2014-11-13, 15:54
Medlem
Mr.Maazes avatar
Nästa avsnitt borde ju sluta med en rejäl cliffhanger, sen blir det två jobbiga månader att ta sig igenom när serien har uppehåll...
Citera
2014-11-13, 16:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Nästa avsnitt borde ju sluta med en rejäl cliffhanger, sen blir det två jobbiga månader att ta sig igenom när serien har uppehåll...
Va? Det är väl 3 avsnitt kvar innan midseason uppehållet? 16 avsnitt per säsong, 5 avsnitt har sänts... eller?
Citera
2014-11-13, 17:11
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Va? Det är väl 3 avsnitt kvar innan midseason uppehållet? 16 avsnitt per säsong, 5 avsnitt har sänts... eller?

Ja, så är det. Han tänkte nog för för mycket, eller för lite.
Citera
2014-11-13, 18:53
Medlem
Kul avsnitt. Måste hålla med om att Abraham utvecklas och är en väldigt intressant karaktär.

Extra pluss till honom för ligget med hon sexiga latinon, mamasita vad het hon är.
Citera
2014-11-13, 21:25
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Kul avsnitt. Måste hålla med om att Abraham utvecklas och är en väldigt intressant karaktär.

Extra pluss till honom för ligget med hon sexiga latinon, mamasita vad het hon är.
Har det framkommit hur hon och Abraham träffades och vad hennes bakgrund är? Först fick jag intrycket av att hon och Abraham ingått i samma regemente men efter att ha sett Abrahams backstory i senaste avsnittet inser jag att det antagligen inte är så. Dessutom har det framkommit under senare avsnitt att Rosita inte verkar vara militärt tränad, det är i alla fall intrycket jag fått nyligen.
Senast redigerad av WaltherVonKnopf 2014-11-13 kl. 21:29.
Citera
2014-11-14, 10:50
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents

Skönt att man fick se liten bakgrundshistoria om honom, och hans förflutna =).. Sen är Michael Cudlitz väldigt bra skådespelare, och även hans motspelare Maria serratos som spelar Rosita.. Hon född 90? shit bara 24 gammal ser ut som 30 redan

Han spelade även Sgt (Bull) i Band of Brothers och han gjorde sin militär roll väldigt bra! Han har nog ett sinne för just soldat! Undrar om han har varit med i flottan eller någon annan form av militär på riktigt?, innan sin skådespelar karriär?
Senast redigerad av Opilus5500 2014-11-14 kl. 11:13.
Citera
2014-11-14, 10:59
Avslutad
Apropå att walkers blivit svagare ju längre in i serien vi kommit: får nog hålla med trots allt. Såg sista avsnitten av andra säsongen i går och han där Randall som blev en walker efter att Shane dödat honom var ju urstark! Däremot var walkers i avsnittet efter helt efterblivna när de bara gick rakt in i trästaketet (när man fick se hur den stora mängden walkers hamnade vid Hershels bondgård, på vägen dit fastnade de ett tag vid ett stort staket). De kom vidare enbart tack vare antalet walkers, för till slut gav staketet vika.

Nej, alldeles för inkonsekvent får jag säga.
Citera
2014-11-14, 21:33
Medlem
chessjamts avatar
Ser på tredje säsongen nu, 5 avsnitt kvar. Fan vad jag gillar Guvernören! Härlig skådis han som spelar honom. Bra castat av TV-bolaget. Tycker att det definitivt är mer fart och spänning i den här säsongen jämfört med andra. Blev ganska tråkigt när de bara höll till på gården. Merle är tillbaka och skapar trubbel som vanligt.

Har tyvärr blivit förstörd av den här Carl-Rick memet som cirkulerat på internet så jag började nästan skratta när de sa att Lori hade dött.

Ska bli intressant att se hur de börjar kriga mot varandra Ricks grupp och Woodbury med Guvernören. Visste inte förrän idag att de båda karaktärerna spelas av engelsmän.
Citera
2014-11-15, 20:31
Medlem
TheAlamos avatar
Tycker att folk dör för lite nu den senaste tiden även om avsnitten faktiskt har varit rätt bra. Frågan är väl bara vad som ska hända nu när ingen har ett uppdrag längre och kannibalerna är döda.
Citera
2014-11-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Tycker att folk dör för lite nu den senaste tiden även om avsnitten faktiskt har varit rätt bra. Frågan är väl bara vad som ska hända nu när ingen har ett uppdrag längre och kannibalerna är döda.
Kommer kanske vara en säsong som handlar om sjukhuset eller så?
Citera
2014-11-15, 22:06
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kommer kanske vara en säsong som handlar om sjukhuset eller så?
Det vore ju värdelöst. Men antar att det inte kommer bli så.
Citera
2014-11-16, 13:53
Medlem
GrafvityRidees avatar
har jag missat någon episode ifrån 4:an ? jag minns att Tyrense och Carol hade hand om Ricks dotter, och 2 små flickor?. Sist jag såg dem så sprang till fots ute på järnvägen. När dem återförenas med gruppen helt borta? what? Hade varit intressant fått se var och hur deras öde gick! även man förstår att dem inte har någon som helst chans emot ett pack zombies..

har inte sett säsong 5 ännu, och hållit mig borta ifrån tråden! jag hoppas att 5an inte blir en återupprepning ifrån säsong3! att dem tar över terminus de himla tjat omkring de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in