2003-09-21, 18:32
Medlem
jag börjar med att klargöra definitioner:

köpepizza = köps i butik, oftast ifrån frysdisk och bakas färdig i egen ugn.

hämtepizza = hämtas färdig och varm från pizzeria

nå pågar, vilken tycker ni bäst om? har just nu en ica handlarnas mozzarella i ugnen, får se hur den är.
2003-09-21, 19:07
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Kommer inte ihåg va den heter
Får kolla nästa gång jag är och handlar. Kanske det var Felix pizza, men jag tror inte det.
Godaste "pan-pizza" är Eat & Go. Lätt
2003-09-21, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Kommer inte ihåg va den heter
Får kolla nästa gång jag är och handlar. Kanske det var Felix pizza, men jag tror inte det.
Godaste "pan-pizza" är Eat & Go. Lätt

e det en av dem där minipizzorna? aldrig provat. jag är en hungrig man!
2003-09-21, 19:46
Medlem
Findus Partypizza. Finns tyvärr inte längre...
2003-09-21, 19:49
Medlem
Capo di tutti capis avatar
Inte är butikernas pizzor någon höjdare direkt,blir aldrig som de "riktiga".

Brukar själv piffa upp dem genom att själv hacka lite lök och vitlök,inlagd paprika eller oliver och lägga på innan ugnen väntar.

Kan behövas lite extra riven ost också samt ringla lite olivolja över med!
2003-09-21, 21:01
Medlem
Fat bastards avatar
Jag tycker "big one" blir rätt okej om man lägger på lite pepperonikorv eller liknande före och sen kör den i varmluftsugnen.
2003-09-22, 19:07
Medlem
Aziraphales avatar
icahandlarnas mozzarella hade varit godare om de struntat i den vanliga osten och slängt på lite kött eller några slamsor tomat..

annars är min favorit icas vegetale. inte ofta man hittar en pizza med spenat och pesto
2003-09-25, 07:38
Medlem
Figureheads avatar
tips till GG

Tips till GG som bodde i Malmö!

Hämta din pizza på Pappagallo på Fågelbacksgatan bakom kronprinsen och du vill inte göra annat...
2003-09-25, 17:28
Medlem
24-Hour.Tc.Dr.s avatar
Den "bästa och "godaste" pizza man kan köpa i vanliga livsmedelsaffärer är i min mening den där halvstora med två olika "halvor" - en med något som ser ut som köttbullar, och en med skinka - så att säga. Smakar ganska okej!
2003-09-26, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24-Hour.Tc.Dr.
Den "bästa och "godaste" pizza man kan köpa i vanliga livsmedelsaffärer är i min mening den där halvstora med två olika "halvor" - en med något som ser ut som köttbullar, och en med skinka - så att säga. Smakar ganska okej!

ok, det e väl den där Big One "Half n Half"?! helt ok faktiskt!
2003-09-26, 12:32
Medlem
Godaste köpepizzan är Icas "Tex mex". Eftersom jag gillar köttfärs på pizza. Dessutom smakar den lite mera (de har nog lite, lite kryda.), än vad de annars så smaklösa köpepizzorna brukar.

På andra plats, kommer Kebab från Felix.. (pga klicken vitlöksdressing i mitten.)
2003-09-30, 01:08
Bannlyst
vanliga hedliga billys är ju fin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in