2006-09-19, 10:52
Medlem
Hej,

Jag har lite frågor angående doping.

Min pojkvän, som är kring fyrtio, har använt sig av lite olika kurer, ett par ggr i sitt liv.
Just nu har han nyligan påbörjat en kur, som han kallar tai, eller ryssfemmor.
Han tar två rosa tabletter varje morgon.
Han säger sig vara påläst om preparatet, att han har gamla vänner som sysslat med dopingpreparat sedan tidigare, och att han även läst på via internet. Som jag förstår är detta ett forum som är Pro dopinganvändande..

Han har dom senaste veckorna försökt övertala mig att börja ta samma tabletter som honom, men i mindre mängd, en halv tabeltt om dagen.
När jag frågat varför, så säger han att det inte förändrar någonting på mig, det ger mig bara ökad lust att köra på i gymmet.

Jag är som person helt emot doping, speciellt på "hemnivå". Att det existerar bland elitidrottare osv, anser jag mig vara rätt så förståligt, fast jag är emot det.
Jag vill inte ta några preparat, jag har sagt ifrån, vid upprepade tillfällen att jag inte vill ha med det att göra. Vill han ta dessa tabletter, så får han gör det, det är hans kropp. Jag vill inte.
Han har fortsatt att tjata, säger att det bara är skrämselpropaganda (jag ringde dopingjouren och ställde lite frågor om doping och kvinnor) - han känner massor av tjejer som inte haft några problem.

Kvinnan på dopingjoren sa till mig att det är en enorm skillnad - ifall en kvinna tar testosteron, fast i mindre mängd, än när en kille tar det. Som kille har ni naturligt testo i kroppen, i större mängd. Som kvinna skulle samma dos, vara kanske femtion ggr starkare i verkan, än i en mans kropp.

Därför säger då min kille, att jag bara skall ta en halv tabeltt...

Jag chansar inte, jag vill på alla sätt och vis fortsätta vara kvinna, överallt.
Varför skulle jag chansa att ta något, när jag är nöjd med att träna hårt i gymmet? Jag vill inte se ut som ett Det.

Skulle uppskatta lite ärliga åsikter från er alla. Erfarenheter.

Jag upplever det även som att han påverkas på det mentala planet. Tar jag dock upp det med honom så slår han ifrån sig det direkt, att jag kommer med skrämselpropaganda och hittar på..
Men om jag vänder på det, skulle hans ens märka att han är mentalt förändrad, själv.. har ett helt annat lynne. Aggresivare i sitt sätt, men han blir inte fysisk våldsam mot mig. Bara hetsigare i humöret, tål ingenting.

Så pass att jag känner att jag vill undvika honom när han nu går sin kur. Det kan inte vara inbillning och påhitt från min sida.
Jag älskar honom. Och jag oroar mig för honom.
Citera
2006-09-19, 11:02
Bannlyst
Kvinnor ska INTE köra dianabol "ryssar thai". Det finna mycket bättre preparat
till er, om du nu inte vill ha basröst och skäggväxt stor klitta.
Så tycker du kan fråga om han är dum i huvudet,för påläst på dopingprepp är
han då inte om han föreslår en dianabol kur till sin tjej.

mvh
Citera
2006-09-19, 11:19
Medlem
Tjackmästarens avatar
Alltså först måste jag uppklara ett missförstånd. Vi är inte pro-dopinganvändande. Jag skulle säga att vi är neutrala, och vi har tillräkligt med vet i skallen till att inte försöka övertala någon till att börja med doping. I synnerhet inte våra tjejkompisar och flickvänner.

Vad du än gör skall du för helvete inte göra som din pojkvän säger i det här fallet!
Citera
2006-09-19, 11:29
Medlem
vad är syftet med att du ska ta halv tabblet? personligen tycker jag att man inte ska ta nått om man inte ska tävla. det finns andra aas som passar mer för kvinnor du får kolla upp det själv..
Citera
2006-09-19, 12:07
Bannlyst
jag tror din pojkvän tänder på Skäggiga damer...

skulle alldrig låta min tjej proppa i sig ryssar
Citera
2006-09-19, 12:09
Medlem
Lucccifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winstrobolen
vad är syftet med att du ska ta halv tabblet? personligen tycker jag att man inte ska ta nått om man inte ska tävla. det finns andra aas som passar mer för kvinnor du får kolla upp det själv..

en halv tablet om det är Ryss femmor det handlar om , då rör det sig om 5Mg dianabol om du nu skall ta en halv 2.5mg det vore helt onödigt

Vet att man ger 2.5mg anavar till barn och sådant som växer dåligt.

men ryssar i så lågdos vore helt onödigt att ens testa
Citera
2006-09-19, 12:16
Medlem
chillionaires avatar
Jag gillar stor klitta , MEN du ska absolut inte gora som din kille sager, anvand AAS bara om du verkligen vill det sjalv, och gor det med full koll pa vad du stoppar i dig och vilka biverkningar du kan fa. Sen som nagon skriver ar kanske inte Dianabol det basta for en kvinna.

