2014-11-18, 22:07
Medlem
Roligt att läsa allas åsikter! Jag tycker att Ellen är fin i sitt korta hår, och fin klädsmak verkar hon också ha. När det gäller Mathias och Emily så tycker jag inte alls att hon är finare än honom, när hon inte var bröllopsfixad ser hon ju väldigt vardaglig ut, på ett trevligt sätt.
Och så håller jag med om det där med Tinas ålder. Om nu barn är så viktigt för Mikael. Klart man kan få barn vid 41 men det är ju ofta svårare. Lite lustigt att någon av experterna sa att "där kan det bli barn direkt". Jo, om de kan, finns ju många som har svårt att bli ned barn efter 37 typ redan. Annars är de paret jag gillar mest, de var så fina ihop. Så hoppas det håller och hon blir gravid direkt.
Citera
2014-11-18, 22:08
Medlem
SpiritusMundis avatar
Förfallet av västerländsk kultur fortgår i allt snabbare takt. Bara att gratulera vänstern som lyckats infiltrera varenda skrymsle i samhället, med intentionen att rasera och grisa ner precis allt de rör vid.
Citera
2014-11-18, 22:09
Medlem
BeppeTurbos avatar
Finns tydligen även en amerikansk version också utöver den danska. I den amerikanska diton är 2 av 3 par fortfarande gifta. Känns lite som en fristående uppföljare till bedrövliga Kärlekskoden som sändes på SVT för ett tag sedan.
Citera
2014-11-18, 22:17
Medlem
wxUeHeKQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritusMundi
Förfallet av västerländsk kultur fortgår i allt snabbare takt. Bara att gratulera vänstern som lyckats infiltrera varenda skrymsle i samhället, med intentionen att rasera och grisa ner precis allt de rör vid.

Själv tycker jag att det är otroligt hur folk är så hjärntvättade att de inte reagerar på att detta enbart är ett sätt att försöka normalisera islams sjuka idéer...
Citera
2014-11-18, 22:23
Medlem
Men civilstatus på deras Facebook behöver väl inte stämma med verkligheten? De lär väl vara tillsagda att inte ändra där just eftersom man vet att alla kollar.

Mikael hade skrivit sin adress på fb. Östermalm. Föga förvånande.
Citera
2014-11-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wxUeHeKQ
Själv tycker jag att det är otroligt hur folk är så hjärntvättade att de inte reagerar på att detta enbart är ett sätt att försöka normalisera islams sjuka idéer...

Men snälla du. Avskyr verkligen PK-Sverige men att påstå att islam är inblandat i det här är direkt löjligt.
Citera
2014-11-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppeTurbo
Finns tydligen även en amerikansk version också utöver den danska. I den amerikanska diton är 2 av 3 par fortfarande gifta. .

Inte överraskad

Amerikanerna lär ha en jury som väljer partner efter vad som fungerar och inte efter PK idéer om att mannen och kvinnan har samma preferenser när de väljer partner.
Citera
2014-11-18, 22:29
Medlem
wxUeHeKQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Men snälla du. Avskyr verkligen PK-Sverige men att påstå att islam är inblandat i det här är direkt löjligt.

Att gifta bort folk till människor de aldrig har träffat hör inte direkt till västerländsk kultur...
Citera
2014-11-18, 23:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Nu är det nog du som är löjlig om du inte sett att Svt och SR sedan flera år bedriver en promuslimsk/multikulturell agenda. Detta är bara ytterligare ett led.

De hoppas på att åtminstone ett av paren kommer fortsätta vara gifta. Då kan man avfärda alla som kritiserar muslimska tvångsäktenskap med att det visst kan fungera, eller t o m att det funkar bättre än om man väljer själv.
Citera
2014-11-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritusMundi

Så du menar att dom har kommit på konceptet, sålt in idén, fattat beslut, hittat deltagare, spelat in och hunnit börja kabla ut, allt inom ca 2 månader!?
Citera
2014-11-18, 23:28
Medlem
Citat:

Kan du då berätta vad det är som gör att präktiga fingervisande svt chock tvärvänder, som en nykterist som plötsligt från ingenstans börjar skjuta i sig heroin, till att sända program som inte ens kanal5 köpt in??
Citera
2014-11-18, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wxUeHeKQ
Att gifta bort folk till människor de aldrig har träffat hör inte direkt till västerländsk kultur...
Att gifta sig ö.h.t är religion som bör avskaffas i alla former omedelbart. Västerländsk religion är inte bättre än något annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Jag har inte sett programmet men jag finner det djupt idiotiskt. Man leker väl ändå inte med äktenskap på detta viset? Det ska ju vara något speciellt och såna här program förpestar det.
Man ska leka och förlöjliga äktenskap och religion och allt vad det innebär. Religion ÄR pest.

edit: Har inte sett och tänker inte se programmet
Senast redigerad av cleft 2014-11-18 kl. 23:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in