2014-10-11, 14:47
  #5617
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Det finns speciella stickor för Klonazepam. Det jag undrar är om det är med på multistickorna psykakuten har.
Analys vet jag är lugnt.
Absolut inte, multistickorna har oftast bara 4 eller 5 saker, Benzo, THC, Amfetaminer, Opiater, i vissa fall Kokain, oxykodon, metadon eller buprenorfin (de tre syns inte på opiatstickan), i vissa fall har de av någon konstig anledning MDMA eller tillochmed LSD på multistickorna, vilket är lite konstigt, men de har aldrig olika sorters benzo på en multisticka.
2014-10-11, 20:58
  #5618
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Absolut inte, multistickorna har oftast bara 4 eller 5 saker, Benzo, THC, Amfetaminer, Opiater, i vissa fall Kokain, oxykodon, metadon eller buprenorfin (de tre syns inte på opiatstickan), i vissa fall har de av någon konstig anledning MDMA eller tillochmed LSD på multistickorna, vilket är lite konstigt, men de har aldrig olika sorters benzo på en multisticka.

Sist jag var där hade dom en multisticka som kollade typ 12 olika saker.
2014-10-12, 13:05
  #5619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frida12345
Pissprov nästa vecka

Jag ska på piss någon gång under nästa vecka. Rökte senast för 9 dagar sen och har rökt nästan varje dag sen i februari/mars. Jag undrar om någon kan svara på ungefär när jag är clean? Jag är 165 cm lång, väger ca 59 kg. Har tränat kondition ca 40-60 minuter måndag,tisdag och onsdag just för att jag hört att när man svettas försvinner det fortare ur kroppen. Inte ätit så mycket fett heller senaste dagarna!

help me plz!
Det är torsk
2014-10-12, 13:37
  #5620
Medlem
suprorets avatar
Jaha då var man tillbaka i tråden då.

Någon som vet om dom brukar kolla efter sub på psykiatrin eller är det separat sticka för det?
2014-10-12, 14:05
  #5621
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Jaha då var man tillbaka i tråden då.

Någon som vet om dom brukar kolla efter sub på psykiatrin eller är det separat sticka för det?

Ja det kollar der. Psykiatrin är dem som oftast ligger i framkant gällande drog tester.
2014-10-12, 14:09
  #5622
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Ja det kollar der. Psykiatrin är dem som oftast ligger i framkant gällande drog tester.

Okej, tack.
2014-10-13, 19:00
  #5623
Medlem
Burnwines avatar
Ska kanske lämna pissprov, jobbrelaterat.
Har rökt i stort sett varje dag i 9 månader, Och har ätit lyrica förra veckan. Sist jag rökte var förra veckan.

När kan jag vara helt ren? 187cm 71kg
2014-10-13, 19:02
  #5624
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dharmabump
Sluta nu?
Men om du läser inlägget så står det att jag har slutat. Ditt förbannade mongo
2014-10-13, 19:56
  #5625
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Ska kanske lämna pissprov, jobbrelaterat.
Har rökt i stort sett varje dag i 9 månader, Och har ätit lyrica förra veckan. Sist jag rökte var förra veckan.

När kan jag vara helt ren? 187cm 71kg

3-5 veckor?
2014-10-14, 12:51
  #5626
Medlem
ksdrs avatar
Hej
Jag har sökt o letat på forumet men hittar inget riktigt svar på min fråga så här kommer den:
Jag går hos öppenvården för att bli ren från mitt benzobruk, så idag fick jag pappret som jag ska ta med till där jag ska lämna urinprov. Och där kan man kryssa i vilken drog som hellst, men det enda som är ikryssat är benzo. Betydet detta att dom endast kollar benzonivåerna??
Så ja kan använda tex opiater och amfetamin hur som hellst utan att torska?? Inte för att jag har tänkt att bli beroende av nåt igen men ifall jag vill ha lite kul nån dag Tacksam för svar.
Mvh ksdr
2014-10-14, 12:56
  #5627
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdr
Hej
Jag har sökt o letat på forumet men hittar inget riktigt svar på min fråga så här kommer den:
Jag går hos öppenvården för att bli ren från mitt benzobruk, så idag fick jag pappret som jag ska ta med till där jag ska lämna urinprov. Och där kan man kryssa i vilken drog som hellst, men det enda som är ikryssat är benzo. Betydet detta att dom endast kollar benzonivåerna??
Så ja kan använda tex opiater och amfetamin hur som hellst utan att torska?? Inte för att jag har tänkt att bli beroende av nåt igen men ifall jag vill ha lite kul nån dag Tacksam för svar.
Mvh ksdr
Nån gång ibland kommer de använda multisticka och då märker de det. Dessutom, eftersom du har benägenhet till beroende (liksom jag har) så tycker jag inte du ska leka med opiater överhuvudtaget, alldeles för lätt att bli fast. Rök på, ta stimulanter om det är din grej, prova olika saker om du vill men håll dig från opiater! Ta inte ens citodon.
2014-10-14, 13:30
  #5628
Medlem
Angående multistickan som används på bc, tror ni att midazolam slår positivt på benso elr syns den bara på analysen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in