2014-10-28, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Förstår inte hur du kan leva med dig själv! Att tro detta är på riktigt.

Vad menar du med det? Att Smail och Saga knullar för att produktionen säger åt dem att göra det? Det är SPELET som är kastat, dvs produktionen väljer vilka som ska in och ut.

Relationen mellan Kristian och Saga är knappast castad med tanke på att de har hånglat och legat under tiden på hotellet. Och ja, jag ifrågasätter hur man kan leva med sig själv när man ligger med fyra olika personer i rikssänd TV.
Senast redigerad av Recoleta 2014-10-28 kl. 03:40.
Citera
2014-10-28, 04:30
Medlem
Rejält smärtsamt avsnitt för Kristians del. Annars roligt avsnitt. Alla blir ju fan knäppa där inne.
Citera
2014-10-28, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Alltså som jag sa, riggat program.
Vissa har nog kommit fram till att en del av spelet är att vara intressant för produktionen. Är du en "spelare" eller har personlighet har du större chans att komma in igen. Man skapar alltså egna chanser, som Jeppe förra året när han fick komma in två(?) gånger efter att ha åkt ut första gången.
Citera
2014-10-28, 05:21
Medlem
Ganonitos avatar
Var det det som Sagas och Paows ligg bestod av? Ligga ovanpå varandra iklädda halloweenkostymer och pussas lite? Eller kommer de att ligga på riktigt?
Citera
2014-10-28, 07:42
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htdg
Till skillnad från många andra där inne verkar han ha kontakt med sina känslor. All heder åt honom. Tycker inte han kan skyllas för att han har fallit för en brud som kör över honom gång på gång. Har du aldrig varit olyckligt kär?
När man blir överkörd gång på gång kan man inte skylla på någon annan än sig själv. Det är liksom Einsteins definition av galenskap, att upprepa samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat.

Som sagt, jag sympatiserade med honom i början. Men nu får han ta och skärpa sig. Hur man kan falla för en tjej som Saga är för mig ett under.
Citera
2014-10-28, 08:05
Medlem
StorJohns avatar
Lugna er grabbar, sluta kalla Saga saker.
Man får faktiskt göra exakt vad man vill utan att behöva stå ut med konsekvenser. Det är faktiskt förbjudet av folk att tycka att hon är slampa, hora mm..

Btw.. Tänk på hennes nya kille, inte roligt när ni håller på så
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/10/27/han-ar-saga-scotts-nya-karlek-alexander-23/
Citera
2014-10-28, 08:33
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Måste de ta tillbaka varje jävla deltagare som har åkt ut och dessutom ge dem en massa fördelar? Förstör ju helt konceptet med parceremonier. Orkar inte höra mer på Sagas gnäll. Eller Kristians för den delen.

Bäst var ändå när Smail knullade Saga med Kristians låt i bakgrunden.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2014-10-28 kl. 09:07.
Citera
2014-10-28, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Var det det som Sagas och Paows ligg bestod av? Ligga ovanpå varandra iklädda halloweenkostymer och pussas lite? Eller kommer de att ligga på riktigt?
De måste gjort hål där nere eller något. Saga satte ju sig på Paows ansikte och njöt. Om nu inte det var fejk men hade ju varit knas.
Citera
2014-10-28, 08:58
Medlem
Kul att man fick se helikoptern spegla sig i fönstren.
Citera
2014-10-28, 09:19
Medlem
Alltså Paows och Sagas gråtfest var så fucking falsk.
Citera
2014-10-28, 11:24
Medlem
Avdunstnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Vilken bitter jävla människa du är! Om du läst vad som skrivits om incidenten hade du fattat att "Fuck Poseidon" syftar på vad Smail hade sagt precis innan de drogs ut i vattnet; Haha vi har nu gjort poseidon arg!
Om du hade brytt dig mer i grundskolan så hade du kanske inte behövt någon som förklarar detta för dig utan kunnat läsa det själv din lilla spillevink!

Så, så ta det nätt! Självklart läste jag artikeln. Men ska alla jävlar som ser hans fula tatuering dra en parallell till en artikel som de inte har läst?
Det var inte snyggt!
Citera
2014-10-28, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avdunstning
Så, så ta det nätt! Självklart läste jag artikeln. Men ska alla jävlar som ser hans fula tatuering dra en parallell till en artikel som de inte har läst?

aldrig sett en tatuering som inte är självförklarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in