Vad har du for mal med din traning? Hur lange ville din kille att du skulle kora pa en halv 5:a ? var det en halv 5:a per dag?
Citera
2006-09-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Kvinnor ska INTE köra dianabol "ryssar thai". Det finna mycket bättre preparat
till er, om du nu inte vill ha basröst och skäggväxt stor klitta.
Så tycker du kan fråga om han är dum i huvudet,för påläst på dopingprepp är
han då inte om han föreslår en dianabol kur till sin tjej.

mvh

Han kommer att svara mig, sedan jag visar honom detta, att ni förmodligen är ett gäng killar som har noll koll. Han känner dom som hållit på länge, inom proffsbyggning osv.
Han huvudargument, är att det är såå liiiten dos, att den enda som kan hända, är att jag skulle få en kick av det, ett sug och kraft.

Vill bara förtydliga att jag INTE tänker ta några av dessa tabletter. Jag vill bara söka fakta.
Citera
2006-09-19, 12:25
Medlem
Tjackmästarens avatar
Man vet att anabola steroider även i riktigt små doser ökar sexlusten hos tjejer. Kunde det tänkas vara denna effekten pojkvännen är ute efter?
Citera
2006-09-19, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Jag gillar stor klitta , MEN du ska absolut inte gora som din kille sager, anvand AAS bara om du verkligen vill det sjalv, och gor det med full koll pa vad du stoppar i dig och vilka biverkningar du kan fa. Sen som nagon skriver ar kanske inte Dianabol det basta for en kvinna.

Vad har du for mal med din traning? Hur lange ville din kille att du skulle kora pa en halv 5:a ? var det en halv 5:a per dag?

Ja, det sårar mig oerhört, att han försökt övertala mig till att ta dem..
Han har inte sagt hur länge eller så - det enda som han sagt är att han tycker att jag skulle testa med att ta en halv rosa tabeltt per dag. Hur mycket är det i en tablett? Är två tabeltter per dag, "normal" mängd, för en tränande kille att ta?
Hur lång brukar en kur vara?
Han säger att det inte är för att bygga på sig just något, utan för att bibehålla sin form. Han är normalbyggd, inte neddeffad. Den effekten han kan få av dem, är att han får motivationen till att träna hårt på gymmet, han får en kick i kroppen av dem, helt enkelt. Han säger att mer proffersonella byggare tar en sådan här kur, mellan tyngre kurer.

Jag vill tajta upp min kropp, fitness är det som jag anser attraktivt på kvinnor. Jag vill bibehålla kvinnligheten, men sätta lite tooning på tex axlar, rumpa, mage, lår. Jag är 171 lång, och väger ca 61 kg.
Citera
2006-09-19, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmästaren
Man vet att anabola steroider även i riktigt små doser ökar sexlusten hos tjejer. Kunde det tänkas vara denna effekten pojkvännen är ute efter?

Ja, det kan jag tänka mig inte är helt uteslutet, att han kan tänka i dom banorna - också.
Sex dygnet runt, skulle han inte säga nej till..

Men vad är en liten mängd?
En halv tabett om dan, för en kvinna?!
Citera
2006-09-19, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmästaren
Alltså först måste jag uppklara ett missförstånd. Vi är inte pro-dopinganvändande. Jag skulle säga att vi är neutrala, och vi har tillräkligt med vet i skallen till att inte försöka övertala någon till att börja med doping. I synnerhet inte våra tjejkompisar och flickvänner.

Vad du än gör skall du för helvete inte göra som din pojkvän säger i det här fallet!

Okej. jag formulerade det lite felaktigt. Finns andra träningsforum där man inte tillåts tala om ämnet, överhuvudtaget.
Nej, jag tänker absolut inte ta dem, och har aldrig tänkt tanken att göra det heller.
Men, vad jag vill förstå, är om ni så många säger NEJ NEJ NEJ, vart han fått sin Ja information om - förstår du hur jag tänker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in