Citat:
Ursprungligen postat av
krillepille
Jag köpte tjack av malvax rätt tidigt när dom började sälja det. Vet inte vad det var men blev inte så imponerad som många andra verkar ha blivit. Köpt av knappen rätt länge och fortsatt göra så även fast kvaliten verkar ha försämrats lite. Kanske får pröva malvax igen, kanske har kommit en ny batch eller något? Jag är dock rätt softcore när det gäller tjack, kör bara i snoken eller bomber och endast vid fest vilket kan bli allt från varje helg till en gång i månaden beroende på hur läget ser ut.
Jag är som du. Jag är nykter alkoholist och allt jag tar i berusningsväg är tjack, och då brukar jag köpa 2g varannan månad ungefär, och sprider ut allt över en hel helgdag. Jag tar det endast nasalt (har aldrig kört något IV) och brukar blanda med min dagliga dos Lyrica.
Jag har också köpt av
knappen, fast det var ett tag sedan. Han är en trevlig prick med bra produkter tycker jag.
Nu har det gått tre månader sedan jag körde tjack så det blir nog att göra en beställning själv faktiskt. Blir lite läskad när jag löser ovanståendes beskrivning av Malvaxs tjack.
För övrigt så kan jag meddela att
Erkran hälsar att han har halkat efter lite med sina beställningar p.g.a. sjukdom, men att han borde vara ikapp med alla utskick idag.