Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasBeming
Jag vet vad det är, Bogomil - utan att kika i något facit eller påstående om vad det påstås vara.
Men jag kan förklara för dig vad det är på detta vis, Bogomil, jag som vet hur man (eller kvinna) vet:
mvh
Mattias
Därmed VET du hur de väl valda orden i boxen, tillämpas?
trolleman
ta en spann vatten och koka ner med dig istället, du har ju redan fått skapa en "egnaste tråd", vad mer gapar du över, du har ju en klump..... en mekanistisk odugling där som guppar kanske också..
det har iaf inte jag, sällan man hr någon frivilligt väljer att förklumpa sig så som du - tror aldrig när jag tänker efter, nej... aldrig.
vi talar om man-mot-man : i världen där man MÅSTE förlita sig på varandra, som vore annan mitt barn, capiche?
(men som den fähunden du är, går du hellre smutskastarkampanjens skitigaste väg i träsket och kommer så aldrig til skott heller, tänk att hjärna xtavas med hj.. himlaste ologiskaste eller hur?

, inte alls vet.skapligt... så jävla snobbigt va?
hj... pft! HÖGMOD som faaan!
så känn dig unik , rejält unik! .. dock tror jag inte många saknar dina "veteskapader"
men du kan få en vetekudde till ditt sköra lilla skal, ännu en kyckling...
ska försöka inte vara så subjektivististiskt subtrahent mot DEJ
för det är ju du som sitter på vänt att få swedens bestaste medalj.
då ska du få förklara det mentalt friska att säga åt dem hur man passerar väggen, dvs absolut inte den vägg som DU betolkat som utgörandes en vägg, för du vet ju allt om hinder, dock har du INGA hinder i din klump. vad som definierar en bemings mätsticka för människoindivid... man-är-felfri.
(annars är man ju orättvis! och tårar rinner... nej sudda sudda bort miner)
nej för tusa, ciagnosticeranden bör hållas mer rättvist, tycker du kan dra en rörelse i den andan, du har ju mkt genomtänkt vetande om vad en klump är. den är ju ungefär som immunförsvaret.... ;-)

.. och det var taget ur det stråk som kammar hem vinsten....
fast.... hepp du behöver inte ens din klump ;-)
börjar ju se varför.. den ord-trogne.... analyserar streckdragningen derkund för sekund, i resp. accent och satsmelodi men klumpen får inte vara med, vetandet sköter det utmärkt mmm, innan det går att förstå hur ett gram kan omvandlas till andra värden... instant, lille trollemannen,
ja du får ju försöka framledes att förstå var du ställer fötterna åtminstonde.¨
kom nu ihåg skilnaden mellan explosiv, expressiv och impressiv, också. dock.. kan din klump inte ta vad som helst, så du behöver inte bry dig så mkt om abstraktionen, du ser ju vilken utkomst det blir.
som sagt, är du inte medicinare vad ylar du då om. din hjärna har mått dåligt.. slå upp "dåligt" i Bergvalls... kan lova dig att fenomenet må dåligt utifrån att jag-vet-allt... inte längre är fenomen.
ditt vardagstugg är dassigt, sin klump kan ju icke ens värdera så lite som ett mikroskop korrekt adekvat. mekanismimiskroskopistisk aktivitet eller hur? frrrrrrruktansvärt sub.jektivt va? att VÅGA dra fram en monokel.... de borde veta hut.?
människan vet ju inte mycket utan sina erfarenheter.. och det finns så många konklusioner dom vetandet mer n gärna skjuter ifrån sig, detta visste redan våra lärare och mentorer..
trolleman, du är bra rolig här i din odyssé
(så barnets klump är inte att vidröras av mekanismistiska händer heller ?... jv-varning?)
de fördärvar skallen.. ? (DET SA DU INTE?) man kan inte? "känna-barnet-via-neurologisk kontroll?
du har väl fått igenom förtidspensionen än, om inte , så slå upp Försäkringskassan i din tjocka tjocka mestaste- bok.