Citat:
Ursprungligen postat av
lillamopsen
OM det är Yaras röst på första filmen, kan det då vara så att Rami, under den korta stund han slutade filma, kvävde flickan med kudden? Varför lät han annars inte filmen gå? Kan det vara vad Amani hotar med att avslöja? I så fall kan hon säkert också se sig själv som oskyldig till mordet och verkligen tro på att hon försökt rädda Yara där i duschen. Skulle också kunna förklara hennes frågor i förhören om vad som var den egentliga dödsorsaken?
Som jag uppfattade det så smög han då han filmade. Även vid duschen så hade han kameran vid höften. Nej, han kvävde inte Y med en kudde det har jag svårt att tro.
Hon förklarar sitt hot i förhör. Det handlar mer om att om han skiljer sig från henne så skulle hon bla bla. Hon är paranoid och tror det är en komplott och att han vill skilja sig. Dom som säger saker är också lögnare och med i den här komplotten.
Hon tycker det är en mardröm, men FL säger dags att vakna nu då och berätta. Hon tiger vilket indikerar på att hon faktiskt är skyldig,. Möjligen tänkte hon inte att flickan skulle dö då hennes raseri gick över gränsen. Men hon säger att R dricker alkohol och röker cannabis och att han inte är religiös. Det går inte att få ett vettigt ord ur den här häxan.
Nej, det talar
emot Amani hennes DNA och pojkens samt Y på kaveln. Sen hennes avtryck i klädkammaren. Båda fötterna om jag inte minns fel. Henne son vad han säger osv.
Det blir nog svårt att få henne helt oskyldig. Det spelar ingen roll om Y hörs på filmen enligt mig det är sånt försvaret kör med för att röra runt. Han säger finns inga bevis mot min klient också.
Hon hade behövt förklara sig och redogöra betydligt mer det rör sig om många timmar som hon inte kan redogöra för. Sen ljuger hon uppenbart och säger att R inte är hemma då hon duschar Y, men det är ju han som filmar. Det går inte ihop alls.