Jepp, lyssnade nyss på hela på TV3 och den var faktiskt ganska fyndig. Bra text på de flesta deltagarna. Deltagarna fick skratta eftersom de kände igen sig, men samtidigt var det inget elakt på någons bekostnad. Kanske lite känsligt att ta upp Calle och Sagas relation, med tanke på att de är färdiga med varandra.
Haha! Jag trodde att det var Kristians sång som syftades på. Hans sångidé som var helkass alltså... hahaha
Jepp, lyssnade nyss på hela på TV3 och den var faktiskt ganska fyndig. Bra text på de flesta deltagarna. Deltagarna fick skratta eftersom de kände igen sig, men samtidigt var det inget elakt på någons bekostnad. Kanske lite känsligt att ta upp Calle och Sagas relation, med tanke på att de är färdiga med varandra.
Har inte Möllberg varit med i typ program som "Hjälp jag är med i en japansk TV-show"? En i raden av B-kändisar som fortfarande försöker hålla sitt kändisskap vid liv med andra ord. Kanske kan förklara varför han ställde upp på att vara med i programmet.
Kunde han komma på något roligt att sjunga om Jorge? För oss tittare har han ju varit ganska anonym.
Sjukt löjligt med Smajl som försöker imitera Jocke hela tiden "I run this shit" "Det är jag som är spelaren alla andra är spelbrickor", han är verkligen inte lika hård spelare som Jocke var.