Citat:
Vilket skönt, lågbegåvat inlägg du lyckades producera. Ett sakargument hade du, vilket var helt åt fanders - och resterande text är försök att förminska mig och påpeka stavfel. Nu borde jag inte ägna tid åt dig, men med tanke på din dryga och barnsliga attityd så kan jag inte låta bli.Kul skrivet där du försöker göra dig känd som en utbildad och belevad människa. Därför vill jag lägga in i debatten följande:
Du skrev:
Nåväl, personer som Pernilla ska inte arbeta ovanför andra människor. Hon är en svag individ. Och det är otroligt skrämmande att människor som henne (hon, min anm.) (vilket är normen i Sverige) ska skydda, alternativt bestämma
Jag kommenterar:
Poliser bestämmer inte över ickepoliser och andra samhällsmedborgare, de ska bara se till att lag och ordning i samhället efterföljs och ingripa då detta fallerar.
I avslutningen på ditt inlägg:
Hon är offer för samhällets sjuka ideal och därmed beter hon sig som ett hämndlystet och oansvarigt psykfall som hoppar i säng med olika män.
Jag kommenterar:
[b]Kvinnor har sex med män. Det är liksom det som det går ut på här i livet. En del män har sex med olika kvinnor och en del kvinnor har sex med olika män. Så? Var har du varit du lilla stackare?[/B]
Du skrev:
Nåväl, personer som Pernilla ska inte arbeta ovanför andra människor. Hon är en svag individ. Och det är otroligt skrämmande att människor som henne (hon, min anm.) (vilket är normen i Sverige) ska skydda, alternativt bestämma
Jag kommenterar:
Poliser bestämmer inte över ickepoliser och andra samhällsmedborgare, de ska bara se till att lag och ordning i samhället efterföljs och ingripa då detta fallerar.
Hon är offer för samhällets sjuka ideal och därmed beter hon sig som ett hämndlystet och oansvarigt psykfall som hoppar i säng med olika män.
Jag kommenterar:
[b]Kvinnor har sex med män. Det är liksom det som det går ut på här i livet. En del män har sex med olika kvinnor och en del kvinnor har sex med olika män. Så? Var har du varit du lilla stackare?[/B]
Citat:
Eh, vill jag göra mig känd på Flashback som en utbildad och belevad människa genom att påstå en kvinna vara ett psykfall? Man känner sig själv genom andra, eller vad säger man? Givetvis har jag inge ambitioner att bli "känd" på Flashback, tanken har inte ens slagit mig. Men uppenbarligen är det någonting som du har funderat på. Du verkar känna dig hotad och provocerad av mig.
Citat:
Ingen har sagt att poliser bestämmer någonting. Jag skrev att människor som henne ska skydda alternativt bestämma. Det vill säga, människor med hennes karaktär/personlighet tillåts sitta på positioner i samhället med antingen makt eller inflytande. Läser du den delen av mitt inlägg igen så faller nog polletten ner även för dig.
Du skrev:
Jag kommenterar:
Jag kommenterar:
Men du var jätteduktig som berättade för oss vad en polis har för syfte! Det får du en guldstjärna i kanten för.
Citat:
Jaha, det var alltså det här det handlade om. Jag klev på en öm tå när jag påpekade att promiskuitet är något dåligt. Även om jag formulerade mig klumpigt, så var det nog uppenbart för alla att jag inte menade på att samlag är något som samhället har "uppfunnit". Eller ja, förutom du då, som givetvis ville glänsa mer fler djupa insikter om människans och polisens existerande.
Jag kommenterar:
Jag kommenterar:
Bland det mest löjliga och tramsiga inlägg jag någonsin har sett på Flashback. Så högfärdig, än dock så korkad. Idioti går i vanlig ordning hand i hand med arrogans, men det lär du väl aldrig ha nog med självinsikt för att inse.
Fattar inte hur du kunde göra det igen....