2014-11-26, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aboristen
https://www.youtube.com/watch?v=pqublfkq_QY
Okej, jag ser att han har ganska många tatueringar...
Överdoserade han kanske narkotika?

Så du menar att alla som har tatueringar är narkomaner? Jävla dumhuvud!
Citera
2014-11-26, 16:02
Medlem
snedvridets avatar
"Och sist men inte minst så ska jag upp till SKELLETEÅ den 19e November!
Why? jo, för att jag har fått äran att sjunga på det första Snow-Pride någonsin!
Det kommer bli dödligt roligt"

ett av de sista inläggen från tristans blogg, tråkigt att han har gått bort. Tyckte inte om honom i idol men ville kanske inte att han skulle dö direkt. RIP tristan.
Citera
2014-11-26, 16:03
Medlem
Foolsgames avatar
Va taskiga ni är! Visa lite respekt. Vad som än hände med honom så är det ju ändå fruktansvärt tragiskt och sorgligt att han är borta. Dels för hans syster, jag vet hur det är att förlora sin bror.

Och när han sökte till idol hade han med sin mamma som stöd, det var fint. Men han var ju så otroligt nervös bara. Och sen när han kom ut "mamma jag kom med" åh så ledsamt att titta på det nu..

Vila i frid Tristan, hoppas du har det bra nu.
Citera
2014-11-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Folk som spekulerar i Spice...
INGEN har dött av BARA spice, oftast blandat med benzo, metadon o massa annat skit som är den verkliga dödsorsaken,
Sen att Aftonbladet riktar all kritik mot just SPICE är ju bara löjligt..
Fler människor ramlar och dör på sina egna skosnören än dödsfall av Spice.

Ni alla dissar den femenistiska propaganda tidningen Aftonbladet, men när ni läser om spice så tror ni helt plötsligt på allt? "dödsdrogen",
borde finnas IQ test för att ens få kommentera

Spice kan få en att göra bra dumma saker ska du veta Nog för att det inte är det handlar om här, men fattar inte varför du försöker glorifiera den där skiten.

Tragiskt, gillade honom medan kärringen satt bredvid och whinade om hur spasmig han var. Han hade det nog inte/har inte haft det lätt.
Senast redigerad av SkitRegnigHost 2014-11-26 kl. 16:07.
Citera
2014-11-26, 16:04
Medlem
MrDeltoids avatar
Jag bor på Gotland och har sedan många år tillbaka varit en vän till familjen och pappan har berättat att det handlade om en kombination av opioider och autoerotisk asfyxi. Ni kan välja att bortse från mitt inlägg men så ligger det till. Fortsätt att spekulera.
Citera
2014-11-26, 16:06
Medlem
Minervas avatar
Egentligen spelar det ju ingen roll men jag kan i alla fall bekräfta att "han" är registrerad i folkbokföringen som kvinna.
"Hon" har dock sekretesskyddade personuppgifter men är ju inte speciell svår att hitta via föräldrar/syster...
Citera
2014-11-26, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hetla
Jätteroligt att komma in på min tidsfördrivsida flashback och hitta en sån här fittig tråd på aktuella ämnen om en person man känt. Han var mer en familjemedlem och vän än vad han var "kändis". Så visa respekt för i helvete!! Det sitter fina människor och sörjer honom enormt och ni kastar ur er äckliga spekulationer och kommentarer!

Dra åt helvete med er!
Nu ska du inte få mens bara för att du för en gångs skull känner den person som det rotas runt om. För dig var han säkert en vän och familjemedlem, för oss andra var han bara en bögig C-kändis med dålig klädsmak som nu uppenbarligen är död. Du vet säkert vad han dog av och varför, vi vet det inte. Du får helt enkelt finna dig i att Flashback även i detta fallet hanterar saken som Flashback alltid gör, oavsett om du för en gångs skull känner personen ifråga.
Citera
2014-11-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Nu dräpte han sig själv, vila frid kan man inte räkna med då utan klart att folk vill veta varför han tar livet av sig
Mer respektlöst att ta sitt liv än att andra pratar om det, anser jag.
Man måste utgå från att han hade en djävla dålig kontakt med sin familj i allmänhet och med verkligheten i synnerhet.
Det är bara riktigt fega människor som tar livet av sig, det är modigare att leva

Jävla skitsnack! Om du nu är så orädd för döden, varför håller du dig då borta från den?
Citera
2014-11-26, 16:12
Medlem
Lucarios avatar
Vad tragiskt, vad nu än dödsorsaken var så R,I,P Tristan.
Hoppas inte att bortgången var ett beslut på pressen ifrån rampljuset och näthatet, riktigt tragiskt isåfall
Citera
2014-11-26, 16:13
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Var det en överdos av spice som han dog av Gotland var ju väldigt drabbad av detta nyligen
Citera
2014-11-26, 16:14
Medlem
kanelipullas avatar
oj.. han minns jag. Det sjuka e när jag såg han i Idol första gången så tänkte jag "va skum han ser ut" utseendet och kropps-språket säger nämligen väldigt mycket om hur man är som person. Och fick direkt en feeling att han va skum. Och nu är han död. hmmm.. okej.
Citera
2014-11-26, 16:15
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Var det en överdos av spice som han dog av Gotland var ju väldigt drabbad av detta nyligen

Opioider i form av Subutex och Suboxone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in