2014-12-14, 00:21
Medlem
Oj nu ska vi passa oss, minsann för nu ska madam rensa. Gud va rädd jag blir blir. Kanske man ska ta bort mamma o pappa innan man skriver att man vill bli hårdknullad!
Citera
2014-12-14, 09:36
Medlem
vars står det att de skaffat/ska skaffa pitbull?
Citera
2014-12-14, 10:26
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Oj nu ska vi passa oss, minsann för nu ska madam rensa. Gud va rädd jag blir blir. Kanske man ska ta bort mamma o pappa innan man skriver att man vill bli hårdknullad!

Hon blockade ju iaf mig, så nu får jag nöja mig med att följa eländet via A´s sida.
Citera
2014-12-14, 10:29
Medlem
Imeldas avatar
Den 17:e februari skrevs detta på A´s facebook. Skulle lika gärna ha kunna skrivits igår, men med en annan kvinna.

Ulrika Norén Min snygga man
den 17 februari kl. 21:49 · 1

Andreas Norén Aaa min kvinna
den 17 februari kl. 21:50 · 1

Ni får gärna skärmdumpa och via mig om det händer ngt speciellt på bönans sida. Jag har ju skärmdumpen på A´s hot, måste bara blurra bilder och namn så jag inte outar folk...
Citera
2014-12-14, 11:12
Medlem
urwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraeksjuk
vars står det att de skaffat/ska skaffa pitbull?

Uppenbarligen var det ett inlägg från igår som nu är borta. Någon som har en skärmdump på det?

Förstår förövrigt inte Bernys "hot" att hon ska "rensa" - hennes facebook är ju fortfarande öppen så någon större skillnad kan et ju inte göra? Eller har hon äntligen insett att det finns både allmänna och inläggsspecifika sekretessinställningar?
Citera
2014-12-14, 11:18
Medlem
William Hainess avatar
Jag har aldrig fattat varför hon har en öppen Facebook - hon vet ju att folk pratar och skvallrar. Hon tjänar ju knappast pengar på att ha den öppen heller... bloggen förstår jag till viss del då pengar kan vara en motivation åtminstone.
Citera
2014-12-14, 11:27
Medlem
Nu lägger Du egenskaper på B som hon inte har tillgång till. Hon stannade i utvecklingen någon gång under de tidiga tonåren. Egentligen ganska hemsk o tragiskt. Lider som fan med hennes familj, som trots allt, alla anklagelser, funnits där. Tänk vilket fint liv hon hade kunnat haft, vad mycket hon missat. Men det ska hon ju nu ta "igen" med superbabyn tillsammans med superpappan. Hoppas vid Gud att Malmö har en bra socialförvaltning, för de lär bli nedringda, om o när "babyn" till babysarna föds.
Citera
2014-12-14, 11:31
Medlem
William Hainess avatar
Jag har en i min bekantskapskrets som anses vara "mindre begåvningshandikappad" som födde barn och fick det omplacerat från dag ett. Förvisso har hon kontakt med barnet, men jag måste ändå undra om Berny verkligen skulle få behålla ett barn speciellt länge om hon gick igenom en graviditet (inte stor chans) och födde det.

Berny har en sådan tät kontakt med socialtjänsten att jag har svårt att tro att de skulle se mellan fingrarna (speciellt om A sticker). Men vem vet?
Citera
2014-12-14, 12:09
Medlem
Nä tror inte hon, i dagsläget, har någonsomhelst, kontakt med soc. Hon lever numera på sjukpenning, och kommer så göra resten av livet. Det är "vi" som betalar det. Hon får ut ca 7.000 kr/mån, Andreas, som snickare, har säkert en bra lön. Men ska då betala underhåll till 5 barn, plus att Berny nu måste börja återbetala till KFM. "Glitter"tiden är förhoppningsvis förbi.

Men jag hoppas oxå att myndigheterna har lite koll på damen, hon bor trots allt på ett LSS boende. Så en ev "baby" kollas säkert NOGA. Hoppas vid Gud att det INTE blir något barn, men MANNEN verkar ju i alla fall vara fertil så det räcker o blir över. Men krävs ju en mamma oxå o hon är förhoppningsvis inte fertil!
Citera
2014-12-14, 14:09
Medlem
Men, Berny, eftersom Du är en sån frekvent läsare här. Motbevisa oss, ta fram alla nya bevis o få igång anmälan mot "familjen". Du vet väl att det är inte DU, utan polis/åklagare som beslutar om detta. Kom igen, visa alla nu.............. Du kan detta! Du är väl för fan inte färsk!
Citera
2014-12-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urwald
Uppenbarligen var det ett inlägg från igår som nu är borta. Någon som har en skärmdump på det?

Förstår förövrigt inte Bernys "hot" att hon ska "rensa" - hennes facebook är ju fortfarande öppen så någon större skillnad kan et ju inte göra? Eller har hon äntligen insett att det finns både allmänna och inläggsspecifika sekretessinställningar?

uppenbarligen så har jag inte sett det därav frågan. på bloggen eller på fejs? stod det att de ska skaffa eller har skaffat?
Citera
2014-12-14, 16:17
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraeksjuk
uppenbarligen så har jag inte sett det därav frågan. på bloggen eller på fejs? stod det att de ska skaffa eller har skaffat?

Jag vill minnas att det, på Facebook, stod helt kort

Citat:
Nu har vi blivit med pitbull.

eller liknande. Diskussion, frågor och påhopp drog igång rätt omedelbart, jag var en av dem men verkar inte ha blivit blockad än så länge. Andreas gick in och sa åt alla att skaffa ett liv typ och att hunden var hans. Statusen och diskussionen togs bort och byttes ut med statusarna

Citat:
Hejdå era jävla idioter.

och

Citat:
Nu kommer jag rensa hela facebook och har fått seriöst nog. Jag kommer inte ta er bullshit längre.

Det är vad jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in