Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkpojken
Jag tror snarare att han försöker dra en fuling för att locka kunder till att sälja rökat. Han skriver att han jobbar på "spies" vilket gör att polisen inte kommer förstå att han tillverkar spice då. Men alla andra som bor i gotland som vet vem Mikael är förstår de och skrattar bara åt faktumet. Jag tror fortfarande att han har sålt spicet som gjorde att tristan dog. Vad dog Simon av? hört att de var Spice också och jag antar att Tristans far gett honom de då Simon,Lukas och tristan var som 3 bröder. 2 dödsfall på sig? snyggt jobbat Micke. Kanske dags att jobba på någonting annat än Spice nu. Ni får tro vad ni vill men hans bilder tyder på att han jobbar med kriminella saker då han ser ut som en maffia-boss.
Du borde läggas in på rehab. MaxMikael, som Tristans pappa heter bor inte på Gotland, notera att jag skrev PÅ Gotland. Simon, Lukas och Tristan var inte "som tre bröder"
Du är en tragisk liten råtta som bara vill skapa oreda i tråden. Sök hjälp för här kan du som anonym inte bli sedd i alla fall