2014-10-14, 00:05
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Shit vad beta Calle och Kristian blev runt Paow. De har nog dragit en wank till henne ett antal gånger innan PH.

Fula hennes nya bröst var för övrigt.

Fattar inte vad de höll på med när de låtsades ha sex med varandra..
Citera
2014-10-14, 00:07
Medlem
Hoppas Paow får fart på tjejerna nudå.

Äckliga tuttar alltså, silikonpattar kan va snyggt men de där såg ju bara missbildade ut. Tycker hon de är fina på riktigt? Tycker någon det? Förstår inte tjejer asså, likadant med sånadär jeansshorts upp över naveln och röven sticker ut under. Tycker någon kille detta är snyggt? Har inte hört någon kille jag snackat med säga det.
Citera
2014-10-14, 00:08
Medlem
Fula tuttar höger och vänster. Fan kvinnor, ska ni fylla i tuttarna kan la ni fan göra det snyggt..

Evelina är den sötaste tjejen där inne, hon är ju fan normal också? Varför skulle denna underbara tjej söka in till PH och förstöra sitt liv?

Hörde idag att någon var 95:a där inne, vem är det? (Det var inte Ylva de snackade om)
Citera
2014-10-14, 00:11
Medlem
softcore123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Fula tuttar höger och vänster. Fan kvinnor, ska ni fylla i tuttarna kan la ni fan göra det snyggt..

Evelina är den sötaste tjejen där inne, hon är ju fan normal också? Varför skulle denna underbara tjej söka in till PH och förstöra sitt liv?

Hörde idag att någon var 95:a där inne, vem är det? (Det var inte Ylva de snackade om)

Det är Ylva som är 95:an
Citera
2014-10-14, 00:12
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda

Det var väl Ylva som sade att hon är 95:a? Ingen annan som är det där inne så vitt jag vet.

Edit: Pucktvåa
Citera
2014-10-14, 00:15
Medlem
Hallonrems avatar
Bara jag som tycker att Saga är en liten slyna? Så jävla äcklig människa, tycker synd om Kristian
Citera
2014-10-14, 00:37
Medlem
Naknnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Är det bara jag som tycker det är kul att Paow kommer in?

Känns som hon kan få lite mer fart på brudarna.

Det är ju inte roligt att titta på henne när man redan vet att hon är en av Stockholms skabbigaste människor. Jag skulle bli förvånad om hon inte hade sex första kvällen eller uttryckte sig som om hon inte snortat bort sina sista hjärnceller.
Citera
2014-10-14, 00:56
Medlem
Ajaaxs avatar
Alltså, paow är så jävla torsk på Jeppe Johansson, han har sugit in henne i sin verklighet så TOTALT. Hon tatuerade in hans namn efter ph 2013, hon tatuerade även in ett kors på magen precis som han har.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDK1_q826KYD3VLGX5mBH8plMMPwldi 37epDokL3EFyR5_XhO2mA

http://ungdomar.se/img/upload/users/234950/forum/jeppe_jesper_johansson_paradis.jpg

Sen när man tittar hennes presentation bland klippen på tv3play så pratar hon om att hon inte tagit med känslorna till Mexiko det här året, allting är ett spel, hon kommer spela på folks känslor "precis som någon spelade med mina", på med pokerfacet, bort med alla pjäser liksom etc.

Haha alltså hon är en vilsen tjej som inte vet vad hon vill, hon råkade bli insugen i jeppes verklighet så nu vill hon göra som han hade gjort, hon har inte ens fantasi nog att uttrycka sig i andra termer än jeppe gjorde i ph 2013.

Avgå.
Citera
2014-10-14, 01:09
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Paow har fixat tuttar, tänder och troligtvis läpparna. Men, är det bara jag som tycker att hennes näsa ser större ut än vanligt? Har det något med munoperationen att göra? Dessutom, det där kladdiga sminket gör att hon ser jävligt använd ut.

Tänderna är några år gamla vad jag vet. En av de sämsta castningarna jag sett någonsin, mycket värre än Samir.

Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Saga, vilken nolla alltså.
Hon ggjorde ju precis samma sak mot Kristian. Sån dubbelmoral

Yes känner precis samma! Har tyckt att hon var lite smått efterbliven fram tills dagens avsnitt men nu har jag bara total avsmak.
Citera
2014-10-14, 01:31
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Dom knulla och söp i förra säsongen i alla fall. Nu är det bara barn som inte ens hittar i sin egna hjärna.

Såg inte inlägget förens nu så får bli en dubbelpost!

Det duger alltså inte med:

Saga - 3 personer
Calle - 2
Smail - 2
Chris - 1
Paow - 1
Ullis - 1
Kian - 1
Ylva - 1
Sirenen - 1
Kristian - 1

Fast vad vet jag, du kanske sitter och runkar till guppandet under lakanen och kräver minst en akt per avsnitt. Redan nu har den här såsongen bjudit på mer sex än vad den förra gjorde.
Citera
2014-10-14, 02:04
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious

Saga - 3 personer
Calle - 2
Smail - 2
Chris - 1
Paow - 1
Ullis - 1
Kian - 1
Ylva - 1
Sirenen - 1
Kristian - 1

Fast vad vet jag, du kanske sitter och runkar till guppandet under lakanen och kräver minst en akt per avsnitt. Redan nu har den här såsongen bjudit på mer sex än vad den förra gjorde.

Vem har Smail legat med förutom Ulrika?
Citera
2014-10-14, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious

Saga - 3 personer
Calle - 2
Smail - 2
Chris - 1
Paow - 1
Ullis - 1
Kian - 1
Ylva - 1
Sirenen - 1
Kristian - 1

Bajsankan och Samir låg i poolen även om det var kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in