2014-12-02, 22:08
Medlem
Hanna på morgonpasset var med i p1 i morse och berättade hur hon bara jobbar 3.5h per dag.

Hon har djur, bil, bostadsrätt, hus på landet och verkar unna sig mycket inom möbler och krimskrams.

Vad kan denna människa tjäna i månaden genom att prata skit i 3 timmar på morgonen?
Citera
2014-12-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Hanna på morgonpasset var med i p1 i morse och berättade hur hon bara jobbar 3.5h per dag.

Hon har djur, bil, bostadsrätt, hus på landet och verkar unna sig mycket inom möbler och krimskrams.

Vad kan denna människa tjäna i månaden genom att prata skit i 3 timmar på morgonen?

Hon är även skribent på DN, så där kommer nog en del stålar in också.
Citera
2014-12-02, 22:16
Medlem
Hon har ju även jobbat som programledare på SVT och skrivit böcker samtidigt som hon jobbar på P3.
Citera
2014-12-02, 22:31
Medlem
Skatteverket
Citera
2014-12-03, 00:27
Medlem
Bara för att sändningen pågår i "3.5 h" per dag innebär inte att hon bara jobbar "3.5 h" per dag. Antar att hon även medverkar på redaktionsmöten och kurser av olika slag.
Senast redigerad av Swacker 2014-12-03 kl. 00:29.
Citera
2014-12-03, 01:01
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swacker
Bara för att sändningen pågår i "3.5 h" per dag innebär inte att hon bara jobbar "3.5 h" per dag. Antar att hon även medverkar på redaktionsmöten och kurser av olika slag.

Läser man TS vad det vad Hanna själv hade påstått. Vet inte om det stämmer förstås. Stämmer nog in på rätt många svenskar. Varför har alla så mycket tid över till sociala medier?
Citera
2014-12-03, 06:39
Medlem
Dom snackade om ensamhet på p1 och hon berättade att hon levde mycket ensam eftersom hon bara jobbar 3.5h per dag. Hon berättade att hon ville bara få dagen att gå för att kunna jobba på morgonen igen. Men men, hon skriver kanske mycket hemifrån och räknar inte det som jobb
Citera
2014-12-03, 11:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Förberedelser och liknade när man ska sända i radio kan dra ut på tiden det med jag vet för jag har själv sänt radio så 3.5 timmar tror jag knappast hon jobbar bara
Citera
2014-12-03, 13:08
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Förberedelser och liknade när man ska sända i radio kan dra ut på tiden det med jag vet för jag har själv sänt radio så 3.5 timmar tror jag knappast hon jobbar bara

Tänker också så men varför säger hon då själv att hon endast lägger 3,5h/dag?
Citera
2014-12-03, 13:51
Medlem
Scapulas avatar
Jag vet inte vad hon får betalt just från SR men i Värvet-intervjun sa hon att hon ur sitt bolag tar ut en månadslön på 30 000 (brutto) varje månad. Lever man ensam utan barn så räcker det ganska långt, t.o.m i huvudstaden.

Det är ju inte säkert att hon köpt varken möbler, lägenhet eller bil kontant.

Hon tog även 5000 kr per krönika (eller vad det nu är hon skriver i DN). Men det är ju pengar som hennes bolag fakturerar.
Senast redigerad av Scapula 2014-12-03 kl. 13:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in