Om han ens är välkommen tillbaks till simhallen i framtiden borde väl personalen hoppa på honom om att han har badbyxorna på i duschen. Det får man icke!
åh fy faan!! Vidrigt, ska dit nästa vecka o bada! Får se till så att ingen efterbliven duschar med badkläderna på
Synd att vi kommit så långt ifrån att oroa oss över att ha mat för dagen till att reagera över sådant där trams.
Det får stå för dig själv. Jag lever mycket hellre i ett samhälle där det klagas över icke-problem än ett samhälle där majoriteten klagar över att inte få ihop tillräckligt med pengar till tak över huvudet och mat. Kanske borde du fundera på att flytta till Somalia så får du klaga på verkliga problem hur mycket du vill.
Herre min skapare, många svenskar skulle behöva spendera 1 år i Somalia eller något annat land förbisett av skaparen så att man återfår några rimliga referensramar för vad problem faktiskt är. Synd att vi kommit så långt ifrån att oroa oss över att ha mat för dagen till att reagera över sådant där trams.
Men hur som helst, tycker det är lite mastigt att hänga ut killen utan något mer konkret än att en kvinna genom vattnet i bassängen sett detta.
Läs FUP och återkom om du tycker det är överdrivet. Killen var stammis på badhuset och föräldrar hade tidigare reagerat över att han hängde vid barnens badplats och de tyckte han tittade "konstigt" på dem. Och jag tycker också det är konstigt: Varför står en vuxen människa och regelbundet vrålstirrar på badande barn i en viss ålderskategori (runt 10 år). När jag är på badhuset skyr jag stojande ungar och går helst dit när det är absolut så få som möjligt. Okej att jag kan kasta ett öga på badande barn och le åt deras lekar, men att stå och stirra på ungar under hela badpasset? Nä, då är det något skumt...
Badvakt berättar att simskoleverksamhet startar klockan 16 i föreningsregi och innan dess är
det kommunal simverksamhet. Normalt sett har Nyberg dykt upp efter klockan 16. I simhallen
vistas barn från 5,6 år och uppåt.
Nyberg diskuterades av personalen redan 2012 då föräldrar hört av sig med oro inför hur de
uppfattade dennes beteende gentemot barnen.
Badvakt kan inte svara för hur länge Nyberg varit besökare på badet under tisdagar och
fredagar. Som besökare på badet har Dejevik varit i minst 2-3 år, kanske längre.
Badvakt har själv sett hur Nyberg tittat på barnen på badhuset och reagerat på dennes sätt att
titta på dem.
Hon säger att hon sett denna man ofta på badhuset vid samma tider, och det är mycket barn
där då. Han simmar ofta intill kanten på hoppbassängen och tittar mycket på flickorna som är
mellan 10-12 år gamla. Han hoppar aldrig själv utan håller sig i vattnet.
Läser man FUP:en så är ju intrycket att det är en pedofil
Han gick i samma klass som mig.. Visste alltid att det var något grovt fel på den människan. Fyfan.
Citat:
Vore intressant att veta bakgrunden till att man beter sig såhär - är killen kanske utvecklingsstörd?
Han har garanterat inte alla indianer i kanoten. Han var mycket märklig när vi gick i samma klass. Gick inte att föra en konversion med honom utan att undra vad fan det är för fel på killen.
Senast redigerad av ParanoidRocker 2014-02-28 kl. 17:37.
Ina är inte mycket att lita på heller var vän med henne förut men hon va konstig och hade problem hon hittade på massá saker så man ska inte tro på allt hon säger
Hon säger att hon sett denna man ofta på badhuset vid samma tider, och det är mycket barn
där då. Han simmar ofta intill kanten på hoppbassängen och tittar mycket på flickorna som är
mellan 10-12 år gamla. Han hoppar aldrig själv utan håller sig i vattnet.
Någon tar en bild när han sitter i ett litet plan i vanliga kläder och du drar slutsatsen att "killen verkar vara pilot"? Hoppas att du inte har någon viktig funktion i samhället.