2014-11-26, 21:53
Medlem
jag såg killen i den första idol uttagningen och man fastnade direkt,,,han var så vacker och känslig på alla sätt ,detta är offatbart,han hade kunnat få ett underbart liv,,,,detta är galet
Citera
2014-11-26, 21:56
Medlem
banzaipirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicki.sweden
Blev nyfiken eftersom jag inte hade en susning om vem killen var. Orkade inte läsa allt men fastnade
på Tomsblues inlägg......

Japp han är är nog faktiskt en av de största talangerna som vi haft i detta land.
Är Gotland ett eget land för jag hade ingen aning om vem han var..... En av de största talangerna? Menar du såna som kommer fram i dussinet i alla dokusåpor etc?

Du har inte hört talas om honom? Har du måhända bott under en sten?
Nä, jag bor i ett hus. Du då?

Hans namn har yttrats på allas läppar.
Mina läppar har han inte varit på, inte heller någon annans som jag känner till....

Tristan har haft en genomslagskraft utan dess like.
Aha !! Som Iprenmannen då?

Hans knivskarpa lyrik har fått mina ögon att tåras mången gång.
Jag gråter när jag skär lök.....

Han skulle precis axla Dylan som denna generations största poet...
Tror inte att nån i lilla Sverige ska sitta och inbilla sig att en ny-kändis som inte tycks ha gett ut just någonting i skivväg ska kunna jämföras med världsartisten Dylan, i alla fall inte om man ska anta att resten av världen hört talas om denna kille lika lite som jag..... och det tror jag att man kan anta

R.I.P. Trystan, må dina sånger alltid sjungas. Du är numera evigt ung.
Sött, men han är nog bortglömd innan nästa års Idol.... precis som stjärnskotten vanligtvis brukar bli

Mycket roande, inte att killen dött alltså, utan allt jävla svammel om hans "storhet". Kilen hade säkert kunnat bli bra, men oavsett om han tag livet av sig eller drog i sig nåt skit var det hans val så istället för att vissa skriver att man ska respektera honom kanske DE skulle ta sig en funderare på om de respekterar hens beslut att lägga ner för alltid....

Han eller hon var nog ganska ironisk. Annars blir man rädd
Citera
2014-11-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missingno.
Ska inte säga att det är en säker källa

(FB) Idol 2014

Vilket jävla trams. Folk diskuterar som om det vore självklart att han var det.
Citera
2014-11-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Är inte Tristan lite för ung för att ha hunnit gå igenom en hormonbehandling och en könskorrigering? Det går ju inte på en lunchrast så att säga.

Om han kom på det i tidig ålder, kanske har han ända sen han började förstå vad ett kön är identifierat som som kille, så kan han ha fått "stopphormoner" som hindrat den kvinnliga kroppen att utvecklas tills det att han blev 18 (eller vad det nu är som gäller) och kunde göra de kirurgiska ingreppen och få testosteron.
Citera
2014-11-26, 21:59
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Klart du inte kan svara för du är för korkad. Om du är man, vilket jag tror, och din kuk kapas av i en olycka - skulle du då känna att din könsidentitet var kvinna efter olyckan? Självklart inte! Vet du varför? Jo, för könsidentiteten sitter inte i kuken utan är inprogrammerad i hjärnan.
Psyket kan ställa till det för många. Det betyder inte att det är så i verkligheten. Du skulle behöva sitta med någon som har en psykos av för mycket amfetamin i en lägenhet och fundera på vad fan det är som sker. Man kan tro att du är journalist åt Metro de är totalt jävla pantade och resonerar som du gör.
Citera
2014-11-26, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayezan
Om han kom på det i tidig ålder, kanske har han ända sen han började förstå vad ett kön är identifierat som som kille, så kan han ha fått "stopphormoner" som hindrat den kvinnliga kroppen att utvecklas tills det att han blev 18 (eller vad det nu är som gäller) och kunde göra de kirurgiska ingreppen och få testosteron.

Det funkar inte så. Man tar inte såna beslut i den åldern.
Citera
2014-11-26, 22:06
Medlem
Trode de var troll först men det var några "biffiga" killar som skrev på hans fb sida för ca 2-3 månader sen. De sa något liknande med att "du borde inte vara med i idol" alltså alla 3 personer skrev samma sak. Så trollade jag dom lite med ett annat facebook konto och frågade om dom var invalider eller incestbarn. Trode seriöst dem var troll men de verkade hata Tristan av någon anledning. :S Vet inte om det hör till här men.
Citera
2014-11-26, 22:07
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhoppbajs
Haha, fast det är hans farfars kusin. Jussi Björling alltså.
Det var lite otippat, faktiskt. Det har funnits över fyrtio olika släkter Björling som inte är släkt med varandra, (operasångarna Jussi och Sigurd Björling är t ex inte släkt) och Jussi hade bara en manlig kusin i Sverige som hette Björling (en farbror till Jussi emigrerade till Amerika, så han hade Björlingkusiner där också), så isåfall måste Tristan Björling ha varit sonson till Nils Björling i Borlänge (1913-1992). Det blir lite långa generationer - 47 år i snitt - men teoretiskt omöjligt är det ju inte.
Citera
2014-11-26, 22:07
Medlem
emma80s avatar
Laila Bagge till Tristan: Du går in och sjunger den här låten och det är ett självmord.

https://www.youtube.com/watch?v=53V6mOcKtKc&feature=player_detailpage#t=14 1

Citera
2014-11-26, 22:09
Medlem
Giggsys avatar
Undrar vem som donerade sin penis till Tristan.
Citera
2014-11-26, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Psyket kan ställa till det för många. Det betyder inte att det är så i verkligheten. Du skulle behöva sitta med någon som har en psykos av för mycket amfetamin i en lägenhet och fundera på vad fan det är som sker. Man kan tro att du är journalist åt Metro de är totalt jävla pantade och resonerar som du gör.

Haha! Ja något måste du ju säga, men du lyckas inte något vidare. Både du och jag vet att könsidentiteten inte sitter i kuken eller i det kvinnliga könsorganet, utan i hjärnan. Men du har väl knarkat för mycket för att fatta.
Citera
2014-11-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Laila Bagge till Tristan: Du går in och sjunger den här låten och det är ett självmord.

https://www.youtube.com/watch?v=53V6mOcKtKc&feature=player_detailpage#t=14 1

Konstig kommentar, men vad kan man vänta sig från korkade Laila Bagge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in