Jag är instabil och helt trasig som människa just nu, vill bara bli mig själv igen.. Snälla Jonas, hjälp mig, jag behöver dig. Jag hoppas att du kommer ihåg den riktiga Jonna och åker hem efter jobbet för hennes skull.
Förlåt för allt.
Tid 2014-06-11 12:30:31
Nu får jag äntligen åka hem men saken är den att jag klarar inte av att åka hem, lägga mig i min soffa och låta en miljon frågor spränga mitt huvud, jag mår redan dåligt som det är.. Jag åker hem till dig för det är enda stället jag kan tänka mig att jag mår lite, lite bättre.. Vill du väcka mig och prata efter du varit hos dina föräldrar så får du göra det, eller om du låter mig sova så kan vi prata imorgon. Bara du inte väcker mig innan för jag vill verkligen att du umgås med dom som du planerat. Vill du aldrig träffa mig igen så ring och säg det så fort du kommit upp ur gruvan så försöker jag packa ihop alla mina saker och åka innan du kommer hem, men jag hoppas att du aldrig kommer känna så.. Försök att inte vara arg på mig mer, snälla, jag måste ha lidit tillräckligt nu.. :s
Tid 2014-06-13 15:57:27 UTC (Enhet)
Jag kan ge dig all tid du behöver men jag kommer aldrig ge upp oss för jag vet att du är mitt och jag är ditt livs största kärlek. Vi kommer aldrig kunna släppa varandra för det finns inget som oss, det vet du också även om du är arg och känner dig lurad nu. Vi kommer må bra ihop en dag, jag lovar. Jag älskar dig, hör av dig när du är redo.
Tid 2014-06-14 12:07:59
Några axplock från allt sms:ande.
Hon är trasig och hon upplever sig ha lidit tillräckligt nu och en dag ska hon må bra ihop
med sin stora kärlek och de kommer aldrig att kunna vara åtskilda från varandra, är hon
viss om.
Tror nog att det återstår mer lidande för henne och hon kan nog skippa alla tankar på en
framtid i rosenrött tillsammans med den stora kärleken som hon var beredd till alla offer
för att ha i sitt liv.
Ja, se vad passioner kan ställa till med...ack, ja, är det inte bedrövligt säg?