2014-10-05, 20:33
Medlem
Phenom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Bucs håller fanimig jämna steg med Saints... ...på bortaplan!!! På riktigt? Hur usla är Saints egentligen eller har vi underskattat Bucs?

Lite av båda skulle jag säga, Saints är inte så sjukt bra längre men bucs är definitivt underskattade numera på nåt sjukt sätt.
2014-10-05, 20:33
Medlem
Heatlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverwas
På gott och ont, ibland gör han fantastiska kast med sidearmen. Men alltså, man måste ha en QB som kontinuerligt match efter match kan leverera och det kan varken Staffie eller Cutler så vi är väl fast som fans av halvbra/halvkassa lag Heatly.

Instämmer helt. Jag hatar Packers.

Citat:
Bucs håller fanimig jämna steg med Saints... ...på bortaplan!!! På riktigt? Hur usla är Saints egentligen eller har vi underskattat Bucs?

Saints secondary är sämre än sämst.
2014-10-05, 20:35
Medlem
B-Dawks avatar
Kyle Orton ser väl mer ut som en tysk porrstjärna än en QB..
2014-10-05, 20:37
Medlem
DewDudes avatar
Citat:

Kikade vikings saints tidigare, får du in press på gubben är han kass. Brees till Graham kan alla sen innan också
2014-10-05, 20:39
Medlem
Heatlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Kyle Orton ser väl mer ut som en tysk porrstjärna än en QB..

Fan vad han ser ut alltså.
2014-10-05, 20:41
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DewDude
Kikade vikings saints tidigare, får du in press på gubben är han kass. Brees till Graham kan alla sen innan också
mjo, ligger väl något i det. Inbillar mig också att förlusten av Ingram gör ganska ont. Han har varit rätt bra
2014-10-05, 20:43
Medlem
waikikiis avatar
#53 Giants ska ju ha stryk där. Går med händerna i midjan när en fumblad boll rullar en meter bredvid om, vilket han är totalt omedvetandes om.
2014-10-05, 20:44
Medlem
Phenom82s avatar
vi får världens billigaste pass interference...

Så dåligt som vårt O spelat idag är det sånt vi behöver för att ta oss framåt.

....... å där kom den, INT på deras 40 y till vår 30 y.

Go D!
2014-10-05, 20:44
Medlem
Så fort man slår över till RZ börjar det hända saker i Texas...
2014-10-05, 20:47
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Så fort man slår över till RZ börjar det hända saker i Texas...
Boysens D var mentalt kvar i omklädningsrummet tror jag. Kändes väldigt lojt
2014-10-05, 20:51
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Browns är Browns. Ett grymt kast till Gabriel, men dåliga i RZ.
2014-10-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heatly
Instämmer helt. Jag hatar Packers.
Saints secondary är sämre än sämst.

Håller delvis med dig. Våra CBs är förmodligen sämst i ligan. Samtidigt som vi har ett sparkapital i Vaccaro som är en av de bättre i ligan. Hans högsta nivå är monster. Tyvärr så är det väl svårt för en spelare att steppa upp när resten av spelarna inte gör som de ska.

Citat:
Ursprungligen postat av DewDude

Tycker dina analyser har varit ganska tvivelaktiga hittils. Brees söker inte som du får det att låta Graham mer än någon annan reciver egentligen. Cocks har varit mer involverad än Graham, du väljer vad du vill se. Du gnällde tidigare på en lobbpass i RZ, jag vet inte riktigt, men Graham är typ 30cm längre än sin motståndare. Det var en dålig pass.

Ingram saknas mycket men den som saknas mest är Sprooles. Han var vår ryggrad i O-linjen. Synd att inte Stills får mer på sig, han är imo. vår bäste WR.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in