2014-12-01, 15:54
Bannlyst
Skulle knullat henne. Vafan spelar det för någon roll. Dessutom är hon laglig också. Jävla moraltant du är föfan! Hur ofta får du knulla 16-åringar liksom?
Citera
2014-12-01, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FittansMamma
Skulle knullat henne. Vafan spelar det för någon roll. Dessutom är hon laglig också. Jävla moraltant du är föfan! Hur ofta får du knulla 16-åringar liksom?
Moral är vad som skiljer oss från djuren.
Citera
2014-12-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Passerade stan en natt förra helgen med bil. Såg en brud som liftade/letade skjuts. Tänkte att ska hon någorlunda åt samma håll kan hon få lift. Vet ju själv hur det är om man vill hem efter krogen och plånboken är tom.

Hon hakade på och jag körde henne till den adress hon ville. Märktes att hon var bra full. Började klänga på mig och smeka mig mellan benen när vi nästan var framme. Kuken ställde sig i givakt och hon lirkade fram den ur brallorna och började suga. Jag var tvungen att stanna bilen... Efter en stund sa hon: vill du med upp och knulla? Mamma är inte hemma... Skit tänkte jag. Hur gammal är hon egentligen? Jag skulle gissa på 20 men hon svarade 16. Då fick jag kalla fötter och tackade nej. Hon lämnade bilen och gick hem. Jag körde därifrån.

Hade verkligen ågren då jag är mer än dubbelt så gammal...

Vad hade ni gjort om ni råkat ut för samma sak? Lyssnat på förståndet och tackat nej? Eller struntar i det och följt med på ett knull? Var går egentligen er gräns? När bör man åldersmässigt tacka nej även om hon är byxmyndig enligt er?

Jag tycker du gjorde rätt beslut. Jag är tjej o vet hur dum man är som 16åring. Man är ingen duvunge men många har knappt förlorat sina oskulder och de som har det är så nya i sin sexuella bana att de är kåta på allt när de är fulla. Men annorlunda hade det förmodligen vart i nyktert tillstånd när han inte är kåt längre, förmodligen hade hon haft en förjäävla ångest.

Inget som heller garanterar att hon inte hade tyckt att du utnyttjat situationen och nämnt det för sin pappa, bror etc och stor chans är att det hade blivit ett jävla liv pga din ålder. Smartast är faktiskt att hålla sig till 18 gräns. Då man är myndig också, känns kefft att en vuxen person har sex med en icke myndig person bara för att dom är byxmyndiga. Något äckligt med det tycker jag personligen. Hon får inte ens lagligt dricka alkohol eller rösta.

Yttligare ett tillägg som ingen tänker på är tonåringar som får barn (många 15år) det innebär att deras mamma eller pappa är 30. Hade du velat att ditt barn skulle ligga med någon i din ålder? Eller tänk om du själv råkat få någon gravid när du var 15 då får du tänka som så att du hade vart gammal nog att vara hennes pappa. Så fort jag tänker så blir det genast mycket äckligare.
Senast redigerad av tmana 2014-12-01 kl. 18:04.
Citera
2014-12-01, 19:07
Medlem
Citat:

Vem fan vill ligga med en 16åring när man lika gärna kan göra de med en 25-30 åring som vet hur man gör?
Citera
2014-12-01, 23:07
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Vem fan vill ligga med en 16åring när man lika gärna kan göra de med en 25-30 åring som vet hur man gör?

Det där är som att säga, vem vill ligga med en "vanlig tjej" när man kan ligga med en prostituerad? Prostituerade har det ju som yrke och "vet hur man gör".

Eller så finns det annat än det rent knull-tekniska .

De flesta 25-30 åringar är inte bra i sängen heller (och dessutom betydligt mer sällan fysiskt attraktiva än tjejer i gymnasieålder), så dåligt argument.
Citera
2014-12-02, 07:02
Medlem
meramans avatar
Citat:

Jag står för mitt nej. Hon är nästintill ett barn. Och då är det faan pedovarning på det. Hade hon varit myndig är det en annan sak. Det var mycket bättre hon gick hem och fick sova ruset av sig.
Citera
2014-12-02, 09:55
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Jag står för mitt nej. Hon är nästintill ett barn. Och då är det faan pedovarning på det. Hade hon varit myndig är det en annan sak. Det var mycket bättre hon gick hem och fick sova ruset av sig.

för det första är det på sin höjd hebefili eller det senare på efebofilil

Citat:
Hebefili definieras som vuxnas känslomässiga och sexuella intresse för pubertala ungdomar/barn som är i den aktiva pubertetsfasen, medan Efebofili definieras som vuxnas känslomässiga och sexuella intresse för postpubertala ungdomar av ung ålder. Efebofili skall alltså inte förväxlas med pedofili som handlar om en sexuell dragning till ej könsmogna personer, medan hebefili ligger mer i ett gränsland definitionsmässigt.
källa wiki

Om man är i pubertens slutfas (vliket man tycks vara vid 16) speciellt med tanke på att tjejen som du plockade upp uppskatta du att hon var i 20års åldern medan hon snaska kotte. Då kan det heller inte vara hebefili utan efebofili.
Citat:
Ephebophilia is the primary or exclusive adult sexual interest in mid-to-late adolescents, generally ages 15 to 19.[1][2] The term was originally used in the late 19th to mid 20th century.

Som av de flesta inte klassas som en patalogisk psykologisk då uppskattningsvis 85% av alla män dras till detta.

