2014-12-09, 16:36
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Man måste vara bra snål (eller fattig) om man inte har råd att pröjsa 200-300kr/månaden för obegränsad surf/sms/telefon än att använda denna skiten.
obegränsad surf för 300 where?
Citera
2014-12-09, 16:40
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Folk är arga i deras facebook men det verkar inte som att WiFog förstår problemet, många har lämnat...
Detta tror jag kommer bli Wifogs död. Man måste heta Ove Sundberg om man kan stå ut med 15mb åt gången.

Kan man beställa ett nytt wifog-kort till samma adress och använda det andra kortet när surfen börjar tryta?
Citera
2014-12-09, 16:42
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Detta tror jag kommer bli Wifogs död. Man måste heta Ove Sundberg om man kan stå ut med 15mb åt gången.

Det tror jag också...

Det lustiga är att de körde ut ett pressmeddelande igår om ny VD, undrar då lite hur de tänker och om det kan vända...
Citera
2014-12-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Det tror jag också...

Det lustiga är att de körde ut ett pressmeddelande igår om ny VD, undrar då lite hur de tänker och om det kan vända...

Det kan ju inte bli sämre än nu, med näst intill noll info av vad som händer o sker (för användarna).

Med en ny tillsatt VD, så kanske,...
Citera
2014-12-09, 17:14
Medlem
Citat:
Man måste vara bra snål (eller fattig) om man inte har råd att pröjsa 200-300kr/månaden för obegränsad surf/sms/telefon än att använda denna skiten.

Jag använder bara som hotspot när min vanliga surf tar slut.
Citera
2014-12-09, 17:18
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjat
Det kan ju inte bli sämre än nu, med näst intill noll info av vad som händer o sker (för användarna).

Med en ny tillsatt VD, så kanske,...

Kan ju hoppas...
Citera
2014-12-09, 17:47
Medlem
Citat:

Jag tror att du skulle titta på reklam, för att äta gratis nudlar den sista veckan i månaden.
(du skulle du ju slippa den tunga posten då, o ångesten när börsen är tom)

Kan ha mycket roligare för för 3600kr, som man sparar in på Wifog per/år.
Om det nu BARA kunde fungera.
Citera
2014-12-09, 17:55
Medlem
kimdah2002s avatar
Teknade 10 simkort på http://www.foggmobile.com/ när dom erbjöd gratis surf. Dom fungerar konstigt nog fortfarande efter 1 år Ingen reklam och 1GB data i månaden. Perfekt i surfplattan, 3g övervakningskameran m.m.
Citera
2014-12-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Knappast. Om det här stämmer, så är det döds-stöten:
Citat:
Ursprungligen postat av 64Bit
Men deras "måste titta på reklam" är knäckt.
Finns skript som gör detta automatiskt i android...........

Helt meningslöst att döda en tjänst bara för att man är för lat för att klicka igång ett videoklipp. Ynkligt.
B!
Citera
2014-12-10, 15:08
Medlem
WIFOG säger: "Du surfar fortfarande helt obehindrat – och helt gratis – upp till 4 GB i månaden. För de allra flesta är det väldigt mycket gratis data. Om du skulle surfa upp 4 GB innan månaden är slut, kan du fortfarande surfa men då kommer reklampauserna oftare – du får helt enkelt titta på fler reklamfilmer och erbjudanden."

Är det varje kalendermånad som dom avser?

Varför visar WIFOG sina egna reklamfilmer för
alla dem som redan nu är anslutna till WIFOG?
Det genererar väl knappast några nya intäkter
och är bara ett onödigt slöseri med bandbredd.
Citera
2014-12-10, 18:25
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
WIFOG säger: "Du surfar fortfarande helt obehindrat – och helt gratis – upp till 4 GB i månaden. För de allra flesta är det väldigt mycket gratis data. Om du skulle surfa upp 4 GB innan månaden är slut, kan du fortfarande surfa men då kommer reklampauserna oftare – du får helt enkelt titta på fler reklamfilmer och erbjudanden."

Är det varje kalendermånad som dom avser?

Varför visar WIFOG sina egna reklamfilmer för
alla dem som redan nu är anslutna till WIFOG?
Det genererar väl knappast några nya intäkter
och är bara ett onödigt slöseri med bandbredd.

Ja, kalendermånad.

Annonsörerna bestämmer hur många gånger det ska visas för varje kund osv, blir inte så många kvar att visa om man kollar på många på kort tid.
Citera
2014-12-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ja, kalendermånad.

Annonsörerna bestämmer hur många gånger det ska visas för varje kund osv, blir inte så många kvar att visa om man kollar på många på kort tid.

Låter ju förnuftigt, men jag har sett "playground" ca: 60 gånger.
Vilken annonsör medger 60 visningar/ kund, o deras reklamen visas fortfarande för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in