Citat:
Nej, sanningen är att jag synade din bluff.
Du sa att du hade ett pris på 950kr/person, men det visade sig att detta var en stor bluff. När fakta tar slut försöker du ljuga till dig fördelar
Sedan är det inte en kostnad. Du har en alternativkostnad på ca. 100kr/år för pengarna som du binder upp. De tjänar du in på första resan.
Vi kan prata om detta hur länge som helst. Vi kan börja med Pris vs. Värde....
Citat:
totalkostnad[/b] är billigare och det är det som är bevisat i flertalet inlägg.
Eftersom jag slipper medlemskostnaden så blir mina resor billigare , och peka inte mot poängen eftersom jag aldrig under ett år kommer att kunna utnyttja samtliga poäng jag samlar på mig p.g.a. semesterbegränsningarna i det svenska arbetslivet.
Produkten är totalt värdelöst och har inget mervärde för mig som konsument.
Eftersom jag slipper medlemskostnaden så blir mina resor billigare , och peka inte mot poängen eftersom jag aldrig under ett år kommer att kunna utnyttja samtliga poäng jag samlar på mig p.g.a. semesterbegränsningarna i det svenska arbetslivet.
Produkten är totalt värdelöst och har inget mervärde för mig som konsument.
Så hittar du på något nytt nu när argumenten inte håller. Alla svenskar har minst 25 dagar (fem veckors semester) att ta ut. Om du kommunicerar med din arbetsgivare kan du åka på flera resor som medlem med Dreamtrips. 2014 åkte jag på tre DreamTrips (mina poäng tog slut efter de två första). Utöver detta bokade jag egna resor privat och i tjänsten. Totalt fick jag tillbaka 10 PricePledge när Dreamtrips inte var billigast från början på hotell eller flyg.
Jag reser både privat och i tjänsten med Dreamtrips. Det finns inget som slår detta.
För en familj så innebär det att de kan åka på fler resor för samma pengar. Poängen går snabbt åt när man lär sig att resa på bästa sätt.
Mitt problem nu är att det är flera kompisar som vill att vi skall åka på Dreamtrips tillsammans. Börja bli jobbigt att åka på 5-6 Dreamtrips per år...

Skulle gissa på att Pellets kommer dragandes med fler dåliga argument framöver. Skall jag pissa på dig Pellets hela vägen, eller skall vi börja resonera om fördelar och nackdelar på riktigt?
Kommer att fortsätta att posta alla gånger jag använder prisgarantin och hjälpa er andra med exempel på DreamTrips varje vecka.
Kommer också att vara helt öppen med de nackdelar som finns den dagen som Pellets väljer att köra en konstruktiv dialog.
Alea iacta est!