2014-10-30, 21:26
Medlem
Miys avatar
Lär mig aldrig om det ska vara VVV eller WWW till hemsidor, får ha allting bookmarkat.
Citera
2014-10-30, 21:27
Medlem
Trodde till 19-årsåldern att "Våldtäktsdrogen" förvandlade brukaren till en hänsynslös våldtäktsman.

Denna kunskapslucka kom även fram i en diskussion på krogen med flertalet människor som lyssnade. Väldigt pinsamt
Citera
Bannlyst
Haha tur att man inte är den enda som känner sig helt handikappad Även jag har svårt med multiplikationstabellen men efter lite betänketid så klarnar det mesta.

Har svårt för världskartor hur olika länder ligger. Har te.x ingen aning om vart Kurdistan ligger.

Är även fruktansvärt ointresserad utav kriget i Syrien och allt det där. Har ingen aning om varför dom krigar
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Kan inte ordningen på veckodagarna. Måndag, fredag, lördag, söndag kan jag men blandar alltid ihop tisdag, onsdag och torsdag.

Hahaha det var fan det värsta jag hört.
Citera
Medlem
Jag kan inte namnet på alla kungar som regerat i Sverige

Och jag har glömt vilka landslag som vunnit VM i herrfotboll sedan starten också.
Jag har kunnat det
Citera
2014-10-30, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkkA-IjD
Trodde till 19-årsåldern att "Våldtäktsdrogen" förvandlade brukaren till en hänsynslös våldtäktsman.

lol på den

Citera
2014-10-30, 21:29
Medlem
Kolonns avatar
Är extremt dålig på musik. När det är musik-quiz inbringar jag alltid noll poäng.
Citera
2014-10-30, 21:34
Medlem
Jag är skitkass på mycket!
Matte, fattar ingenting och vill inte fatta någonting. Geografi, helt usel. Historia, helt katastrofalt ointressant. Musik, fruktansvärt. Jag har jävligt dålig koll på mycket!
Citera
Medlem
ArctiumLappas avatar
Kan ej höger och vänster utan att titta på händerna och tänka efter vilken det är jag skriver med.

Alla typer av namn glömmer jag direkt. Måste traggla sådant i absurdum om det skall fastna.

Hänger inte alls med i mainstream-populärkultur och sport, det är ett svart hål av okunskap.

Jag har läst matte på universitetet men kan inte multiplikationstabellen utantill
Citera
Medlem
waters avatar
Vid ett tillfälle glömt hur gammal jag var, det blev lite märkligt
Citera
2014-10-30, 21:37
Medlem
-IamTheWalrus-s avatar
Jag kan inte höger och vänster. När jag var liten blev jag tillsagd att höger är den man hälsar med. Tyvärr vet jag inte vilken hand det är man hälsar med. Är lite äldre nu så det känns pinsamt att fråga.

Jag är väldigt okunnig om kvinnans könsorgan. Tex vet jag inte om barnet kommer från fittan eller från rumpan. Jag minns en biologilektion på gymnasiet. Jag frågade om det och läraren sa att skitungar kommer från rumpan och att jag säkerligen kom därifrån. Vågade inte säga emot och har sen dess inte frågan någon annan,
Citera
2014-10-30, 21:39
Medlem
watsups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superduperfisk
skön tråd, äntligen får jag bikta mig.

Jag kan inga multiplikationstabeller.
Jag kan inte ordningen på månaderna, förutom januari februari mars ... .. . . .. . .. december.
20 år

Haha va...det tror jag är bra å lära sig..

Januari börjar året
Februari kommer näst
Mars april har knopp i håret (?)
maj och juni blommar mest
Juli augusti å september härlig Sommar är det då
Men oktober å november å december är så grå

Kommer inte ihåg vad melodin heter men du ska sjunga den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in