2014-11-17, 11:22
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Men böla då.

Tycker Noahkillen verkar riktigt jobbig.

Det har ju fortfarande inget med hans hudfärg att göra.
Citera
2014-11-17, 11:50
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Tycker att folk dör för lite nu den senaste tiden även om avsnitten faktiskt har varit rätt bra. Frågan är väl bara vad som ska hända nu när ingen har ett uppdrag längre och kannibalerna är döda.

Inget uppdrag? överlevnad är väl ett uppdrag om något, och hitta mat, och hitta nya platser försöka bo på.. Eller en större civiliserad stad att fotplanta sig i.. De finns oändligt många mer storys och platser att ta del av.. Kannibalerna är nog bara en i mängden av sjuka människor och konstig stammar som bildas där ute. Jag skulle inte förvåna mig om dem stöter på ännu märklig sekt eller annan grupp människor som verkligen har gått ner sig, lever medeltids epok eller dyrkar jävulen...
Senast redigerad av Opilus5500 2014-11-17 kl. 11:58.
Citera
2014-11-17, 12:55
Medlem
SvaneGunds avatar
Helt okej avsnitt. Som vanligt så kollar jag utan text och hör knappt vad som sägs. Tror det blir skitbra avsnitt nu i fortsättningen.

Men är det bara 2 avsnitt kvar på säsong 5 eller såg jag fel i slutet?
Citera
2014-11-17, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Men är det bara 2 avsnitt kvar på säsong 5 eller såg jag fel i slutet?
Två avsnitt kvar i år. 8 avsnitt på hösten, 8 avsnitt på våren. Som vanligt.
Citera
2014-11-17, 13:05
Medlem
Känns tyvärr som att det blir som vid fängelse periodens upplösning, dvs en enorm cliffhanger till våren bara för att plåga tittarna.
Citera
2014-11-17, 13:27
Medlem
Adikatpws avatar
Veckans avsnitt var väl helt okej, jag störde mig dock på att det helt plötsligt kom upp gamla scener från Carols äventyr mitt i allt.
Citera
2014-11-17, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adikatpw
Veckans avsnitt var väl helt okej, jag störde mig dock på att det helt plötsligt kom upp gamla scener från Carols äventyr mitt i allt.

Jag med. Kändes som riktigt onödiga scener att ha med så mycket senare.
Citera
2014-11-17, 15:24
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Riktigt tråkigt avsnitt. Tycker hela serien börja gå nedför. Man känner vilka karaktärer som är odödliga, zombies utgör inget hot, och alla är i princip en "one man army". Daryl, Beth, och Carol är extraordinärt tråkiga, helt innehållslösa. Sen så är ALLA de stöter på på något vis psykopater...

Ändå fortsätter man titta... vore trevligt om de fick in en känsla av post-apokalyps igen, som i första säsongen!
Citera
2014-11-17, 15:59
Medlem
DonSalass avatar
Rick o gänget var ju säkra på prällen döljde något. Han erkände ju lite vad han gjort. Men ni som -läser- serien och vet mer om honom och hur fan han klarat sig själv får jävligt gärna skriva det till mig i en spoiler!
Citera
2014-11-17, 16:07
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonSalas
Rick o gänget var ju säkra på prällen döljde något. Han erkände ju lite vad han gjort. Men ni som -läser- serien och vet mer om honom och hur fan han klarat sig själv får jävligt gärna skriva det till mig i en spoiler!

jag har inte läst serien, men jag tyckte man kunde läsa sig till undertexten av dem små ledtrådar han gav dem i avsnittet.
Citera
2014-11-17, 16:38
Medlem
Quipus avatar
den där trucken borde ha landat på tak.. hela grejen var onödig och rent av löjlig
Citera
2014-11-17, 16:48
Medlem
Treutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
jag har inte läst serien, men jag tyckte man kunde läsa sig till undertexten av dem små ledtrådar han gav dem i avsnittet.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in