2014-10-25, 14:42
Medlem
Slints avatar
Wow. Helt otroligt att ni kan hålla ihop!
Med tanke på att ni slaktar skiten ur varandra nere i kloaken som kallas mellanöstern.

Sen ska du inte tro för en sekund att vi svennar inte skulle hålla ihop. Vi tittar på varandra och nickar när araben som är ociviliserad och stinker går förbi oss. Så det är egentligen ingen skillnad. Ni märker inte det bara.
Det finns inget att vara stolt över att vara en parasit på samhället abri.

Du gör ingen nytta i vårat samhälle annat än att kanske ge en get en avsugning habibi.
Citera
2014-10-25, 14:43
Medlem
GurgelSvens avatar
Liveleak är en jättebra sida som visar er underbara solidaritet!

Vi svenskar kanske inte nickar hemlighetsfullt till varandra men vi ställer ändå upp för varandra, beror givetvis på situation och umgänge men hade en blatte hoppat på en svensk hade 9/10 manliga svenskar som sett detta gärna fått lite valuta för sina bortkastade skattepengar.

Det finns ingen annan del utav världen som är så förstörd som er, finns en anledning till att Europa har fått ta emot all denna ohyra - ni fungerar inte med ert medeltidstänk i ett modernt samhälle.
Citera
Medlem
spacelord666s avatar
Så otroligt korkat skrivet.. om detta inte e ett troll så får plastdunkk iaf mina
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
stolthet, ryggrad och solidaritet?

vad gör ni här då?

kan tänka mig att utanförskapet med att inte höra hemma någonstans gör att man söker sig till likasinnade. Kanske språkförbistringar gör att ni uppskattar att hamna i grupper tillsammans, samt att ni söker er till varandra. Inget konstigt i det, inte ens ovanligt.

stå på er och håll er för er själva, det är säkert rätt lösning på att bo i ett nytt land som ger er alla chanser och möjligheter.
Citera
Medlem
EmileZolas avatar
TS känns bara luddig, vad är det du vill? Den hårda sanningen är att du ingår i en minoritet och de flesta svenskar är inte så inte så intresserade av hur ni tycker och tänker, men du skriver som om alla svenskars högsta önskan är att få vara med i ett invandrarkompisgäng.
Citera
2014-10-25, 14:44
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Givetvis är vi blattar som växer upp i Sverige annorlunda från befolkningen i våra förfädrars land. Och att en hel del länder inte byggs upp har med politik att göra. T.ex. är Kongo en av de mest resursrika länderna i Afrika men också en av de mest krigsskadade. Meningen säger sig självt.

Kul att så många drar det billiga argumentet "Vaddå solidaritet? Ni kan inte ens bygga upp era hemländer." utan att förstå hur låg IQ man besitter som klämmer fram den kommentaren. Läs lite globala studier så förstår ni er på världen.
Ni är värdelösa/hopplösa idioter som varken klarar av att bygga upp era egna länder eller anpassa er till det svenska samhället.

Tyvärr går det inte ens att tycka synd om ett sånt skamlöst/fräckt avskum som dig - du borde omedelbart skickas tillbaka till ditt förlovade hemland.
Citera
2014-10-25, 14:45
Medlem
Antivalents avatar
Ja, ni blattar är mindre utvecklade än oss germaner och lever mer i grupp (som ap-stammarna i djungeln). Vi är individualistiska och fredliga, uppskattar de små saker i livet.

Ja, vi vet att ni blattar håller ihop. Se på alla orter ni bor i som en gång var framtiden men nu är problemorter som borde rensas upp.

Anledningen till att folk har aversion mot er är för att ni just går i grupp, testosteronstinna och aggressiva, hotet om våld ligger alltid i luften. Ni är bara smuts helt enkelt.

Dö i cancer.
Citera
2014-10-25, 14:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Så du baserar din uppfattning kring albaner å araber utifrån vad en arab sa till dig? Trots att araber och albaner inte är i någon direkt konflikt med varandra?

