Citat:
Ursprungligen postat av
swagyolo420
Alltså, tror ju inte någon tycker det är kul att förlora liksom, men det har börjat eskalera till daglig betting liksom, förlorar jag en dag så har jag liksom en "baktanke" att försöka vinna tillbaka det. Men jag vet inte, jag kanske inte är där än för jag inte förlorat så att jag inte kan äta för dagen. Men ska uppdatera här i tråden då och då mest för min egen skull och för att bilda en uppfattning jag är spelberoende eller ej. Just nu så är jag kansle inte spelberoende men är påväg att bli känns det som.
Aja kan ju knappast begära att någon ska berömma mig som inte känner mig och på så lite info, får hålla mig till stryktipset på lördagar så det inte flyger iväg, för känns spm att det är lättare att hamna under mär man har flyt och inte märker att det vänder.
Känner igen mig.
Jag har bettat i ca 20 år, men det är först de senaste åren jag känner att jag "måste" lira ngt varje dag, "måste" hitta ett spelvärt objekt dagligen.
Dock har insatserna aldrig gått till överdrift, en normal insats per dag ligger kring 150-200 kr, när det går bättre 250-300 kr per dag, detta har pågått länge så jag är inte rädd att hamna i stadiet där jag inte har kontroll på insatserna, dock är mitt beroende inte mindre för det

Ibland är man inne i ett flow och då kan jag plocka ut 1000 kr efter en vecka och ändå ha kvar att spela för, ibland går det sämre och jag kan spela bort 1000 kr på en vecka. Även om jag har gått ganska mkt minus genom åren känns det skönt att kunna göra utbetalningar då och då.
Till saken hör att jag lägger inga pengar på krogen längre, har varit rökfri i ett halvår så det känns legitimt att lägga pengar på betting, som är ett stort intresse.
Jag känner för er som har hamnat i skiten och spelar bort tusentals kr varje dag och imponeras av att ni lyckas få rätsida på tillvaron igen.