Först och främst tycker jag egentligen att det är jävligt tråkigt att folk måste spekulera och sprida rykten, speciellt när det handlar om en person som nyligen har gått bort. Jag blev ledsen av att läsa den här tråden. Men såklart fortsätter jag läsa. Satans nyfikenhet. Kan inte hjälpa det. Tycker väldigt synd om Tristans familj och vänner, och tycker att han verkade vara en jättefin kille. Grät till och med igår för att hela hans historia verkar så tragisk och för att jag till viss del kunde relatera till hans känsliga personlighet. Antagligen därför den här tråden har blivit så läst också, för att det är otroligt tragiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ricin
Bild fick detta av en snubbe som gick i samma klass som Tristan och här var hon/han/det en brud

Visst, den bilden ger ett sken av att Tristan var född som en tjej. Men det behöver inte bevisa något. Den där bilden kan lätt vara redigerad. Titta på
denna bild. Ser inte ut att vara en särskilt feminin rygg, eller? Men om Tristan då som ni säger föddes med kvinnligt kön, vad i hela helvete spelar det för roll? Han var väl en kille i vilket fall som helst. Vad ser ni honom som? Jag ser honom som en kille. Och det räcker. Tack för mig.