Citat:
Ursprungligen postat av
SvinFullGrek
Ja, det låter bra. Rösta på sionisternas springpojkar i Sverigedemokraterna. Blir det en personröst på Kentan?
Nej, din våta dröm om att dvärgen Putin ska komma och rädda Sverige kommer aldrig bli sann. Jag beklagar. Men om du har tur kanske Putin kan skicka över några miljoner muslimer som kan tälta i din trädgård. Då kan du få smaka på lite Ruski. Jävla fjant.
Edit: Ni som ser judelakejer i SvP kan aldrig redovisa det.. Ännu märkligare att ni faktiskt överväger att rösta på Sveriges mest judekära parti. SvP som parti har för femtioelfte gången inte tagit sida i konflikten, och fördömer folk som åker ner och krigar.
Ifall man jämför sd och svp har både partierna i någon mån pro-judiska inslag, tyvärr.
Sd har en del judar på viktiga poster vilket är det jag anser är det största problemet med sd idag. Sd står också på den israeliska sidan i israel-palestina konflikten.
I svp å andra sidan så har ledande medlemmar uppmanat människor att åka ner och delta i en judisk statskupp i en vit nationen som i längden syftar till att geopolitiskt undergräva den sista suveräna vita nationen av betydelse, alltså ryssland. Man har också varit med och organiserat, och partimedlemmar har eventuellt direkt deltagit i ett folkmord på vita ryssar, vars enda brott är att de inte vill leva som slavar åt de judiska oligarker som nu efter den judiska statskuppen styr ukraina. Denna agenda har ett brett stöd inom svp och många medlemmar uttrycker sitt gillande på olika forum och sidor på nätet. Men det är sant att partiledningen inte formellt stött den här verksamheten men man har inte heller gjort något för att förhindra den. Svp är det i princip, såvitt jag vet, enda vita nationalistiska partiet i hela världen som valt den judiska sidan. ALLA andra, front national, GG, jobbik, BNP, NPD, även amerikanska nationalister som david duke, kevin macdonald, osv har stött den rätta, vita, ryska sidan.
Jag bedömer att en konflikt mellan judar och araber i en annan del av världen är av mindre betydelse än en konflikt mellan judar och vita i vårt närområde. Det spelar mindre roll för svenskarna ifall judarna i israel dödar alla palestiner än ifall judarna i övriga världens gör statskupp/färgrevolution i ryssland, erövrar ryssland militärt, eller på annat vis för in ryssland i sin globala hegemoni. Det är alltså mindre problematiskt att stödja israel än att stödja zog i ukraina, enligt mig. sd har också bara givit sitt stöd till israel i ord medan medlemmar i svp gått till handling och deltagit i kriget på judarnas sida. Säpo bedömer att så många som 30 svenskar "nationalister" har varit nere i ukraina och stridit på den judiska sidan. De flesta eller alla av dessa får väl antas ha anknytning till svp och motgift.
Svp måste alltså ses som ett parti som är mer direkt och aktivt pro-judiskt än vad sd är i nuläget.
https://www.motgift.nu/2014/02/frivilliga-till-ukraina/
Citat:
Denna uppmaning riktar sig till dig som anser att Ukraina ska styras av ukrainare, för ukrainare. Vi kan nu visa att vi står enade med vita, europeiska nationalister i annat än ord genom att sluta upp med våra kamrater. Vi har möjligheten att delta i en sann nationalistisk revolution.
Den nordiska drömmen om äventyr står för dörren, grip den och följ oss till Ukraina för att där realisera de bevingade orden:
Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn!