2014-12-15, 21:28
Medlem
AuJjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellcrime
Men snälla nån, måste vara bra paranoid för att tro att det finns någon lömsk konspiration bakom detta. Om du tittar på bilden så är även svartpunkt, hudton och vinjettering annorlunda. Det är en del av arbetet med ett fotografi, man ställer färger för att kompensera för mindre gynnsamma ljusförhållanden. Kameran ger aldrig en sann bild av verkligheten.

Skitprat!
Det är allmänt känt att bilder manipuleras av politiska skäl:

http://www.moderskeppet.se/live/klassiska-fotomanipulationer-kommunistisk-borttrollning/

en kommunistisk specialite´som DN alltså lagt sig till med!!!
Citera
2014-12-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Haha två på mitt jobb lägger ner sina röster på SD pga detta.
Jag höll på att kissa på mig, jag förstår inte varför dom lägger ner sin röst. De erkände att de enbart röstat på SD pga det är partiet som är kritisk mot den rådande invandringen.

Men nationalister tänker de fan inte stödja.

Hahaha...

hur tänkte dom här ? Att SD var ett jävla mittparti ?

lol, fan va du snackar skit.
Hela din gärning här på flashback har ju handlat om att hetsa mot och hata SD.
Att du ljuger få tas för självklart tills motsatsen bevisats.

Vanligt folk bryr sig inte ett skit om det här.
Hur många har ens orkat läsa hela väggen av text som Raljerius klistrat ihop?
Citera
2014-12-15, 21:29
Medlem
Maria Ferm var grym nu i TV!
Han pratar om svenskar men vet inte själv vilka som är svenskar och delar upp mskor i egna olika rangordningar
De gav ändå honom chansen som talesman enligt demokratisk ordning.
"Man måste dela gemensamma grundvärderingar" sade han men vågade/kunde aldrig förklara vad han menade med det förstås.
Citera
Medlem
mediekratis avatar
Varför är detta ens viktigt för Björn Söder och SD att ta upp? Förstår de verkligen inte hur detta kan vinklas? Varför ens tala om judar om man har historia som ett nazistiskt parti eller vad de nu kallas för i media. Urbota korkad oavsett vad han menade.
Citera
Medlem
freeriderXIIs avatar
Ironin är att hade han sagt det finns inga minoriteter det finns inga judar och samer så hade han också blivit kritiserad. Det borde han ha sagt i Aktuelltintervjun.
Senast redigerad av freeriderXII 2014-12-15 kl. 21:31.
Citera
2014-12-15, 21:31
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Även fast SVT gjorde ett repotage mot Söder så kommer SD vinna mycket på detta då alla nu svart på vitt kunde se hur otroligt SVT vinklade reportaget mot SD och valde att inte ta in något han sagt på intervjun sen när Ferm fick sluta intervjun.
Citera
2014-12-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Jaha Farm har inte alls lyssnat vad Söder sagt och vinklar allt, SVT-reporten väljer att inte motsäga lögnerna, seriöst?? Söder fick inte ens svara på påhoppen??

Har du ens lyssnat på intervjun? Den inleds med att säga att Björn Söder inte velat debattera med Maria Ferm.
Citera
2014-12-15, 21:32
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Håller med, det känns onödigt att gå in i detalj på det här sättet. När det gäller vad som är svenskt och icke svenskt så verkar det finnas lika många åsikter som det finns människor här i landet.

Det är den massiva oansvariga invandringsvolymen som bör debatteras och kritiseras. Alla vet redan att det är skillnad mellan kulturer. Människor från en del andra länder är svårintegrerade i det Svenska samhället, det vet vi också. Massinvandringen skapar spänningar och tråkigheter vi inte vill ha längre. Thats it.

Du menar alltså att Sverigedemokraterna bör återgå till att förneka sina ideologier tills de har fullkomling makt ?
Citera
2014-12-15, 21:32
Medlem
2nice4myownGs avatar
HAGGAN på aktuellt låter honom inte prata till punkt - låt honom prata utan avbrott du vet ju ändå att han har rätt - detta är faaan inte acceptabelt. svensk media måste omstruktureras i grunden - detta är piss

SD 2015 ENDA VÄGEN FRAMÅT
Senast redigerad av 2nice4myownG 2014-12-15 kl. 21:34.
Citera
2014-12-15, 21:33
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Varför är detta ens viktigt för Björn Söder och SD att ta upp? Förstår de verkligen inte hur detta kan vinklas? Varför ens tala om judar om man har historia som ett nazistiskt parti eller vad de nu kallas för i media. Urbota korkad oavsett vad han menade.

Eller så vet man hur media kommer vinkla detta mot SD. Folk ser numera hur media även SVT och SR vinklar mot SD, i längden vinner SD extremt mycket på detta.
Citera
Medlem
missmortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
Hå hå ja ja, nu står knarkar-Maja och säger att kurder är svenskar. Trögfattade människor som inte begriper att de möjligtvis kan vara svenska medborgare men att en etnisk kurd inte är etnisk svensk. Hur svårt kan det va???????
Jag bor i Norge, kan säkert om jag så vill bli norsk medborgare. Mina barn är uppvuxna i Norge, ett är dessutom fött i Norge. De pratar norska men är inte norska, finns inte en norrman som skulle kalla dem norska. Om jag dessutom skulle kalla mig norsk skulle folket runt lunchbordet vara redo att ringa psykvårdare. Jävla dumheter!!!

mera, sopskaftet till progamledare är ju nästan på lipen

Håller med! Det är som att säga att man är kines när man flyttat till kina.
Folk fattar inte.

Söder hade iaf bra svar på tal! Gillar han otroligt. Hoppas inte han får avgå för att vänstervridna vill det.

Så mycket hat folk sprider i svt osv...skrämmande vad tröga vissa är.
Undrar hur många svenskar som måste avsky danmark norge finland..osv
Citera
Medlem
Storalfs avatar
Björn Söder gjorde en habil insats. Bra att han inte började skrika och bli aggressiv som han har en tendens att göra när han blir trängd. Uppenbart att journalisten blev irriterad över hans lugn och försökte sätta dit honom men hon kom ingenstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in