicet som gjorde att tristan dog. Vad dog Simon av? hört att de var Spice också och jag antar att Tristans far gett honom de då Simon,Lukas och tristan var som 3 bröder. 2 dödsfall på sig? snyggt jobbat Micke. Kanske dags att jobba på någonting annat än Spice nu. Ni får tro vad ni vill men hans bilder tyder på att han jobbar med kriminella saker då han ser ut som en maffia-boss.
Citera
2014-12-31, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Jag tror snarare att han försöker dra en fuling för att locka kunder till att sälja rökat. Han skriver att han jobbar på "spies" vilket gör att polisen inte kommer förstå att han tillverkar spice då. Men alla andra som bor i gotland som vet vem Mikael är förstår de och skrattar bara åt faktumet. Jag tror fortfarande att han har sålt spicet som gjorde att tristan dog. Vad dog Simon av? hört att de var Spice också och jag antar att Tristans far gett honom de då Simon,Lukas och tristan var som 3 bröder. 2 dödsfall på sig? snyggt jobbat Micke. Kanske dags att jobba på någonting annat än Spice nu. Ni får tro vad ni vill men hans bilder tyder på att han jobbar med kriminella saker då han ser ut som en maffia-boss.
Är du helt bakom flötet? Jag tror nog att det hade kommit ut om hans pappa hade sålt. Men tristans flickvän har sagt att det inte var spice. Själv har jag hört att han hängde sig.
Citera
2014-12-31, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken

Du borde läggas in på rehab. MaxMikael, som Tristans pappa heter bor inte på Gotland, notera att jag skrev PÅ Gotland. Simon, Lukas och Tristan var inte "som tre bröder"
Du är en tragisk liten råtta som bara vill skapa oreda i tråden. Sök hjälp för här kan du som anonym inte bli sedd i alla fall
Citera
2015-01-02, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milanost
http://www.bilddump.se/bilder/20141230173233-82.214.24.145.jpg

Här ser vi J sitta med en joint.
Såg att hon gjort mera WT tattos nu, ska som sagt bli "kul" att se hur nedkörd hon är till sommaren när man själv är tillbaka på ön. Tur man fick chansen att ta henne medans hon var hel och ren

Hon hade kunnat bli något men det gick snett som det ofta gör med unga brudar i fel gäng, trist!
Citera
2015-01-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Såg att hon gjort mera WT tattos nu, ska som sagt bli "kul" att se hur nedkörd hon är till sommaren när man själv är tillbaka på ön. Tur man fick chansen att ta henne medans hon var hel och ren

Hon hade kunnat bli något men det gick snett som det ofta gör med unga brudar i fel gäng, trist!

Ta henne?
Citera
2015-01-03, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milanost
Ta henne?
Tror han menar knulla henne.
Citera
2015-01-04, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Tror han menar knulla henne.

Hon ser så stenad ut på varje foto som läggs upp, jag fattar inte vad päronen tänker med ser dom inte själva hur allt går nedåt
Citera
2015-01-04, 19:50
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999

Hon ser så stenad ut på varje foto som läggs upp, jag fattar inte vad päronen tänker med ser dom inte själva hur allt går nedåt

Vet du vad dom gjort? ...något i tråden som pekar på att dom aldrig försökt?

...går ju inte låsa in människor och ofta kommer självmord i perioder där människor omkring minst anar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in