Citat:
Ephebophilia is used only to describe the preference for mid-to-late adolescent sexual partners, not the mere presence of some level of sexual attraction. Generally, the preference is not regarded by psychologists as a pathology when it does not interfere with other major areas of one's life, and is not listed by name as a mental disorder in the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders

Vidare ber jag er att inte använda utrycket pedophili slentrian & lekmannamässigt då det just då skapar stigmatism. Att bara använda det på ett tabloid och proletärt sätt sänker nivån i forumen

Citat:
However, the term pedophilia is commonly and mistakenly used to refer to any sexual interest in minors below the legal age of consent, regardless of their level of physical or mental development.

Så för att klargöra lite saker du var sexuellt intresserad av henne och hade inga problem att låta vad du trodde var en könsmogen 20åring tillfredsställa dig sexuellt genom petting och oralt i bilen en handling som du oftast får mer njutning av än henne

När det sen kommer fram att tjejen som ser 20år är 16 då börjar varningsklockorna att ringa
Där ska man bara använda gentlemanna devisen "man ska aldrig fråga en kvinna om hennes ålder".

Varför kunde du inte bara fortsatt och tillfredställt henne skruppelfritt utan att gräva i hur gammal hon var. Det är inte som att du är porrproducent som ska spela in en film med henne och behöver hennes medgivande.
Citera
2014-12-02, 10:13
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
för det första är det på sin höjd hebefili eller det senare på efebofilil

källa wiki

Om man är i pubertens slutfas (vliket man tycks vara vid 16) speciellt med tanke på att tjejen som du plockade upp uppskatta du att hon var i 20års åldern medan hon snaska kotte. Då kan det heller inte vara hebefili utan efebofili.

Som av de flesta inte klassas som en patalogisk psykologisk då uppskattningsvis 85% av alla män dras till detta.

Vidare ber jag er att inte använda utrycket pedophili slentrian & lekmannamässigt då det just då skapar stigmatism. Att bara använda det på ett tabloid och proletärt sätt sänker nivån i forumen

Så för att klargöra lite saker du var sexuellt intresserad av henne och hade inga problem att låta vad du trodde var en könsmogen 20åring tillfredsställa dig sexuellt genom petting och oralt i bilen en handling som du oftast får mer njutning av än henne

När det sen kommer fram att tjejen som ser 20år är 16 då börjar varningsklockorna att ringa
Där ska man bara använda gentlemanna devisen "man ska aldrig fråga en kvinna om hennes ålder".

Varför kunde du inte bara fortsatt och tillfredställt henne skruppelfritt utan att gräva i hur gammal hon var. Det är inte som att du är porrproducent som ska spela in en film med henne och behöver hennes medgivande.

jag grävde inte i hennes ålder men varningsklockorna ringde när hon nämnde att mamma inte var hemma.
Citera
2014-12-02, 10:33
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
jag grävde inte i hennes ålder men varningsklockorna ringde när hon nämnde att mamma inte var hemma.

Är det samma Stockholm vi pratar om?

Du vet att det råder bostadsbrist här det är rätt så vanligt att tjejer åldrarna 20-25 fortfarande bor hemma i många fall speciellt om de är uppvuxna på Östermalm/Vasastan då de är ganska kräsna när det kommer till läge och vill sällan flytta till ändhållplatsen på T-Banan bara för att få en egen lägenhet och vara upp över öronen i antingen hyra eller lånekostnader....

Alla är vi ju olika men jag skulle styrt samtalet till mer mot vart hennes Mamma var? (således beräkna risken att hon kommer hem) osv...
Sedan skulle man ju alltid kunnat rättfärdiga det hela med att du bara ska ta hand om henne se till att hon inte däckar i sin egna spya och bädda ner henne i sängen. Någon personkemi måste ni ju onekligen ha haft iom att det ändå gick så fort i bilen.
Citera
2014-12-02, 10:33
Medlem
Citat:
Självklart borde inget ha hänt alls. Men nu gjorde ju det detta i alla fall. Till mitt försvar så var det hon sim stötte på mig, inte tvärt om, och dessutom trodde jag inte hon var under 20.

Jag är inte det minsta rädd för att hon ska komma ihåg mig för jag har ej gjort något olagligt och det var jag som stoppade henne. Ett beslut som jag är nöjd med.

Nja lagen är lite luddig på det området. Du kan med otur åka dit för sexuellt utnyttjande av en person i ett tillstånd där den inte vet vad den gör.
Citera
2014-12-02, 10:41
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Nja lagen är lite luddig på det området. Du kan med otur åka dit för sexuellt utnyttjande av en person i ett tillstånd där den inte vet vad den gör.

Just därför tackade jag nej när jag förstod hennes riktiga ålder. Och dessutom stötte inte jag på henne, hon stötte på mig. Erkänner att det var lite spännande i början. Men sedan tog förnuftet över och jag valde nej. Ett nej som jag är nöjd med.
Citera
2014-12-02, 10:53
Medlem
Citat:
Just därför tackade jag nej när jag förstod hennes riktiga ålder. Och dessutom stötte inte jag på henne, hon stötte på mig. Erkänner att det var lite spännande i början. Men sedan tog förnuftet över och jag valde nej. Ett nej som jag är nöjd med.

Klart det är spännande och klart man har svårt att säga nej till oralsex men som du säger gå vidare med en aspackat tjej som man får veta är yngre än man trodde? Nä. Så du gjorde rätt i min bok iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in