Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-11-27, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Jag ser fortfarande inte kopplingen till SvP. Vi kan diskutera konflikten i Ukraina i all evighet, men vi kommer fortfarande inte ifrån att Motgift inte har något med Svenskarnas parti att göra.

Har uppdaterat inlägget.
Citera
2014-11-27, 18:15
Bannlyst
Citat:
Jag ser fortfarande inte kopplingen till SvP. Vi kan diskutera konflikten i Ukraina i all evighet, men vi kommer fortfarande inte ifrån att Motgift inte har något med Svenskarnas parti att göra.

Såvitt jag vet har även folk med koppling till Motståndsrörelsen varit nere i Ukraina. Är Klas Lund även han betalt av någon judisk gubbe?

Har Lund en egen hemsida där han uppmanar folk att åka till Ukraina?
Citera
2014-11-27, 18:15
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt
https://www.motgift.nu/tag/ukrainafrivilliga/

Har jag inte påstått. Men Dan är med där. Och är med i styrelsen samt på valbar plats bör man tänka på vad säger.

Hur skulle det se ut om Ekeroth hade en podcast, där han sitter och säger att SDs medlemmar ska slåss för juden i Israel? Du tror inte folk skulle dra kopplingar till att det är SDs åsikter?

Men när har Dan uppmanat medlemmar ur SvP att åka ner och slåss i Ukraina? Ukraina Frivilliga vekar vara ett nätverk som hjälper alla som vill slåss nere i Ukraina att få ett kontaktnät med nationalisterna där nere.
Citera
2014-11-27, 18:16
Medlem
Citat:
Att avsätta Stefan Jacobsson, Jonas Andersson, Anders Ärleskog och Daniel Höglund borde vara en bra början.
Fast vilka skulle ersätta dem? SvP är ju inte heller en demokratisk organisation, så det är ju svårt att avsätta folk om de inte vill avgå frivilligt.
Citera
2014-11-27, 18:20
Bannlyst
Citat:
Men när har Dan uppmanat medlemmar ur SvP att åka ner och slåss i Ukraina? Ukraina Frivilliga vekar vara ett nätverk som hjälper alla som vill slåss nere i Ukraina att få ett kontaktnät med nationalisterna där nere.

Startat av Söderman, och publiceras på Dans hemsida. Dan visste naturligtvis inte vad Söderman skrev eller inte, så måste det vara
Citera
2014-11-27, 18:25
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Startat av Söderman, och publiceras på Dans hemsida. Dan visste naturligtvis inte vad Söderman skrev eller inte, så måste det vara

Du har fortfarande inte svarat på min fråga.. När har Motgiftsgänget uppmanat medlemmar från SvP att åka till Ukraina och kriga?
Citera
2014-11-27, 18:33
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.Poohl
Enligt våra källor ställer SvP inte upp vid ett ev omval.

Det låter klent med tanke på att man trots allt ökade antalet röstande med sex gånger sedan 2010 och att det lär ha gått drygt ett halvår sedan det ordinarie valet.
Citera
2014-11-27, 18:48
Medlem
Koprofilias avatar
Citat:
https://www.motgift.nu/tag/ukrainafrivilliga/

Har jag inte påstått. Men Dan är med där. Och är med i styrelsen samt på valbar plats bör man tänka på vad säger.

Hur skulle det se ut om Ekeroth hade en podcast, där han sitter och säger att SDs medlemmar ska slåss för juden i Israel? Du tror inte folk skulle dra kopplingar till att det är SDs åsikter?

Du får faktiskt ta och lära dig att skilja äpplen från päron.

För cirka 1 år sedan gjorde Ukrainare ledda av framför allt nationalister i Svoboda uppror mot dåvarande regim.
Svoboda var(!) ett systerparti till SvP och en nationalistisk revolution i Europa är inte ofta man ser, vid denna tid stöttade motgift revolutionen.

Sen utvecklades allt åt fel håll.
När den nya regeringen presenterades så sa motgift att dom hoppades på revolution 2.0.
När Svoboda sa att dom ville kärnvapenbomba Ryssland tog motgift och SvP avstånd från Svoboda.

SvP har även kritiserat medlemmar som varit nere i Ukraina och åker någon mer ner nu för att kriga blir han troligtvis utesluten.
Citera
2014-11-27, 21:16
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ja, det låter bra. Rösta på sionisternas springpojkar i Sverigedemokraterna. Blir det en personröst på Kentan?

Nej, din våta dröm om att dvärgen Putin ska komma och rädda Sverige kommer aldrig bli sann. Jag beklagar. Men om du har tur kanske Putin kan skicka över några miljoner muslimer som kan tälta i din trädgård. Då kan du få smaka på lite Ruski. Jävla fjant.

