2014-10-21, 21:18
Medlem
Villons avatar
Osannolikt svagt. Varför fortsätter Roma att upprepa samma misstag? Varför lämnar man dessa enorma ytor?
2014-10-21, 21:18
Medlem
L-illuminatos avatar
Fan vad skönt!
Robben igen!

Normalt sätt håller jag alltid på Italienska lag mot Bundesliga lag men efter Totti's och många andras vedervärdiga uppträdande i media vill jag att de ska förnedras av Guardiola så att de slutar tro att det är ligans domare som är emot dom.

Fan vad jag skulle ge för att se Romanistarnas snopna ansikten här på flashback nu speciellt han den muntra med Rudi Garcia avataren
2014-10-21, 21:19
Medlem
Nayelis avatar
Sporting får en man utvisad. Lite klumpig satsning men inte helt solklart att det ska vara ett andra gult i min mening.

Och på den efterföljande frisparken kvitterar Schalke.
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Vilken kollaps av Roma. Det ser ut som Brasiliens försvar när Tyskland krossade dom i VM.

Ja, det påminner om den totala bortkommenheten. Ashley Cole håller inte på den här nivån längre. Yanga-Mbiwa är orutinerad och hittar inte rätt. Grekerna har varit osynliga. Något defensivt mittfält verkar inte existera. Robben är fruktansvärt effektiv.
Medlem
G-spottornados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayeli
Undra om detta blir säsongen då Götze tar det slutgiltliga klivet till den absoluta toppen. Riktigt bra målskörd under säsongsinledningen.

3-0. Trist.

Tror absolut att detta blir hans säsong!
Sett bra ut hittills och har, som du säger, bra målskörd. 6(?) i ligan och ett par i Champions League nu. Bättre säsongsinledning än någonsin.

Hoppas att han fortsätter leverera och tar en permanent startplats(förslagsvis på Ribérys kant, han lär inte peta Müller/Robben/Lewandowski).

Och där gör Robben 4-0... frågan är vad Roma ska göra nu? Försöka sätta en eller två baljor och försvara hedern eller stänga ner matchen(...och försvara hedern)?
Medlem
P.Gs avatar
Åååh. Balenziaga försöker sig på en defensiv filmning vid mittplan, domaren köper den inte och Porto stormar fram. Jackson får bollen bara meter från mål, men De Marcos blockar skottet.
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Roma är inte vana å möta lag som bayern, i jämförelse med det sega spelet i serie A. 4-0 pinsamt försvar Roma hahahah
Såja, lilla vän. Roma skulle klara sig bra i Bondesligan.
2014-10-21, 21:20
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Fan vad skönt!
Robben igen!

Normalt sätt håller jag alltid på Italienska lag mot Bundesliga lag men efter Totti's och många andras vedervärdiga uppträdande i media vill jag att de ska förnedras av Guardiola så att de slutar tro att det är ligans domare som är emot dom.

Fan vad jag skulle ge för att se Romanistarnas snopna ansikten här på flashback nu speciellt han den muntra med Rudi Garcia avataren

Juve - Roma där gav domaren matchen till Juventus, inget snack om saken. Här är det bara oförberedda spelare. Detta Roma har aldrig mött lag som Bayern Munchen/Real/Barca innan.
Medlem
Rosikos avatar
Hahaha kommer sluta 10-0 detta
Medlem
SteveAngellos avatar
Hahahah straff. Dags att gå hem innan halvtid?
2014-10-21, 21:21
Medlem
Peromans avatar
Straff till Bayern!

Iskallt av Muller, 5-0
2014-10-21, 21:21
Medlem
Steff83s avatar
Nu kanske ni italofiler kan sluta hajpa Roma.Njuter av mitt lag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in