2014-11-04, 23:55
Medlem
rusdrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Man borde ta bort rätten för Ervin att träffa människor, speciellt kvinnor.
Maken till wife beater-material har jag fan aldrig sett.

Ylva är ju f.ö skön, Kian knullade runt och ljög för henne, nu förstör hon dagen för Kian genom att (förhoppningsvis) knulla med nya killen, underbart!
Gråt Kian! GRÅÅÅT.

Ja, Ervin blir jag nyfiken på. Asperger (som någon i tråden nämnde) tror jag inte men psykopati/narcissism absolut. Framhäver sig själv som en Gud, hotar kvinnor och försöker direkt snacka bort det när Michelle säger åt honom att han inte får prata så till henne. Nä usch, riktig jävla hustrumisshandlare.
Citera
2014-11-05, 00:02
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusdryck
Ja, Ervin blir jag nyfiken på. Asperger (som någon i tråden nämnde) tror jag inte men psykopati/narcissism absolut. Framhäver sig själv som en Gud, hotar kvinnor och försöker direkt snacka bort det när Michelle säger åt honom att han inte får prata så till henne. Nä usch, riktig jävla hustrumisshandlare.

Fast finns väl inget i psykopati som säger att man inte ska förstå sig på andra människor?

Man brukar väl ha en rätt normal "Empatisk intelligens" (EQ), men man skiter ändå i folks känslor. Den här killen har ju dock noll koll, på spåret asperger tänkte jag väl mest på att han sitter på ett rätt uppenbart specialintresse, men det är ganska vagt.

Det kan nog kanske räcka med en god dos narcissism för att förklara hans agerande.
Citera
2014-11-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Är Ylva sociopat tror ni? Nån diagnos måste hon ju ha. Hon är ganska skrämmande.
Ja,nåt fel är det iallafall. Kanske psykos som Jeppe fick?

Kina är ju skön,spelar ingen roll hur han beter sig,han ser jävligt bra ut,så allt är förlåtet

Tycker dessutom att Jasse och han ska gifta sig och skaffa barn. Dom passar ihop på nåt sätt,utseendemässigt iallafall.
Citera
2014-11-05, 00:08
Medlem
waikikiis avatar
Sagt det innan men Kian är ju clownernas konung av 2000-talets förnedrings TV.
Citera
2014-11-05, 00:11
Medlem
Jasongenovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Är Ylva sociopat tror ni? Nån diagnos måste hon ju ha. Hon är ganska skrämmande.
Tycker Jasse ger mer sociopatvibbar.. Ylva kommer dock inte långt efter.
Citera
2014-11-05, 00:21
Medlem
Holisistics avatar
Tycker det är rätt trist när folk försöker sätta diagnoser på alla möjliga beteenden och alla som undviker det minsta från normen.

Visst Ervin verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan, och ha lite allmänt dålig koll. Men att det skulle innebära att han har Aspergers eller är psykopat är bara skitsnack.
Citera
2014-11-05, 00:22
Medlem
belieberns avatar
Erwin...
I vilken värld behöver man högskolepoäng och vara "jävligt högutbildad" för att hålla på med hokus pokus?

Får riktigt dåliga vibbar sett hur han beter sig mot Michelle och pratar om sig själv som om han vore något geni.
Citera
2014-11-05, 00:54
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Ja,nåt fel är det iallafall. Kanske psykos som Jeppe fick?

Kina är ju skön,spelar ingen roll hur han beter sig,han ser jävligt bra ut,så allt är förlåtet

Tycker dessutom att Jasse och han ska gifta sig och skaffa barn. Dom passar ihop på nåt sätt,utseendemässigt iallafall.

"Psykos som Jeppe fick", hoppas verkligen inte du är seriös...
Citera
2014-11-05, 00:57
Medlem
Man tjänar runt 5-10 000 per krog-gig. Minst. De mest poppis får nog mer nu när det är mitt uppe it.
Citera
2014-11-05, 01:21
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Tycker det är rätt trist när folk försöker sätta diagnoser på alla möjliga beteenden och alla som undviker det minsta från normen.

Visst Ervin verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan, och ha lite allmänt dålig koll. Men att det skulle innebära att han har Aspergers eller är psykopat är bara skitsnack.

Trist, varför? En diagnos i sig är inget negativt, utan det är hans beteende och bristande insikt som utgör det negativa. Ska inte hans beteende alls diskuteras? Eller har du bara en fobi mot psykiska störningar?

Sedan är det inte att "undvka det minsta från normen", att inte förstå konsekvenserna av att skrika/hota/dumförklara/skryta skamlöst. Även ett litet barn bör förstå det väldigt enkelt.

Huvudspåret var ju förresten Narcissism, vilket knappast är ovanligt, även om det i hans fall känns som en väldigt uttalad variant.

PS: Hans självbild som "mastermind" är annars rätt talande...
Citera
2014-11-05, 01:32
Medlem
Haha den där Erwin leker ''den starka spelaren'' nu när Smail lämnat , förstår ej varför han försöker sätta press och inte agerar cool. Såg ni igår t.ex när han ville veta vem de tjafsade om? VEM? VEM? VEM? c'mon.

Tkr dock det är synd att Adam fick anlända. Känner till killen sedan ett par år och Paradise känns nu mer barnsligt än vad jag ansett tidigare.

Tror det blir bäst för alla ifall de tar in Smajl igen, finns ju ingen form av ledarskap där inne
Citera
2014-11-05, 02:05
Medlem
ace_secs avatar
Tuppfäktning inne på PH

Frågan är ju då vem av Adam och Ervin som har störst kuk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in