2014-10-31, 12:00
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Ni håller ihop, absolut. Modiga män.
http://richardjomshof.wordpress.com/2012/04/12/gruppvaldtaktsman-ar-oftast-invandrade/

Vi kanske är lite stela, vi svennar.
De gillar att våldta i grupp. Antar att det är en form av gruppsammanhållning. Inget jag är avundsjuk på, dock. De kan ju sitta i sina förorter och anklaga varandra för diverse saker. Skjuta på varandra och hata svenskar verkar vara något som de gillar att göra. Sen kan de bli busschaufförer. Bra liv, det.
Citera
2014-10-31, 12:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daveid
Den vite mannen är så överlägsen, ändå började vi iranier med algebra, andragradsekvationer, mynt(valuta) och hade en av de första moderna civilisationerna där allt var organiserat, medan man i Sverige var vikingar(barbarer) fram tills 1100-talet. Grekerna uppfann demokratin, romarna byggde välorganiserade samhällen tidigt. Ändå är den vita, blonda, "ariska" mannen så överlägsen som levde som barbarer fram till att sydeuropeerna kom och förkristnade Sverige. Men nej, den blonda, vita, ariska mannen är överlägsen allt och alla, mer civiliserad och allting sånt.
Bra jobbat. Men sen gjorde dina föräldrar "revolution" och såg till att de var tvungna att flyt fältet. Måste kännas lite jobbigt. Seså, gå nu till din tandläkarutbildning så blir allt bra, din lilla kouni.
Citera
2014-10-31, 12:07
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMantana2
Jag håller definitivt med dig. Det bästa är att detta leder till trygghet hos barn. När jag var liten behövde jag aldrig betala bussbiljetten om det var en blatte som körde ("köp godis för pengarna"), ofta fick man extra leksaker fråm mc även om man inte köpte happy meal osv.

Små saker som man uppskattade, men även stora för man visste att ingen av svennarna vågade göra något så länge det fanns vuxna blattar i närheten.

Som barn fattade jag inte att även dessa okända blattar såg mig som en självklar del av de utvalda men det gör jag idag som vuxen. Ser jag ett blattebarn utan sina föräldrar är jag alltid extra vaksam efter fulla svennebananer som "firar" och kan tänka sig provocera det svaga barnet. Oftast får man då ögonkontakt med närmsta blattetonårsgäng som med en nick signalerar att de är redo att hjälpa till.

En vacker dag har jag också barn, och det känns bra att jag inte kommer behöva lämna Sverige för att barnen ska vara säkra även i de stunder jag inte är där.
Precis så agerar vi svenskar mot varandra. Men inte behöver väl barn betala för bussen? Trodde de åkte gratis.

För övrigt följer svenska föräldrar med sina barn. De sitter inte hemma och tittar på tv istället för att skydda sina ungar från pedofilaraber. Det är ofta som blattebarn är utan föräldrar, men sällan man ser svenska ensamma barn. Ni saknar ansvarsförmåga och kommer därför vara underklass, obildade och arga. Det skiter vi i. Stanna i förorten och jobba på ditt hat.
Citera
2014-10-31, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Precis så agerar vi svenskar mot varandra. Men inte behöver väl barn betala för bussen? Trodde de åkte gratis.

För övrigt följer svenska föräldrar med sina barn. De sitter inte hemma och tittar på tv istället för att skydda sina ungar från pedofilaraber. Det är ofta som blattebarn är utan föräldrar, men sällan man ser svenska ensamma barn. Ni saknar ansvarsförmåga och kommer därför vara underklass, obildade och arga. Det skiter vi i. Stanna i förorten och jobba på ditt hat.

svenskarna är så jävla rädda om sina barn att de inte ens tar dem till leklandet. Har du någonsin stått utanför en sådan och undrat vafan är svenskarna?

Vad gör ni med era barn egentligen?
Citera
2014-10-31, 13:30
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Sverige är så rasistiskt buhu,jävla offermentalitet,pröva vara invandrare i nått annat land då så ska du se att Sverige är rätt bra ändå,blattar håller ihop?du bor säkert på vischan,där jag kommer ifrån är blattar ingen etnisk grupp,men visst glid runt med kepan på sne å eyyy brushan,å va jävligt bitter,förhoppningsvis växer du upp å inser att felet låg hos dej och inte i omvärldens syn på dej.

Precis. Ryssland kanske är ett alternativ? . Förort till St. Petersburg eller Moskva? Fängelse i Sibirien, så som Black Dolphin?

Jävla naiva vi är som lockar hit folk från u-länder med bidrag. "Kom så försörjer vi er oavsett vad, det är det humana att göra". Incitamenten för fel människor att söka sig till Sverige blir därmed hög. Incitamenten för vettiga personer att söka sig hit blir låga med våra höga och progressiva inkomstskatter och allt mer upp-fuckade land p.g.a mångkulturen och blatteriet.
Citera
2014-10-31, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
anar ni inte hur många fler av oss det finns som hatar er

varför det? har ni inte fått komma till ett fredligt välställt och tekniskt utvecklat land, fått gratis boende, ekonomisk hjälp osv.. jag tycker du är lite otacksam, skulle du hellre stannat i mellanöstern under nån galen diktator och käka sand och bli skjuten?

tänk efter lite vad du har fått av det svenska folket innan du mumlar om hat och svennebanan
Citera
2014-10-31, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy

Det är inget hat, det är realism. Svennebananer brukar inte kunna hantera alkohol vilket gör att det är en fara för svaga (barn, gamla, kvinnor, både blattar och svennar) att ibland vistas ute på helgerna när svennebananen dränker sin ångest och "festar".

