2014-11-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Har hen dött av överdos, eller tog hen självmord? Hittar inget om hur hen dog.
Vadå hen...han hette Tristan. Läs tråden så framgår vad folk spekulerar i.
Citera
2014-11-26, 23:17
Medlem
munchies420s avatar
Självmord, Killen var ett riktigt jävla nerv vrak, såg hans första adution på idol och märkte dirket att de va något konstigt.

1. Nerv vrak
2. Håller på med droger (inklusive spice)
3. Bästa kompisen har nyligen dött, hade begravning i fredags.
4. Nåt slags 4-angel drama, har inte orkat förstå mig på det men värkar som om att tristans nuvarande flickvän, är bästa kompis med tristans Ex-flickvänn, denna Ex-flickvännen ska i sin tur vara tillsammans med tristans bästa polare, som tog livet av sig pga att tristans ex-flickvän va otrogen mot tristans bästa polare, tristan beskyller ex-flickvännen för bästa polarens död, tristan ska även ha tagit hand om ex-tjejens unge varannan helg eller så.
5. Killen är född med vagina, bara det får en att inte vilja leva.
6. Kanske inte spelar så stor roll, men kanske gör det för ett nerv vrak som han, han blev ''utslängd'' från idol.

Allt detta tilsammans, och så begravningen för bästa polaren i fredags blev för mycket för Tristan, han känner att han inte orkar med livet längre och väljer därför att ta sitt liv.

Alternativ en överdos av något slag, men jag personligen tycker att allt pekar på självmord.
Citera
2014-11-26, 23:19
Medlem
AlfaQhards avatar
Är det bekräftat att hen tog spice? Eller är det spekulationer?
Citera
2014-11-26, 23:20
Medlem
Citat:
Inte bekräftat.
Citera
2014-11-26, 23:22
Medlem
Tristan Rafael Titus Björling hette tidigare Disa Sofia Astrid Pernilla Björling.
Källa: Skatteverket

Dessutom om Tristan var väldigt säker sedan barnsben på att han var en kille så kan man med hjälp av föräldrarna börja utredning när man är under 18. Men hormonbehandlingar får nog inte påbörjas förrän man fyllt 18. Det är ju möjligt att Tristan endast gjorde hormonbehandlingar och top surgery dvs opererat bort brösten, vilket jag tycker syns tydligt på bröstvårtorna. Ingen vet om han sedan gjort den stora operationen. Finns knappt några bilder på honom i yngre tonåren i bar överkropp men om man tittar på hans blogg eller instagram så finns det många ifrån det senaste året.
Citera
2014-11-26, 23:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Undrar om hon hade liten penis? Inga pungkulor så hon injicera väl testo får att få klitoris att växa till en penis.

Hennes flickhjärna kan ju inte mått bra av manligt könshormon. Fast homosexuellas hjärnor är felkonstruerade så dom liknar motsatta könets.

Den dag en tjej kan få en pojkhjärna så kommer jag godkänna att personen bytt kön, inte annars.

Och Tristan ska bedömmas för det hon gjorde i livet. Självmord är ingen respekt för det kan vara negativt för de som fortfarande lever. Dom som kan känna skuld.

Men jävla konstigt att en så ung flicka bytt kön. Men det är ju 2014
Citera
2014-11-26, 23:25
Medlem
föddes som tjej? de tror jag inte
|
v

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4358677686140&set=pb.1263712246.-2207520000.1417040414.&type=3&theater
Citera
2014-11-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Undrar om hon hade liten penis? Inga pungkulor så hon injicera väl testo får att få klitoris att växa till en penis.

Hennes flickhjärna kan ju inte mått bra av manligt könshormon. Fast homosexuellas hjärnor är felkonstruerade så dom liknar motsatta könets.

Den dag en tjej kan få en pojkhjärna så kommer jag godkänna att personen bytt kön, inte annars.

Och Tristan ska bedömmas för det hon gjorde i livet. Självmord är ingen respekt för det kan vara negativt för de som fortfarande lever. Dom som kan känna skuld.

Men jävla konstigt att en så ung flicka bytt kön. Men det är ju 2014
Inte konstigt alls -läs på lite så du fattar vad det innebär att vara född i fel kön.
Citera
2014-11-26, 23:27
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOBEM
Kan direkt säga att han inte dog av en spice överdos.

Ja men snälla människa. Berätta hur du har koll på det. Och kom inte med en förklaring om att man INTE kan dö av spice eller nått annat dumt..
Citera
2014-11-26, 23:27
Medlem
miss-meows avatar
Citat:

Jag kan bekräfta att Tristan rökte spice. Det har jag gjort tidigare i tråden. Där bekräftade jag också att han föddes med kvinnliga könsdelar.
Citera
2014-11-26, 23:30
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-meow
Jag kan bekräfta att Tristan rökte spice. Det har jag gjort tidigare i tråden. Där bekräftade jag också att han föddes med kvinnliga könsdelar.

Vet du till 100% att han verkligen föddes med det eller är det ett rykte du hört?

Hur förklarar du denna bild på Tristan som liten?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4358677686140&set=pb.1263712246.-2207520000.1417040414.&type=3&theater
Citera
2014-11-26, 23:31
Medlem
hudmothuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabita
föddes som tjej? de tror jag inte
|
v

Eh...va? Varför skulle det där inte kunna vara en flicka? Pga frisyren eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in