2014-11-27, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
någon som har testat cobraswe coke ? håller det lagom kvailtet ?
Undrar också, hur är kokset på evo?
Snart nyår också
2014-11-27, 11:34
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Undrar också, hur är kokset på evo?
Snart nyår också

Ja om någon säljer koks som faktist är värt att ha så kommer jag också köpa mig en gubbe till nyår . Men avvaktar tills någon annan testat först för har ingen lust att lägga 1k på något skit. Beställde lite ikto från swecan i måndags men inget har dykt upp än? Minns att på fs tiden så brukade jag få allt dagen efter eller max 2 dagar efter. Erkran köpte jag också av men han verkar inte vara så aktiv på evo och beställningen har inte ens bilvit tagen än.

Edit: Idag kom posten lite senare än vanligt och där fick jag mina grejer från swecan, lite segare än vanligt men är glad ändå.
Senast redigerad av krillepille 2014-11-27 kl. 12:25.
2014-11-27, 11:48
Medlem
Är registreringen stängd? Hittar inte var man kan regga, bara inloggning och säkerhetskoden i rutan.
2014-11-27, 12:11
Medlem
abccbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Är registreringen stängd? Hittar inte var man kan regga, bara inloggning och säkerhetskoden i rutan.

Nej, den är öppen. En bit till höger uppe på den blåa 'headern' står det "Registration"!
2014-11-27, 12:13
Medlem
rhymenoceross avatar
Fick PM från en som vill vara anonym:

Citat:
Hallå! Tänkte kolla om du kunde posta i Evolution-tråden åt mig anonymt?

Jag har sett att folk har frågat om vem som har bäst tjack. Jag gjorde en beställning hos malvax i förrgår natt och det kom idag (d.v.s. dagen-efter-leverans). Jag FE:ade och fick därför en bonus (5 stavar Xanax).

Malvaxs klet-tjack är väldigt, väldigt potent. Jag frös det och pillade med det i någon halvtimme tills det torkade.

Folk borde dock vara uppmärksamma på att det inte bara är att dra i sig 200mg-linor av denna batch. Jag drog 50mg i varje näsborre och måste säga att detta tjack ligger i toppen av allt jag har prövat. Dessutom är det helt rent vad jag kan bedöma (löste lite i aceton och såg ingen "skit").

Så beställer ni av malvax, ta det jäkligt lugnt.

Annars rekommenderas han som säljare. Lätt att ha och göra med. Lite långsam på att svara, kort i tonen men man får svar inom några timmar och han är varken trevlig eller otrevlig. Men som sagt: var försiktig som fan med detta amfetamin... Blanda gärna med dextro för att göra det lite lättare att snorta.

//XXXXXXX
2014-11-27, 12:36
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Fick PM från en som vill vara anonym:

Jag köpte tjack av malvax rätt tidigt när dom började sälja det. Vet inte vad det var men blev inte så imponerad som många andra verkar ha blivit. Köpt av knappen rätt länge och fortsatt göra så även fast kvaliten verkar ha försämrats lite. Kanske får pröva malvax igen, kanske har kommit en ny batch eller något? Jag är dock rätt softcore när det gäller tjack, kör bara i snoken eller bomber och endast vid fest vilket kan bli allt från varje helg till en gång i månaden beroende på hur läget ser ut.
2014-11-27, 12:38
Medlem
x0ms avatar
Vidarebefodrar

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
"Fick i veckan hem en leverans av Bensotekets vakenhetspulver. Första sedan FS gick ner. Kan gå i god för att Bensoteket inte saktat ner. Har mer trevliga varor än nånsin till salu och samma goda service och blixtsnabba orderhantering som det ni säkert kommer ihåg från FS eller andra ställen.

Pulvret kom mycket proffsigt paketerat och hade en fräsch kritvit färg, helt torrt. Jag har vad som kan beskrivas som måttlig/hyffsad tjacktolerans men jag blev inte besviken på det här. Det smällde på ordentligt så man kände sig nöjd och belåten med köpet (och förbannat tjackad! :-D )

Så det jag vill ha sagt....um....Bensoteket: grön. Hans tjack: finemang."
2014-11-27, 12:57
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Jag köpte tjack av malvax rätt tidigt när dom började sälja det. Vet inte vad det var men blev inte så imponerad som många andra verkar ha blivit. Köpt av knappen rätt länge och fortsatt göra så även fast kvaliten verkar ha försämrats lite. Kanske får pröva malvax igen, kanske har kommit en ny batch eller något? Jag är dock rätt softcore när det gäller tjack, kör bara i snoken eller bomber och endast vid fest vilket kan bli allt från varje helg till en gång i månaden beroende på hur läget ser ut.

