Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
EURO, det är en nordisk fond återigen din nolla, Finland, Norge och Danmark har inte svenska kronor som sin valuta, och ännu mindre dollar din mytoman.
Som vanligt svamlar du om något som inte är en kommentar till det du fetmarkerat, varför fetmarkare och numrera om du inte vet vad du kommenterar eller har något svar iaf?
Ja du kan inte förvänta dig mer bidrag i ditt kära Ryssland.
Quislingar förtjänar att lynchas, som femtekolonnare som stödjer fientlig makt. Det är kutym överallt. Hitler blev inte lynchad men Mussolini blev det, du har ingen poäng som vanligt.
1. Alla ickeapor förstår att det är enkelt att växla mellan olika valutor.
http://www.xe.com/sv/currencyconverter/ 
Ifall du tror att valutan har någon betydelse så kan jag upplysa dig om att det från ett random svenskt standardbankkonto idag, direkt går att konvertera innehållet till de vanligaste valutorna med en knapptryckning - ganska intressant att du inte känner till saken...
2. Ifall du inte förstod vad du själv har skrivit så bör du inte trycka så mycket på tangentbordet.
3. Mängden bidrag som jag har i Sverige är noll. Men du kan ju berätta vilken sorts socialhjälp som du brukar ha eller har de börjat med internetuppkoppling i den rättspsykiatriska vården?
4. Det är lämpligt att studera Hitlers och Mussolinis död noggrant så att du lär dig något av historien istället för att hela tiden återupprepa historien. Berätta nu vilka personer i Ukraina som gjort sig förtjänta av en lynchning, att gorma om quislingar och femtekolonnare funkar liksom inte - det är ord helt utan betydelse och innehåll - väldigt få maktjägare har lyckats ta någon makt överhuvudtaget utan hjälp och stöd av främmande makt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Jag kan påminna
dig eftersom du har guldfiskminne: du påstod att Ryssland hade spotpriser, vilket de inte har. Jag har inte sagt något om pipelines. Rysslands gaspriser gentemot Ukraina har alltid varit i ett fast pris, vilket de flesta, utom du, verkar ha koll på.
Det
är bara gå bak i tråden så ser man dina stora våta drömmar om Strelkov, mannen som ska ta över Kiev och kämpa i ett tappert nytt "Stalingrad", ja han skulle med 15-20 pansarvagnar köra rakt in i Kiev och plötsligt ha erövrat staden. Sen försvann du i någon månad när Strelkov flytt och dina pinsamma inlägg fortfarande var i färskt minne. Inte första och inte sista gången det sker.

1. Nu pratar du bara smörja, Gazprom säljer gas på spotmarknaden
http://www.gazprom.com/about/marketing/europe/ -ifall du inte förstår kopplingen mellan pipeline och fasta priser - då är det riktigt illa med ditt utbildningstillstånd. Kanske hen borde sätta sig i den nybyggda svensk finansierade skolan i Ukraina när den är klar... ifall du vågar dig dit det vill säga - du kan ju stöta på någon som du kommenterat. (ledtråd - läs DN noggrant)
2. Ifall du missat saken så gick kriget väldigt väl för Strelkovs trupper och väldigt dåligt för deras motståndare inom UA - Ukrainas fina elit-insats armé. Videomaterialet över striderna är omfattande och bilderna av resultatet kan du studera på lostarmour. Så vill du föra debatten så föreslår jag att du lyder moderatorn och slutar med meningslöst svamlande och istället börjar föra en rejäl och nyanserad debatt.