Citat:
den som tramsar mest här inne är du
eh? va? är absolut din fulla rätt och varken jag eller Micro har kommit med något som gett minsta antydan om att det skulle vara fel, eller kallat detta beteende för fjolligt, är där du missförstår.
Män som tar till sig kvinnliga normer, beteenden, what ever öppet och använder sig av dessa på ett positivt sätt där det är positivt att agera så är modiga satans tuffingar…inga fjollor. Synsättet en del män har att:
allt "kvinnligt"= urdåligt, förnedrande, kasst och måste undvikas på alla sätt är trams och väldigt omoget och osjälvständigt. Och i min värld, och tror även Micros faktiskt rätt "fjolligt"….comprendre?
nope, se tidigare inlägg i ämnet…söta ord är söta ord kort och gott och även män förtjänar lite söta ord ibland.
nope är de tinte eftersom fjolla är synonymt med våp, svaghet, fjompigt etc.
( hur många gånget måste jag upprepa detta?)
Du menar saob inte är ett RIKTIGT lexikon? saob= svenska akademins ordbok. hmm?
Nu börjar det snart luta åt 4 bitar socker här…Vad är ditt problem?
en man som inte accepterar bla bla…kan kallas för svag, vek, våp, fjant, fjompig, tramsig, idiot, etc etc och fjollig…funkar alldeles utmärkt enligt det svenska språket. som sagt kolla saob.
fjolligt betyder MER än bögigt…rosa tröjor med glitter och smink på män, det betyder också andra saker, vilket du verkar helt ha missat i ditt språkbruk, möjligen sitter vi i olika delar av landet?
och nej tror Micro förväntar sig att motdebattörerna på detta forum ska vara vuxna människor och klara resonera vettigt och äga respekt för andra grupper än sig själva. Klara man inte detta som sagt, så är man förmodlgien en liten plutt i nedre tonåren som sitter och tramsar och fjollar sig.
Nu orkar jag inte älta detta mer. Nu ska jag fjolla mig lite med katten.
Män som tar till sig kvinnliga normer, beteenden, what ever öppet och använder sig av dessa på ett positivt sätt där det är positivt att agera så är modiga satans tuffingar…inga fjollor. Synsättet en del män har att:
allt "kvinnligt"= urdåligt, förnedrande, kasst och måste undvikas på alla sätt är trams och väldigt omoget och osjälvständigt. Och i min värld, och tror även Micros faktiskt rätt "fjolligt"….comprendre?nope, se tidigare inlägg i ämnet…söta ord är söta ord kort och gott och även män förtjänar lite söta ord ibland.
nope är de tinte eftersom fjolla är synonymt med våp, svaghet, fjompigt etc.
( hur många gånget måste jag upprepa detta?)
Du menar saob inte är ett RIKTIGT lexikon? saob= svenska akademins ordbok. hmm?
Nu börjar det snart luta åt 4 bitar socker här…Vad är ditt problem?
en man som inte accepterar bla bla…kan kallas för svag, vek, våp, fjant, fjompig, tramsig, idiot, etc etc och fjollig…funkar alldeles utmärkt enligt det svenska språket. som sagt kolla saob.
fjolligt betyder MER än bögigt…rosa tröjor med glitter och smink på män, det betyder också andra saker, vilket du verkar helt ha missat i ditt språkbruk, möjligen sitter vi i olika delar av landet?
och nej tror Micro förväntar sig att motdebattörerna på detta forum ska vara vuxna människor och klara resonera vettigt och äga respekt för andra grupper än sig själva. Klara man inte detta som sagt, så är man förmodlgien en liten plutt i nedre tonåren som sitter och tramsar och fjollar sig.
Nu orkar jag inte älta detta mer. Nu ska jag fjolla mig lite med katten.
Du finner ingenting konstigt i det? Inte alls?