2014-10-12, 16:50
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Fler som råkat ut för detta?
Jo, jag med. Jag har några teorier om varför men bäst att vänta på svar från tekniker. Trodde det först var jag som hade glömt att klicka i rutan "kom ihåg mig" men så var inte fallet.
2014-10-12, 21:21
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Jag har de senaste dagarna blivit utloggad flera ggr. Det går inte heller att markera "kom i håg mig" vid inlogg.
Inte jag då, typ 1 månad sen jag loggade in sist, firefox 29.
2014-10-12, 21:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag har de senaste dagarna blivit utloggad flera ggr. Det går inte heller att markera "kom i håg mig" vid inlogg.

Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Jo, jag med. Jag har några teorier om varför men bäst att vänta på svar från tekniker. Trodde det först var jag som hade glömt att klicka i rutan "kom ihåg mig" men så var inte fallet.
En gissning, accepterar ni småkakor?
2014-10-12, 21:26
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
En gissning, accepterar ni småkakor?
Jadå. Problemet har kommit de senaste dagarna och jag har inte fått någon förfrågan om att acceptera kakor nyligen.
2014-10-27, 12:32
Medlem
Ni har säkerligen redan märkt det eller fått in en buggreport om detta. Men skriver ändå ifall alla har missat det.

Bugg: Inläggen får feltid.
Antar att serven inte har ställt klockan bakåt en timme sedan natten den 26e November.

Postat:12.34 enligt min dator och ser poster som World of Tanks
av Amiron Idag 13:32

Som inte har varit ännu.
/anwes1
2014-10-27, 12:48
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwes1
Ni har säkerligen redan märkt det eller fått in en buggreport om detta. Men skriver ändå ifall alla har missat det.

Bugg: Inläggen får feltid.
Antar att serven inte har ställt klockan bakåt en timme sedan natten den 26e November.

Postat:12.34 enligt min dator och ser poster som World of Tanks
av Amiron Idag 13:32

Som inte har varit ännu.
/anwes1
Mer troligt att du har fel i inställningar
Under "Alternativ för datum & tid "
2014-10-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
GMT +1
Automatiskinställning för Sommartid.
2014-10-27, 23:04
Medlem
epost72s avatar
Citat:
GMT +1
OKI då är det konstigt. Jag har samma inställning men här stämmer alla tidsstämplar.
2014-10-31, 17:04
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Prenumerationer visas som lästa trots jag inte varit online/läst.

Från Android någon känd bugg eller hackad av frugan?
2014-10-31, 20:45
Medlem
Beaumonts avatar
Vet inte om det räknas som en bugg, men om man i menyraden högst upp går på "Politik" och i popup menyn väljer "Politik - Inrikes" så finns underforumet "Valet 2014" att välja där. Eftersom detta underforum är borttaget kommer man till så klart till en felsida.
2014-11-01, 07:02
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Citat:
GMT +1
För mig visas inlägg fel, en timme framåt, fortfarande som det vore sommartid. Jag har inställningar som ovan, rätt inställningar med andra ord.

Vet inte om det är relevant men jag befinner mig utomlands med en tidsskillnad på tre timmar minus Sverige men detta borde väl inte påverka. Eller? Befann mig utomlands även när Sverige gick tillbaka till vintertid förra helgen om det skulle kunna påverka på något sätt. Om någon kan bringa lite klarhet om detta vore det tacksamt.
2014-11-01, 07:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
För mig visas inlägg fel, en timme framåt, fortfarande som det vore sommartid. Jag har inställningar som ovan, rätt inställningar med andra ord.

Vet inte om det är relevant men jag befinner mig utomlands med en tidsskillnad på tre timmar minus Sverige men detta borde väl inte påverka. Eller? Befann mig utomlands även när Sverige gick tillbaka till vintertid förra helgen om det skulle kunna påverka på något sätt. Om någon kan bringa lite klarhet om detta vore det tacksamt.
Är din dators klocka inställd på din lokala tid? Fanns problemet innan Sverige gick över till normaltid (vintertid som du kallar det)? Bytte din lokala tid också till normaltid?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in