Jag är som du. Jag är nykter alkoholist och allt jag tar i berusningsväg är tjack, och då brukar jag köpa 2g varannan månad ungefär, och sprider ut allt över en hel helgdag. Jag tar det endast nasalt (har aldrig kört något IV) och brukar blanda med min dagliga dos Lyrica.

Jag har också köpt av knappen, fast det var ett tag sedan. Han är en trevlig prick med bra produkter tycker jag.

Nu har det gått tre månader sedan jag körde tjack så det blir nog att göra en beställning själv faktiskt. Blir lite läskad när jag löser ovanståendes beskrivning av Malvaxs tjack.

För övrigt så kan jag meddela att Erkran hälsar att han har halkat efter lite med sina beställningar p.g.a. sjukdom, men att han borde vara ikapp med alla utskick idag.
2014-11-27, 13:24
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Jag är som du. Jag är nykter alkoholist och allt jag tar i berusningsväg är tjack, och då brukar jag köpa 2g varannan månad ungefär, och sprider ut allt över en hel helgdag. Jag tar det endast nasalt (har aldrig kört något IV) och brukar blanda med min dagliga dos Lyrica.

Jag har också köpt av knappen, fast det var ett tag sedan. Han är en trevlig prick med bra produkter tycker jag.

Nu har det gått tre månader sedan jag körde tjack så det blir nog att göra en beställning själv faktiskt. Blir lite läskad när jag löser ovanståendes beskrivning av Malvaxs tjack.

För övrigt så kan jag meddela att Erkran hälsar att han har halkat efter lite med sina beställningar p.g.a. sjukdom, men att han borde vara ikapp med alla utskick idag.

Jag har kvar 1.5g tjack men när det tar slut (förmodligen denna helg ) kommer jag nog testa malvax igen eftersom att så många verkar rekommendera det. Såg att Erkran äntligen skickat iväg min beställning så det du säger stämmer nog. Nu när det snart är nyår så funderar jag på något lite lyxigare än tjack, lite kola hade suttit bra men har ännu inte fått tag i något värt att spendera på här hemma i sverige så om någon har tips så lyssnar jag.
2014-11-27, 13:30
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Jag har kvar 1.5g tjack men när det tar slut (förmodligen denna helg ) kommer jag nog testa malvax igen eftersom att så många verkar rekommendera det. Såg att Erkran äntligen skickat iväg min beställning så det du säger stämmer nog. Nu när det snart är nyår så funderar jag på något lite lyxigare än tjack, lite kola hade suttit bra men har ännu inte fått tag i något värt att spendera på här hemma i sverige så om någon har tips så lyssnar jag.

Haha, än en gång identifierar jag mig själv i det du skriver! Jag är också på jakt efter kola! Det kommer bli första gången jag testar och jag planerar också att ha det till nyår. Således väntar jag på att det börjar trilla in lite kola-recensioner här i tråden. :-)

Fick förövrigt ett PM till (jag kan inte bekräfta innehållet eftersom jag inte har YLBD:s gamla PGP-nyckel):

Citat:
Hej!
Har du lust att skriva en Evo tråden att vi (YLBD) finns där, samma gamla hederliga sortiment och produkter som på FS. Skulle uppskattas då jag inte kan skriva i tråden!
2014-11-27, 15:29
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Haha, än en gång identifierar jag mig själv i det du skriver! Jag är också på jakt efter kola! Det kommer bli första gången jag testar och jag planerar också att ha det till nyår. Således väntar jag på att det börjar trilla in lite kola-recensioner här i tråden. :-)

Fick förövrigt ett PM till (jag kan inte bekräfta innehållet eftersom jag inte har YLBD:s gamla PGP-nyckel):

Fan är vi samma person eller? Känns som jag borde träffa dig irl för du verkar vara den typen som jag gillar . Har testat kola 3 gånger, 2 i här i landet lagom och då har det sugit och en gång i amsterdam där det var helt okej men inget märkvärdigt imo. Var lite som tjack fast höll i sig betydligt kortare och man fick fylla på ofta, blev kåtare än av tjo men annars babblade jag på som om jag dragit tjack. Var rätt trevligt. Köpte även fint mdma där som jag tog 3 kvällar på rad vilket jag fick ångra skarpt sen då jag var helt jävla förstörd på hemresan och ville bara mörda allt och alla som var runt mig, otrevlig jävla at efter kola, mdma, sprit och massa gräs konstant i 5 dygn. Sitta där på planet och bara vilja dö och knappt sovit ett piss på 3 dygn är fan ingen höjdare.
2014-11-27, 15:34
Medlem
Vad betyder FE?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in