Citat:
Ursprungligen postat av
ImMcGyverLOL
Och innan "realisterna" börjar bräka kan jag tala om att jag bodde ett antal år vid Dalaplan som vid den tiden var Malmös farligaste område, värre än t.o.m Rosengård.
Hahaha Dalaplan har ALDRIG varit värre än Rosengård. Om du inte jämför Rosengård 1980 vs Dalaplan 2012. Men det känns inte helt rätt.
Har bott i/omkring Malmö i hela mitt liv.
Jag har; blivit misshandlad av 3 KILLAR för att jag gav en av dom en lave efter att han hade beslutat sig för att smek min rumpa utan tillstånd. (Slutade med bruten näsa).
Blivit mordhotad på Burger King, div Natti libra och på KK. För att jag inte anser att någon ska gå före mig.
Jag har blivit utsatt för 1 våldtäkt försök 45 meter från Etage (skulle gå till bilen nykter kl 04.20 en lördag).
Blivit lavettad mitt i korsningen amiralsg/regementsg för jag tutade på en individ som körde ut rakt framför mig så jag fick tvärbromsa.
Försök till väpnat rån (kniv) mitt på ljusa dagen vid ett rödljus, dock insåg inte idioten att alla nya mercedes låses automatiskt ....
Så nej. Malmö är inte helt okej. Det är fullt med smut. Obildad pack mitt i centrum, jag går aldrig ut utan manligt sällskap.
När tom polacker, juggar, rumäner etc röstar SD då är det för att mångkulturella samhällen fungerar INTE!
Men vad som är ännu värre är dessa jävla babbe kramare/kommunister/FI/möllan snusk/svenskt inavel som inte inser att det går käpprätt åt helvete!
Edit; min mobil gör tydligen som den vill... Ber om ursäkt för fruktansvärd stavning/grammatik!