Då kan man ju dra slutsatsen att du är grovt korkad
Jag baserar min uppfattning på att inga erfarenheter genom åren stämmer in på din beskrivning av detta samförstånd mellan olika blattegrupperingar. Jag har lång erfarenhet av att studera blattar & har aldrig sett detta samförstånd du snackar om. Serber & kroater hatar varandra, araber & albaner hatar varandra, turkar & kurder hatar varandra, shia hatar sunni, blattar i allmänhet ser ner på negrer & zigenare osv..

Så jag kan inte hålla med om ditt önsketänkande att blattar på något vis skulle "hålla ihop", jag har aldrig sett något exempel på det i verkligheten.
Citera
2014-10-25, 14:48
Bannlyst
Citat:
Kul att en serb hittade hit! Ert folk är större rasister än tyskar under WW2. Alla era grannländer hatar just er och inga andra. Varför? För att ni är rasister.

Men OnT: Serber brukar inte identifiera sig med svennar utan ha ryggrad, hur blev du tappad som barn?

Och vad anser du (i egenskap som serb) om klassisk svennebanan-beteende? Typ "Nämen guuuuud så trevligt med lite sol, nu blir det bikini på stranden efter att ha tagit Pluffsen på en sväng(vid 10°)"

Jag vill inte förknippas med dem, jag tycker det är patetiskt. Men jag tycker bara att det är så jävla löjligt att klaga på ett land som har gett dig en chans. Du är en otacksam jävla idiot.

Haha, rasister? Nja, dock är ni nazister. Ni är vidriga.
Citera
2014-10-25, 14:48
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Svennar är dom mest ointressanta och tråkiga individerna man kan ha och göra med. Notera att jag inte talar om alla svenskar, utan svennar.

Man håller med om precis allting som diskuteras. Man får myror i byxorna om en blatte kommer i närheten, man byter helt personlighet när en blatte är i närheten. Sträck på er och bjud på er själva lite, sluta bete er som små osäkra töntar. Blattarna kommer aldrig försvinna från Sverige, desto snabbare ni skapar en relation till dessa desto snabbare kommer ni att må bättre.
Citera
2014-10-25, 14:51
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag baserar min uppfattning på att inga erfarenheter genom åren stämmer in på din beskrivning av detta samförstånd mellan olika blattegrupperingar. Jag har lång erfarenhet av att studera blattar & har aldrig sett detta samförstånd du snackar om. Serber & kroater hatar varandra, araber & albaner hatar varandra, turkar & kurder hatar varandra, shia hatar sunni, blattar i allmänhet ser ner på negrer & zigenare osv..

Så jag kan inte hålla med om ditt önsketänkande att blattar på något vis skulle "hålla ihop", jag har aldrig sett något exempel på det i verkligheten.

Här har vi ett praktexempel på en svenne. Gör uttalanden baserat på vad han observerat och läst på internet.

Araber och albaner har inget speciellt hat mot varandra för det första. Shia hatar inte sunni, du får det och låta som att minoriteten shia förtrycker majoriteten sunni. Du kanske har missat att ISIS, sunniextremister, enas från alla världens hörn för att döda shia i mellanöstern.

Skit ner dig din jävla skåning, du vet inte vad du pratar om.
Citera
2014-10-25, 14:53
Medlem
GurgelSvens avatar
Tycker också synd om er blattar som inte har förstått att det finns svenskar och svennar.

En svenne är en minoritetsstereotyp, alltså inget som representerar Sverige, lika lite som att en somalier eller afghan representerar Sverige.
Citera
2014-10-25, 14:53
Medlem
Beemos avatar
Det som skiljer oss åt är att vi skulle skämmas över att vara fästingar. Ni tror det är häftigt.

Det handlar om ryggrad, sådant ni saknar.

Fästing.. Hmm det ska jag nog börja säga istället för blatte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in