2014-10-11, 20:54
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Sägs ju att produktionen övertalade Jorge i bikten (eller vad det nu kallas).
självklart kommer det alltid komma folk som tvivlar. själv ser jag ingen anledning till varför jorge skulle behöva övertalas, smail är den enda som verkligen vart trevlig och velat spela med jorge. självklart val
Citera
2014-10-12, 13:33
Bannlyst
Bara jag som blev äcklad när Calle och de snackade pakt när Kristian OCH efterblivna-Erik bajsade

Bara jag som tänkt på i studio paradise så säger många av deltagarna att de pratar i telefon med varandra varje dag flera gånger om dagen... Jag undrar bara fan hur kan man snacka i telefon så ofta hela jävla tiden??? Jag har fan knappt till det förutom typ på kvällen och då är jag även död så vem fan pallar då

Jävlar vad stor slak kuk small har förresten ...
Senast redigerad av ATG2015 2014-10-12 kl. 14:11.
Citera
2014-10-12, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Stella verkar riktigt jävla blåst...
Bruden är fejk från topp till tå, vad förväntar du dig?
Citera
2014-10-12, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Alice-
Fan vad gammal Michelle ser ut för att vara 20 år! Hur kan någon finna henne attraktiv? Hon ser sliten ut.
Hon är sjukt ful och äcklig. Irriterar på en hennes vidriga röst med.

Gillar small o Calle! calle är lite korkad men inte konflikträdd och tråkig som ful-erik
Citera
2014-10-12, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Ar ju faktiskt tvartom i denna sasong, jamfort med forra. Saga har legat med 3 st i huset. Smail bonka val pa hon norrlandstjejen. Lag inte Kian typ med Sirenen?

Kanns som det aer mer action i sangen denna sasong... Sen att man inte far sa Emelies-taxpattar (fran forra sasongen) ar en bra sak. Tyckte aven faggot-grejerna var lite roliga och det blev valdigt homoerotiskt med musiken till.
Ylva och KIan har också haft sex flera gånger!
Citera
2014-10-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heat92
han beter sig som jocke från förra säsongen, varför har hans ursprung betydelse? jocke var svensk? ska allting ha med etnicitet att göra? äckelfan.

Såg inte paradise förra året dessvärre, men hade nog sagt samma sak om denna jocke. Vad jag menar med ursprung är snarare en tanke om socioekonomi och kulturella värden än ursprung som obildade idioter ständigt tycks tolka det som dvs. hudfärg.

Om jag skriver här igen ska jag tänka på att uttrycka mig mer simpelt så att även den mest infantile förstår vad jag menar.

Kan någon förresten förklara varför J fått öknamnet Bajsankan här? Ser ju hennes läppar, så förstår den liknelsen till en anka, men varför bajs- i början?
Citera
2014-10-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blechtrommel
Såg inte paradise förra året dessvärre, men hade nog sagt samma sak om denna jocke. Vad jag menar med ursprung är snarare en tanke om socioekonomi och kulturella värden än ursprung som obildade idioter ständigt tycks tolka det som dvs. hudfärg.

Om jag skriver här igen ska jag tänka på att uttrycka mig mer simpelt så att även den mest infantile förstår vad jag menar.

Kan någon förresten förklara varför J fått öknamnet Bajsankan här? Ser ju hennes läppar, så förstår den liknelsen till en anka, men varför bajs- i början?

I början av säsongen pratade hon mest om bajs, spyor och övriga kroppsvätskor, något som Kian också anmärkte.

Tycker att hon är rätt anonym numer. Tror nog att det handlar väldigt mycket vad produktionen väljer att lyfta fram.
Citera
2014-10-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Bara jag som blev äcklad när Calle och de snackade pakt när Kristian OCH efterblivna-Erik bajsade

Bara jag som tänkt på i studio paradise så säger många av deltagarna att de pratar i telefon med varandra varje dag flera gånger om dagen... Jag undrar bara fan hur kan man snacka i telefon så ofta hela jävla tiden??? Jag har fan knappt till det förutom typ på kvällen och då är jag även död så vem fan pallar då

Han måste väl ha haft en mini-erektion? Eller så är han väl bara en shower... Eller, så har han en grymt stor lans.
Citera
2014-10-13, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015

De har väl inga normala jobb?

Bild på Smails kuk btw?
Citera
2014-10-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satfanskap
Han måste väl ha haft en mini-erektion? Eller så är han väl bara en shower... Eller, så har han en grymt stor lans.
Sa han inte att han hade en blodkorv också? Vilket avsnitt det nu var de snackade om det.
Citera
2014-10-13, 15:08
Medlem
Denna säsongen måste ju vara den sämsta på flera år..

Knappt någon fylla?
Knappt något ligga?
Knappt något tjafs?

Fan är bra med denna säsongen? Usel rent ut sagt. För unga patetiska människor.
Citera
2014-10-13, 15:40
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

Knappt någon fylla?
Knappt något ligga?
Knappt något tjafs?

Fan är bra med denna säsongen? Usel rent ut sagt. För unga patetiska människor.

I sådana fall måste du ha tyckt att den föregående säsongen var ännu värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in