Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
1månad.Nja,du kan inte mycket om biologi.Vattentemperaturen och pH är avgörande faktorer och inte bara tiden.Med det sagt så tar man hänsyn till syrefria miiljöer där cyanobakterier kan få det bra.Kustnära vatten är ett bra exempel på sådana miljöer och med tanke på regn och en ökad vattentemperatur kan man fastslå att det förekommer.
Du babblar eftersom FM inte hittade något.Men det måste du leva med,Putin har sina intressen längre bort.Världsmakter samlar in information mycket diskretare än bara med ubåtar.
Jag betvivlar inte dina biologiska kunskaper, dock verkar du inte kunna omsätta dem i praktiken och presentera belägg för att det rimligtvis kan vara en ansamling alger som vi ser på den omdiskuterade bilden. Du har inte presenterat fakta som talar för att ansamlingar av alger, i verkligheten, kan se ut som på bilden vid tiden för bildens uppkomst. Du är så att säga en sabla teoretiker med noll förankring i verkligheten, det är min bedömning.
Jag håller med dig, men precis som du uttrycker dig(fetade), så utesluter inte de mer diskreta metoderna att man använder sig av ubåtar i sin strävan att skapa sig ett informationsövertag.
Ge dig nu, du förvillar in dig i labyrinter du inte behärskar, jag klår dig på tangentbordet och stridsfältet hur du än vrider och vänder på det.

Bagdad Bob, en förebild?