Sitter här lugnt och skådar 7k'arnas försök att döda SD'ares moral, ni lyckas inte
Jag röstade SD och har aldrig sagt att detta på något sätt är odemokratiskt, ni försöker ju till varje pris svartmåla SD'are. Jag är inte ledsen över detta alls! Faktum är att jag är jävligt glad, finns det ingen mer SD'are än jag som faktiskt försöker se det positiva med detta?
Vad hade ett val gjort 2015? SD hade kanske fått 16 %, hade det förändrat något? Nej. Till 2018 skulle vi ändå fått in 500.000 nya invånare. 2018 är det viktigaste valåret. Och det blir MYCKET enklare för SD bl a att slå in i svenska folket att vi är enda oppositionen. Man kommer titta på resterande 7k eller ska vi säga Sexpartiet med avsky
Jag skulle inte jublat så mycket om jag var 7k/Sexpartist (med tanke på att V inte är med), utomlands tar folk sig för pannan, ni isolerar i slutändan er själva. Så ni kan fortsätta gulla med varandra som små söta grisar, att statsministern brutit flera löften ser ni inte som ett problem, och det är framförallt oroande.
NI har målat in er själva.