Det känns då tryggt att veta att vi har blattar ute, som man inte känner och aldrig sett innan, som tar sitt ansvar och skyddar de svaga i samhället.

Vi kan se liknande beteende bland krogvakterna, man vet att man inte behöver oroa sig för svennar som dampar bakom ryggen. Andra generationens invandrare som för kvällen är krogvakten has covered my back liksom. Fattar du?

Att ni inte låter era barn ha frihet kanske är en av anledningarna till att många svennar blir riktiga mesar.
Citera
2014-10-31, 14:09
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeStil
svenskarna är så jävla rädda om sina barn att de inte ens tar dem till leklandet. Har du någonsin stått utanför en sådan och undrat vafan är svenskarna?

Vi försöker hålla dem borta från alla luktande oborstade araber och somalier, vi vill inte att de ska lära sig att tränga sig och knuffas, visa dålig hänsyn och föra liv. Vi vill att de ska bli bra och stilfulla medborgare.

Det är ju rätt tydligt varför det är oroligheter och kaos i deras hemländer, och har alltid varit. Kommer alltid att vara. Pga ohyffs, dåliga föräldrar och övriga kaosblattar.
Citera
2014-10-31, 14:15
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Det är inget hat, det är realism. Svennebananer brukar inte kunna hantera alkohol vilket gör att det är en fara för svaga (barn, gamla, kvinnor, både blattar och svennar) att ibland vistas ute på helgerna när svennebananen dränker sin ångest och "festar".

Det känns då tryggt att veta att vi har blattar ute, som man inte känner och aldrig sett innan, som tar sitt ansvar och skyddar de svaga i samhället.

Vi kan se liknande beteende bland krogvakterna, man vet att man inte behöver oroa sig för svennar som dampar bakom ryggen. Andra generationens invandrare som för kvällen är krogvakten has covered my back liksom. Fattar du?

Att ni inte låter era barn ha frihet kanske är en av anledningarna till att många svennar blir riktiga mesar.

Ha ha, jag vet att du bara ironisk nu. Speciellt det där med att blattar stöttar samhället.
Bergsjön och liknande i gbg är ju lysande ex. På mönstersamhällen. Blattar man aldrig sett innan torde vara ett tecken på oroligheter.
Citera
2014-10-31, 14:47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeStil

Nej, jag brukar inte stå och hänga utanför leklandet. Det är nog nåt som ni blattar gör. Kanske det stärker er gruppsammanhållning. Våra barn leker med sina kompisar i villaträdgården, åker slalom, skridskor, spelar hockey och liknande. Ni hänger alltså utanför leklandet och tittar in genom fönstret och undrar varför inte svenska barn vill leka med er? Det kan ju vara för att det står skäggiga araber utanför och stirrar.

Sen bor det inte många svenskar kvar i Malmö. Leklandet ligger i ett sönderberikat ghetto. Inga svenskar vill att deras barn ska leka med er. Förstår du varför?
Citera
2014-10-31, 14:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Att ni blattar låter era barn springa runt på stan på helgerna må så vara. Vi föredrar att låta våra barn vara hemma då. Kul att du är så rädd för oss. Snart blir vi farliga. Då blir det utvisning till ditt sketna lilla hemland. Där kan du ha det bra med dina bruschor.
Citera
2014-10-31, 15:29
Medlem
Äkta rasse du är, tänk efter en sekund nu.
Rasism har ingen hudfärg.

Hursom, Känner mig inte träffad av det du skriver om svenskar men visst jag vet att det finns folk som passar in i din beskrivning.

Det är ju dock lika mycket fördomar som wt rassar har. Därför är du en sk babbe för mig, invandrares svar på wt.

Smygrasse hit Smygrasse dit.
Önskar att sånna som du fick smaka på gasen ifrån 40 talets Tyskland eller upplever kristallnatten innan du pratar om rasism.

Svensken är manipulerad till en feghet pga media.
Där skapas rasismen. Utan media hade det aldrig funnits en massinvandring och följaktligen ingen rasism,det som ni kallar för smygrasism.

Rasismen frodas genom kuvandet av folket där politikerna inte släpper igenom Sveriges tredje största parti. åsiktseliten och förföljelsen av oliktänkande.

Annars hade det istället funnits folk, invandrare som velat bli del av den svenska kulturen och samhället hur jävla stel och tråkig den än är.

Ni har nog inte fattat grejen med svenskar bara.
Ett lugnt, arbetande folk som inte behöver hävda oss på samma sätt som vissa "babbar" behöver.

Sen finns det invandrare som strävar efter att bli svenskar eller åtminstone anstränga sig för att kunna bli en del av samhället, inte som du och dina gelikar som ser ner på gemene svensken som släppt.in.er i det här landet. Fuck eran tacksamhet. Sånna som du som gör riktigt rasism fullt legitimt. Trevlig helg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in