Edit: Ni som ser judelakejer i SvP kan aldrig redovisa det.. Ännu märkligare att ni faktiskt överväger att rösta på Sveriges mest judekära parti. SvP som parti har för femtioelfte gången inte tagit sida i konflikten, och fördömer folk som åker ner och krigar.

Ifall man jämför sd och svp har både partierna i någon mån pro-judiska inslag, tyvärr.

Sd har en del judar på viktiga poster vilket är det jag anser är det största problemet med sd idag. Sd står också på den israeliska sidan i israel-palestina konflikten.

I svp å andra sidan så har ledande medlemmar uppmanat människor att åka ner och delta i en judisk statskupp i en vit nationen som i längden syftar till att geopolitiskt undergräva den sista suveräna vita nationen av betydelse, alltså ryssland. Man har också varit med och organiserat, och partimedlemmar har eventuellt direkt deltagit i ett folkmord på vita ryssar, vars enda brott är att de inte vill leva som slavar åt de judiska oligarker som nu efter den judiska statskuppen styr ukraina. Denna agenda har ett brett stöd inom svp och många medlemmar uttrycker sitt gillande på olika forum och sidor på nätet. Men det är sant att partiledningen inte formellt stött den här verksamheten men man har inte heller gjort något för att förhindra den. Svp är det i princip, såvitt jag vet, enda vita nationalistiska partiet i hela världen som valt den judiska sidan. ALLA andra, front national, GG, jobbik, BNP, NPD, även amerikanska nationalister som david duke, kevin macdonald, osv har stött den rätta, vita, ryska sidan.

Jag bedömer att en konflikt mellan judar och araber i en annan del av världen är av mindre betydelse än en konflikt mellan judar och vita i vårt närområde. Det spelar mindre roll för svenskarna ifall judarna i israel dödar alla palestiner än ifall judarna i övriga världens gör statskupp/färgrevolution i ryssland, erövrar ryssland militärt, eller på annat vis för in ryssland i sin globala hegemoni. Det är alltså mindre problematiskt att stödja israel än att stödja zog i ukraina, enligt mig. sd har också bara givit sitt stöd till israel i ord medan medlemmar i svp gått till handling och deltagit i kriget på judarnas sida. Säpo bedömer att så många som 30 svenskar "nationalister" har varit nere i ukraina och stridit på den judiska sidan. De flesta eller alla av dessa får väl antas ha anknytning till svp och motgift.

Svp måste alltså ses som ett parti som är mer direkt och aktivt pro-judiskt än vad sd är i nuläget.

https://www.motgift.nu/2014/02/frivilliga-till-ukraina/
Citat:

Denna uppmaning riktar sig till dig som anser att Ukraina ska styras av ukrainare, för ukrainare. Vi kan nu visa att vi står enade med vita, europeiska nationalister i annat än ord genom att sluta upp med våra kamrater. Vi har möjligheten att delta i en sann nationalistisk revolution.

Den nordiska drömmen om äventyr står för dörren, grip den och följ oss till Ukraina för att där realisera de bevingade orden:

Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn!
Senast redigerad av Tercio 2014-11-27 kl. 21:29.
Citera
2014-11-27, 21:32
Medlem
SvP-Finns avatar
egersl
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNakt
Så lät det också från dom mest inbitna sektmedlemmarna i ND typ ett år före detta val.
Jag tror inte att du vet vad en sekt är för något annars skulle du inte skriva på de sättet som du gör.
Alternativt kan tänkas att du har läst för många märkliga konspirationsteorier på nationell.nu Eller så jobbar du i själva verket för ZOG som jag snarare tror.

egersl
Citat:
Att avsätta Stefan Jacobsson, Jonas Andersson, Anders Ärleskog och Daniel Höglund borde vara en bra början.
Och vem ska ersätta dem?

egersl
Citat:
Sant, men vilka är sionisterna? SD uppmanade i alla fall inte sina medlemmar att slåss för ZOG.

Källa på det?

.
Citera
2014-11-27, 21:34
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
sd agerar mot makthavarna i verkligheten. svp är inget seriöst parti utan påminner närmast om en russofob sekt som direkt går judarnas ärenden. "kampen mot ryssland" verkar vara den viktigaste frågan av alla för stora delar av partiet.
Källa på det? Jag tror att du har läst för mycket på den nationella varianten av aftonhorna som heter nationell.nu
Citera
2014-11-27, 21:37
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Fast vilka skulle ersätta dem? SvP är ju inte heller en demokratisk organisation, så det är ju svårt att avsätta folk om de inte vill avgå frivilligt.
Och SMR är såklart den mest demokratiska organisationen som finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in