Har otroligt svårt för folk som kallar sig riktiga Eminem-fans men som har when i'm gone, mockingbird eller typ hailie's song som Eminems favoritlåtar. Visst dom är okej, men det är ju verkligen inte Eminem.
Oerhört svårt att att säga enbart en låt, skulle nog säga att mina favoriter varierar ständigt. Men de allra fetaste genom tiderna är nog ändå:
Forgot about Dre - Efter snart 15 år får jag fortfarande gåshud av Em's vers. Just stycket:
And when the cops came through
Me and Dre stood next to a burnt down house
With a can full of gas and a hand full of matches
And still weren't found out (right here) Är så jävla fett.
Role model - Utan tvekan den fetaste låten på SSLP. Sjukt rolig text att lägga särskilt när han då fick så mycket skit som en dålig förebild.
Who Knew - Delad 1:a med ''Stan'' på MMLP. Löjligt fet och provokativ låt. Raderna:
''My life's like kinda what my wife's like,
Fucked up after I beat her fucking ass every night, Ike'' Får mig alltid att garva högt.
Stan - Behöver egentligen inte säga någonting. Eminem visar hur löjligt bra texter han kan skriva. Sjukt fet story.
Kim - Vrickad, störd men helt fantastisk låt. Här är han verkligen ''Slim Shady'' i sitt esse. Att han dessutom spelade den live när Kim vågade sig dit efter att han lovat henne att inte spela just ''Kim'' är väldigt kul.
Deja Vu - Utan tvekan den bästa låten på ''relapse''. Sjukt personlig låt. Oj vad fet den är.
''And since I'm convinced that I'm an insomniac
I need these pills to be able to sleep so I take three naps''
Marshall Mathers - ''So tell me, what the hell is a fella to do
For every million I make, another relative sues
Family fighting and fussing over who wants to invite me to supper
All of a sudden, I got ninety-some cousins
A half-brother and sister who never seen me
Or even bothered to call me until they saw me on TV
Now everybody's so happy and proud
I'm finally allowed to step foot in my girlfriend's house (Hey!)'' Säger det mesta.
Måste rusa så hinner inte mer nu, men hade kunnat ägna flera timmar åt detta.